Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Muscleduck

Legacy Member
'k Heb toch maar op Amazon.fr de SE besteld :) Veel geld, maar zo'n SLS AMG op mijn bureau kan nog mooi staan :lol:

Teknohol1c

Legacy Member
Zotten zei:
Tja, als je daar al van uitgaat ... .

Moest ge weten hoeveel shops misbruik maken van hun positie...
Gelijk ik aan mijne 60gig alleen al ben geraakt via Free record shop zegt al genoeg :lol:

MrKend54l

Legacy Member
Muscleduck zei:
'k Heb toch maar op Amazon.fr de SE besteld :) Veel geld, maar zo'n SLS AMG op mijn bureau kan nog mooi staan :lol:

Een 1:24 miniatuur van Bburago kost 24euro ofzo :P

Tah_b00nz0r

Legacy Member
kvond jammer dak hem op gamescom ni heb kunne doen in 3D. wou ik wel is zien. wel andere spelle op pc in 3D gespeeld en das echt nice! 3 schermkes en dan 3D race spellekes. was de moeite

Anoniem0

Legacy Member
The Moff zei:
en wa zei uwe maat ervan?

super vangen mega de max aja :p

nenee hem had eens meegedaan aan een wedstrijd GT1 en vandaar hadden ze zijn gegevens nog.

het eerste half uur had iedereen een vaste taak.
heeft veel wagens mogen testen (90 stuks) en moest daar dan punten op geven.
een andere kon alleen maar tuning doen.

twas zo goe dattem niet veel onder de 9 punten gegeven heeft.

tis wel in 3D met een brilleken dus de ps3 ondersteunt het.
(call me noob ik wist dat niet dat het kon)

freder

Legacy Member
wanneer komt GT5 nu eigenlijk uit ? en wat moet een doonormale versie kosten ? (je weet wel, het eigenlijke spel zonder extra troep) .

Solid Q

Legacy Member
freder zei:
wanneer komt GT5 nu eigenlijk uit ? en wat moet een doonormale versie kosten ? (je weet wel, het eigenlijke spel zonder extra troep) .

Misschien even naar de beginpost van deze thread kijken? Op het PS3 forum is het de gewoonte dat de beginpost alle belangrijke info bevat, waaronder releasedate. Zijnde, release: 3 november 2010.

Ivm kostprijs:

In onze BE-winkels (Fnac, Game Mania, Bart Smit, FRS): van 65 tot 69 euro
Buitenlandse verkoopwebsites zowieso goedkoper.

Kan echt geen kwaad om zelf wat moeite te doen hé en google te gebruiken.. luie $*@ç !!

btw: voor degene die nog opzoek is naar de Signature Edition -versie -> http://www.bartsmit.com/ps3-gran-turismo-5-signature-edition

Liquid Li0n

Legacy Member
lol op de bart smit site staat 15 november...ze mogen da wel eens updaten of zouden ze al "iets" incalculeren

kan je die contenttabel over de verschillende versies ook in de OP zetten aub?

Master S

Legacy Member
freder zei:
wanneer komt GT5 nu eigenlijk uit ? en wat moet een doonormale versie kosten ? (je weet wel, het eigenlijke spel zonder extra troep) .

Releasedate staat in de OP :ironic:

.z.

Legacy Member
Is er eigenlijk sprake van updates met nieuwe wagens in de toekomst? Zoals bij Forza het geval is. Er zijn merken met interessante nieuwe wagens di ik graag nog in het spel had gezien enzo... :-)

Blijkbaar WAS de Signature Edition ook bij Gamemania te bestellen voor 179,98€. Stond er gisteren nog niet op dacht ik en nu al uitverkocht.... Zullen maar heel weinig exemplaren krijgen blijkbaar...

renaat13

Legacy Member
.z. zei:
Blijkbaar WAS de Signature Edition ook bij Gamemania te bestellen voor 179,98€. Stond er gisteren nog niet op dacht ik en nu al uitverkocht.... Zullen maar heel weinig exemplaren krijgen blijkbaar...


Heb ik ook gezien. Had mijn twijfels om dit aan te schaffen maar mss maar best dat ze al uitverkocht zijn. 180e is ten slotte niet nix.

Goldrusher

Legacy Member
.z. zei:
Is er eigenlijk sprake van updates met nieuwe wagens in de toekomst?
Prologue en zelfs de Prologue demo kregen nieuwe wagens, dus why not ?
Maar waarom zou men het daar nu al over hebben ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan