Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
renaat13 zei:Heb ik ook gezien. Had mijn twijfels om dit aan te schaffen maar mss maar best dat ze al uitverkocht zijn. 180e is ten slotte niet nix.


Darks zei:Dan moet ge toch al een serieuze fan zijn
Ik houd het wel bij €56 bij play![]()
daedalus zei:dan zou ik het bij the hut houden als je u game ZEKER wil hebben en op tijd
+ bijna 10 euro goedkoper
Darks zei:Ziet er inderdaad wel goedkoop uit allemaal. Nog mensen goede ervaringen met deze site?
Goldrusher zei:We hebben een sticky voor het bespreken van webshops.
in dit topic slik ik men woorden maar terug in 

Liquid Li0n zei:Zou GM weer een nachtopening doen zoals bij GTA IV?

Goldrusher zei:Prologue en zelfs de Prologue demo kregen nieuwe wagens, dus why not ?
Maar waarom zou men het daar nu al over hebben ?
. Daggie zei:Nieuwe wagens IRL = nieuwe wagens in het spel, zou ik leuk vinden.
Zoals er bij Forza3 een pack gekomen is met de Ferrari 458 die nog niet uit was bij release van het spel.
En gratis graag![]()
Liquid Li0n zei:bij forza is het telkens 400 punten voor 9 auto's (ja 9 ipv 10, want 1 auto is een gratis sample)

.z. zei:Toch niet abnormaal dat men met nieuwe patches zou komen. De RS5 zal er bijvoorbeeld niet inzitten veronderstel ik omdat ie misschien te recent zal zijn. Of de nieuwe M5 volgend jaar, etc... Ik zal dit spel lang genoeg spelen om nieuwe wagens te willen.
Is de demo van GT5 prologue nog beschikbaar in de jap store? Kan hem niet direct terug vinden.
Liquid Li0n zei:Eigenlijk, als je wat goeie tracks hebt dan is het goed voor mij, maar auto's heb je nooit genoeg, zeker omdat er nieuwe modellen bij komen en altijd wel een auto niet in het spel zit die je ziet zitten.
lowscore zei:Bij mij is het exact het omgekeerde: Geef mij regelmatig nieuwe tracks en ik blijf spelen. Carpacks daarintegen bekijk ik niet eens. TOTAAL geen interesse in, maar ik ben dan ook geen auto liefhebber.

