Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Liquid Li0n

Legacy Member
Goldrusher zei:
Liquid, ik zou toch wachten op GT8 als ik u was.

nu da ze die kleine details eindelijk in GT5 gestoke hebbe hoorde me ni meer klagen.

Maar tegen da wij GT8 kunnen spelen ben ik op pensioen, al zal da later wel ni meer bestaan.

Misterblort

Legacy Member
Goldrusher zei:
Don't be an idiot. Het is toch maar logisch dat ze eerst aan de physics en graphics werken, inclusief alle effecten als damage, dag-nacht en weer ?
En dat ze daarna kunnen focussen op nieuwe tracks en auto's, alsook nieuwe spelmodes ?

Trouwens, waar is uw punctuatie ?

grammar nazi hoer.. Het is niet normaal daze al aan de 6 bezig zijn terwijl de 5 al 700jaar in ontwikkeling is en nog ni af is..

Jersy

Legacy Member
en waarom zouden ze niet aan de 6 mogen bezig zijn?
het is toch meer dan normaal dat zo een developper met verschillende teams werkt binnen de game development...

stel nu dat al de tracks af zijn, moet het track team dan nu 4 maand naar huis tot gt5 volledig klaar is? of zou het niet beter zijn dat ze al vooruit denken en aan de 6 beginnen

Misterblort

Legacy Member
ja tracks dat snappek wel, maar bvb da karten.. da was ni gepland voor de 5 ma ze steken het erin omdat het geleaked was.. een ganse spelmodus is ni zomaar efkes nen track adden e ..

bertl.v

Legacy Member
Volgens de OPM was het voor GT6 gepland.
Mrjah in hoe ver we OPM mogen geloven heb ik geen gedacht van :D

Jersy

Legacy Member
is toch just hetzelfde
er zal een apart team bezig geweest zijn met die karts
als die dan klaar zjin, steken ze het er gewoon in, was het niet af dan ging het naar de 6

maar omdat 1 team met iets bezig is lopen andere team daarom geen achterstand op

enige waarvoor je echt op moeten wachten totdat cars, tracks etc klaar zijn, zijn de physics tijdens het rijden zelf, dat kan je moeilijk doen zonder cars en tracks :)
maar al de rest kunnen los van elkaar werken

die karts zorgen er dus niet voor dat het game achterstand oploopt, het enige die ervoor gezorgd heeft dat gt5 werd uitgesteld is gans de community die plots moest beginnen whinen over damage. en gezien ze dat er wouden insteken is het maanden uitgesteld (denk ik toch)

boeffel

Legacy Member
Khoop dat de Simca Rallye 2 er in zal zitten, vader had die auto vroeger :)

Goldrusher

Legacy Member
Jersy zei:
het enige die ervoor gezorgd heeft dat gt5 werd uitgesteld is gans de community die plots moest beginnen whinen over damage. en gezien ze dat er wouden insteken is het maanden uitgesteld (denk ik toch)
Damage was men al mee bezig in 2006. Of beter gezegd, had men toen al in planning.

Ik denk eerder dat de dag-nacht cyclus en de weerseffecten voor vertraging hebben gezorgd. Dat zijn features waar ze tot eind vorig jaar niets over hadden gezegd. En misschien de Track Creator.

Maargoed, amper nog 60 dagen.

Goldrusher

Legacy Member
Gizmo_1987 zei:
Is er nu al een tracklist uit? :-/
Nope, maar...


Zo goed als zeker...
  1. Belgium, Circuit de Spa-Francorchamps
  2. China, Hong Kong
  3. France, Chamonix (2)
  4. France, Circuit de la Sarthe (2)
  5. France, Paris (2)
  6. French Polynesia, Tahiti Maze
  7. Germany, Nürburgring & Nordschleife (3)
  8. Italy, Assisi (Citta di Aria)
  9. Italy, Capri (Costa Di Amalfi)
  10. Italy, Autodromo Nazionale Monza
  11. Italy, Rome
  12. Italy, Val d'Orcia (Toscana)
  13. Italy, Siena
  14. Japan, Fuji Speedway (2+)
  15. Japan, Suzuka Circuit (3)
  16. Japan, Tokyo R246
  17. Japan, Tsukuba Circuit
  18. Japan, Twin Ring Motegi (4)
  19. Korea, Seoul
  20. Monaco, Monte Carlo (Côte d'Azur)
  21. Spain, Valencia Ricardo Tormo
  22. Spain, Madrid
  23. Switzerland, Eiger Nordwand (2)
  24. UK, London (2)
  25. UK, Top Gear Test Track
  26. USA, Cathedral Rocks & El Capitan (4)
  27. USA, Daytona International Speedway (2)
  28. USA, Grand Canyon
  29. USA, Indianapolis Motor Speedway (2)
  30. USA, Infineon Raceway (2)
  31. USA, Las Vegas Drag Strip
  32. USA, Mazda Raceway Laguna Seca
  33. USA, New York
  34. USA, Seattle
  35. Polyphony, Apricot Hill Raceway
  36. Polyphony, Autumn Ring (2)
  37. Polyphony, Deep Forest Raceway
  38. Polyphony, Driving Park (3)
  39. Polyphony, Grand Valley Speedway (2)
  40. Polyphony, High Speed Ring
  41. Polyphony, Ice Arena
  42. Polyphony, Midfield Raceway
  43. Polyphony, Special Stage Route 5 (2)
  44. Polyphony, Trial Mountain Circuit

Misschien...
  1. Belgium, Circuit Zolder
  2. China, Shanghai International Circuit
  3. France, Circuit de Nevers Magny-Cours
  4. Germany, Hockenheimring
  5. Italy, Autodromo Enzo e Dino Ferrari (Imola)
  6. Portugal, Autódromo do Estoril
  7. Spain, Circuito de Jerez
  8. Switzerland, Grindelwald
  9. Switzerland, Gornergratbahn
  10. UK, Brands Hatch
  11. UK, Silverstone Circuit (3)
  12. USA, Bandimere Speedway
  13. USA, Pikes Peak


Volgens Yamauchi zo'n 70 tracks, reverse niet meegerekend.


En dan heb je nog de Track Creator...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan