Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kekkeuh66

Legacy Member
Even gezocht maar niet meteen gevonden: Kan je dingen van Prologue overnemen naar GT5? Of start iedereen met een clean sheet?

Edit: ah net toch gevonden door het woord transferable te gebruiken.

"Yamauchi said in an interview with Edge Magazine that Gran Turismo 5 could have some compatibility with the PlayStation Portable version. He said, in an interview with G4, that we’re going to make it so that you can actually export the cars for the PSP version into Gran Turismo 5, so you can export your garage. Cars from Gran Turismo 5 Prologue will also be transferable to GT5."

Master S

Legacy Member
Daggie zei:
Allee hup .. ik heb mij ook de CE besteld. Hopelijk zijn dat boek en die 5 extra auto's de moeite ..

Extra wagens ? Het zijn gewoon wagens uit de game met een chrome laagske erop :unsure:

Daggie

Legacy Member
Serieus? Boe :)

Dus enkel die boek in feite .. laat ons hopen dat er iets interessant in staat dan.

Tomba

Legacy Member
game.co.uk zei:
Dear Customer,
Thank you for your order.
Unfortunately (as stated on our website
(Delivery Details - GAME.co.uk), we do not ship items over
1kg internationally and we are therefore not able to fulfil your order,
which has now been cancelled.

Bah, daar gaat men SE :(
De CE vind ik niet speciaal genoeg, dus dan zal ik het maar bij de standaard houden...

Blackdevil

Legacy Member
RaZoR be zei:
gamestation zijn dezelfde als game dacht ik, dus daar gaat ge hetzelfde tegenkomen...

En blijkbaar gaat het bij Gameplay.co.uk ook niet...

Geen Signature edition dan maar :(

.z.

Legacy Member
Die mail ook gekregen ;(
Zal er dan maar een nachtje over slapen en dan beslissen tussen gewone en CE...
Maybe CE bij gamemania bestellen, is "maar" 10€ meer dan hun gewone versie.

XTAZ

Legacy Member
Als ge die 5 speciale auto's krijgt, kunt ge daarmee dan van in het begin mee racen? Voor mij is GT carriere maken in het spel, beginnen met rijbewijs, Sunday Cup enzo, en met het prijzengeld nieuwe en snellere auto's kopen. Als ik die race wagens van in het begin heb komt het geld met bakken binnen, dan zou voor mij de fun er een beetje af zijn.

Goldrusher

Legacy Member
Gebruik de code dan pas nadat je een deel van de careers hebt afgewerkt ?

Zotten

Legacy Member
Blackdevil zei:
En blijkbaar gaat het bij Gameplay.co.uk ook niet...

Geen Signature edition dan maar :(

Euh, je kan hier ook pre-orderen toch ? Prijs is € 179,99 dus zelfs iets lager dan de UK prijzen die ik hier ge-quote zie.

Tomba

Legacy Member
Zotten zei:
Euh, je kan hier ook pre-orderen toch ? Prijs is € 179,99 dus zelfs iets lager dan de UK prijzen die ik hier ge-quote zie.


Die handvol SE versies voor belgie... Vermoed dat ze in heel wat winkels zelfs opzij liggen voor vrienjes van de baas :p

Zotten

Legacy Member
Tomba zei:
Die handvol SE versies voor belgie... Vermoed dat ze in heel wat winkels zelfs opzij liggen voor vrienjes van de baas :p

Tja, als je daar al van uitgaat ... .

Muscleduck

Legacy Member
Tomba zei:
Bah, daar gaat men SE :(
De CE vind ik niet speciaal genoeg, dus dan zal ik het maar bij de standaard houden...

Ook die mail gekregen :cry:


Soulless zei:
Gran Turismo 5 (compatible 3D) - édition signature: Amazon.fr: Jeux vidéo

Ik vind het alleszins belachelijk zoveel te geven voor doe SE. Wat zit er nu in dat oh zo speciaal is :/

Zou dat in het Engels zijn? Ik wil dan vooral de verpakking zeggen. De game is toch wereldwijd waarschijnlijk identiek.

Liquid Li0n

Legacy Member
heb me ook de CE gepre-ordered bij GM.
SE was al uitverkocht maar zo erg vind ik het niet, had 120 euro moeten zijn, dan had ik het gedaan.

@Zotten: waarom zoude we daar niet vanuit gaan?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan