Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zotten zei:Tja, als je daar al van uitgaat ... .

en wa zei uwe maat ervan?allahmcbeal zei:Nen maat van mij heeft hem vandaag in Antwerpen mogen testen in3d
Muscleduck zei:'k Heb toch maar op Amazon.fr de SE besteldVeel geld, maar zo'n SLS AMG op mijn bureau kan nog mooi staan
![]()

The Moff zei:en wa zei uwe maat ervan?

Tah_b00nz0r zei:sinds het aangekondigd was op E3![]()
)freder zei:wanneer komt GT5 nu eigenlijk uit ? en wat moet een doonormale versie kosten ? (je weet wel, het eigenlijke spel zonder extra troep) .
freder zei:wanneer komt GT5 nu eigenlijk uit ? en wat moet een doonormale versie kosten ? (je weet wel, het eigenlijke spel zonder extra troep) .

.z. zei:Blijkbaar WAS de Signature Edition ook bij Gamemania te bestellen voor 179,98€. Stond er gisteren nog niet op dacht ik en nu al uitverkocht.... Zullen maar heel weinig exemplaren krijgen blijkbaar...
Prologue en zelfs de Prologue demo kregen nieuwe wagens, dus why not ?.z. zei:Is er eigenlijk sprake van updates met nieuwe wagens in de toekomst?