Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

svp46

Legacy Member
freder zei:
duimen voor zolder, altijd leuk als je het circuit een beetje kent

Idd, maar ik denk niet dat het er gaat bijzitten aangezien er toch enkele andere grotere/beter circuits zijn die er niet tussenstaan.
Wel zeker leuk dat spa-F. er waarschijnlijk al zeker bijzit:D

ikbenben

Legacy Member
freder zei:
duimen voor zolder, altijd leuk als je het circuit een beetje kent

Zolder nog niet op gereden maar wel al op Francorchamps...dus voor mij sowieso liever dit :p

Goldrusher

Legacy Member
svp46 zei:
Idd, maar ik denk niet dat het er gaat bijzitten aangezien er toch enkele andere grotere/beter circuits zijn die er niet tussenstaan.
Zeg nooit nooit. Ik zou het raar vinden dat ze de tijd hadden om half Zwitserland en Italië in de game steken, maar niet een circuit dat in zekere zin al in Prologue zat, in die weather widget. :lol:

Daggie

Legacy Member
Zolder hoeft voor mij niet .. Dan liever Zandvoort, Dijon-Prenois, Paul Ricard, Mugello, Imola, ... eigenlijk ontbreken er echt veel leuke circuits ... wat interesseert dat Top Gear 'circuit' nu ..

Zelf geen Silverstone of Brands Hatch ...


edit: bij de misschiens zitten nog toppers!

koolcast

Legacy Member
Zolang spa er maar in zit,maar zou natuurlijk fijn zijn als zolder er ook in zit.....

.z.

Legacy Member
Ik ben al dik tevreden met zo'n groot aantal circuits. Er kunnen nog altijd enkele klassiekers bij maar dit is al de moeite. Verlengt de speelduur enorm van een spel.

mijas65

Legacy Member
Texas Motor Speedway - Wikipedia

deze hadden ze ook bezocht tijdens de ontwikkeling en nu met nascar/indy verwacht ik toch 3 a 4 nascar/indy tracks .

zelfde ik verwacht ook nog enkel nieuwe rally tracks zoals toscana (deze ben je in de lijst vergeten ) met de wrc licentie

ikbenben

Legacy Member
Goldrusher zei:
En wat rallytracks betreft zal de Track Creator je wel zoet houden.

Ik was het net aant denken :p
Er zullen wel genoeg die-hards zijn die bestaande circuits zo goed mogelijk zullen namaken.

Goldrusher

Legacy Member
Laat dat maar aan Polyphony over. Net voor die reden trouwens is de "Course Maker" zoals het in de game noemt vrij beperkt qua input en eigenlijk meer een randomizer dan een echte creator tool. Je kan wel instellen dat je bvb. een sector wil vol bochten, een andere met enkel een recht stuk, maar je kan zelf geen tracks uittekenen.

2mgp2eq.jpg

mijas65

Legacy Member
het zal zeker niet lukken voor iets bestaans te maken :p

enige waar voor ik het zou bezen is voor 10 km rechtdoor te maken en zo de topspeed eens te testen :p

boeffel

Legacy Member
spijtig genoeg geen mega-onrealistische dingen maken, zoals steile heuvels en afdalingen enzo :/

Liquid Li0n

Legacy Member
voor zo een rechte baan is da wel ideaal idd :)

hopelijk kunnen we heuvels er inzette, kan je na dat lange rechte stuk maximum omhoog instellen.

mijas65

Legacy Member
nee er is een stuk grond al met heuvels op voorhand gemaakt je kan niets meer doen .

ja kan enkel instellen hoeveelheid bachten er in moeten zitten in je track ofzo

en dan maakt het program zelf een track volgens je instellingen dus je kan niet op voorhand zeggen ik ga dat maken of dat ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan