Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[BAT]Diamond

Legacy Member
Op de site van Bart Smit stond eerst dat je de limited edition kreeg voor de prijs van de gewone. Is ondertussen blijkbaar al weg gedaan. :angry:

Darks

Legacy Member
renaat13 zei:
Heb ik ook gezien. Had mijn twijfels om dit aan te schaffen maar mss maar best dat ze al uitverkocht zijn. 180e is ten slotte niet nix.

Dan moet ge toch al een serieuze fan zijn :oink:

Ik houd het wel bij €56 bij play :)

daedalus

Legacy Member
Darks zei:
Dan moet ge toch al een serieuze fan zijn :oink:

Ik houd het wel bij €56 bij play :)

dan zou ik het bij the hut houden als je u game ZEKER wil hebben en op tijd
+ bijna 10 euro goedkoper

Darks

Legacy Member
daedalus zei:
dan zou ik het bij the hut houden als je u game ZEKER wil hebben en op tijd
+ bijna 10 euro goedkoper

Ziet er inderdaad wel goedkoop uit allemaal. Nog mensen goede ervaringen met deze site?

koolcast

Legacy Member
Darks zei:
Ziet er inderdaad wel goedkoop uit allemaal. Nog mensen goede ervaringen met deze site?

Ik bestel vaak bij Thehut > goede service,snelle leverind,vaak discount code's.....
Nog nooit een probleem met thehut gehad.

BTW : zavvi en shopto zijn ook dikke aanraders:niceone:

Liquid Li0n

Legacy Member
Goldrusher zei:
We hebben een sticky voor het bespreken van webshops.

ik wou net ook iets zeggen over the hut en play maar na Golrusher zijn streng wijsende vinger :evil: in dit topic slik ik men woorden maar terug in ;)
grapje he Gold!:hug:


Ik ben eigenlijk blij dat ik de versie die ik wil, de CE, in GM hebbe kunnen pre-orderen, want anders wordt dat toch maar door de post gepikt.

Zou GM weer een nachtopening doen zoals bij GTA IV?

Kekkeuh66

Legacy Member
Goldrusher zei:
Prologue en zelfs de Prologue demo kregen nieuwe wagens, dus why not ?
Maar waarom zou men het daar nu al over hebben ?

Misschien zijn +- 1000 auto's niet genoeg voor een spel. Natuurlijk zal ik ook geen nee zeggen tegen een latere patch met nieuwe auto's, maar ik denk niet dat dit aantal al eerder vertoond is in een spel?

Ok je zal waarschijnlijk wel een paar keer dingen tegenkomen in de aard van:
- Ford Focus GT '03
- Ford Focus GT '05
- Ford Focus GT '07

Dit zijnde een puur fictief voorbeeld :p.

Ik heb een search gedaan in dit topic, maar is er eventueel een lijst bekend waarin alle, of bijna alle, auto's van GT 5 staan?

Daggie

Legacy Member
Nieuwe wagens IRL = nieuwe wagens in het spel, zou ik leuk vinden.

Zoals er bij Forza3 een pack gekomen is met de Ferrari 458 die nog niet uit was bij release van het spel.

En gratis graag :)

Liquid Li0n

Legacy Member
Daggie zei:
Nieuwe wagens IRL = nieuwe wagens in het spel, zou ik leuk vinden.

Zoals er bij Forza3 een pack gekomen is met de Ferrari 458 die nog niet uit was bij release van het spel.

En gratis graag :)

bij forza is het telkens 400 punten voor 9 auto's (ja 9 ipv 10, want 1 auto is een gratis sample)

Daggie

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
bij forza is het telkens 400 punten voor 9 auto's (ja 9 ipv 10, want 1 auto is een gratis sample)


Daarom dat ik het er bij zet ;)
Voor auto's betaal ik niet .. maar voor extra tracks wel. Voor de GP Strecke heb ik toch betaald in Forza. Maar het is wel leuk dat ze auto's voorzien. Dan blijft het spel 'actueel'.

.z.

Legacy Member
Toch niet abnormaal dat men met nieuwe patches zou komen. De RS5 zal er bijvoorbeeld niet inzitten veronderstel ik omdat ie misschien te recent zal zijn. Of de nieuwe M5 volgend jaar, etc... Ik zal dit spel lang genoeg spelen om nieuwe wagens te willen.

Is de demo van GT5 prologue nog beschikbaar in de jap store? Kan hem niet direct terug vinden.

Goldrusher

Legacy Member
Op de Japanse store verdwijnen demo's al na enkele weken. Je bent helaas een kleine 3 jaar te laat.
Prologue en zeker de demo zijn ook in niets nog te vergelijken met GT5. Zowel physics als graphics kregen een overhaul.

Liquid Li0n

Legacy Member
.z. zei:
Toch niet abnormaal dat men met nieuwe patches zou komen. De RS5 zal er bijvoorbeeld niet inzitten veronderstel ik omdat ie misschien te recent zal zijn. Of de nieuwe M5 volgend jaar, etc... Ik zal dit spel lang genoeg spelen om nieuwe wagens te willen.

Is de demo van GT5 prologue nog beschikbaar in de jap store? Kan hem niet direct terug vinden.

die updates zijn het feit dat ik Forza en dus mijn xbox nog is aanzet.

Eigenlijk, als je wat goeie tracks hebt dan is het goed voor mij, maar auto's heb je nooit genoeg, zeker omdat er nieuwe modellen bij komen en altijd wel een auto niet in het spel zit die je ziet zitten.

lowscore

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
Eigenlijk, als je wat goeie tracks hebt dan is het goed voor mij, maar auto's heb je nooit genoeg, zeker omdat er nieuwe modellen bij komen en altijd wel een auto niet in het spel zit die je ziet zitten.

Bij mij is het exact het omgekeerde: Geef mij regelmatig nieuwe tracks en ik blijf spelen. Carpacks daarintegen bekijk ik niet eens. TOTAAL geen interesse in, maar ik ben dan ook geen auto liefhebber.

Dark_ParaSite

Legacy Member
lowscore zei:
Bij mij is het exact het omgekeerde: Geef mij regelmatig nieuwe tracks en ik blijf spelen. Carpacks daarintegen bekijk ik niet eens. TOTAAL geen interesse in, maar ik ben dan ook geen auto liefhebber.


Idem, de hoeveelheid auto's is enorm ma nieuwe tracks zorgen altijd voor meer uitdaging. Om de simpele reden dat ik meestal bij een kleine selectie auto's rij die me goed afgaan :)

Tracks zijn er altijd te weinig in een racegame vind ik persoonlijk :)

ikbenben

Legacy Member
Ik verwacht juist downloads van extra wagens. Zo kan men updaten met steeds nieuwe wagens die uitkomen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan