Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

waffel

Legacy Member
Goldrusher zei:
Respectloos. :p
V-Rally = Eden Studios.

Ik bedoelde het natuurlijk niet zo :p Maar gebt gelijk, het is gemaakt geweest door Eden Studios, dus bedankt Eden Studios voor V-Rally 2.

Ronaldo V-Football ook door Eden Games? :unsure:

Goldrusher

Legacy Member
waffel zei:
http://www.gifgratis.net/immagini/Psx/FICHE%20R/COVERS/Ronaldo_V-Football_Pal.jpg

Ook door Eden Games? :unsure:
Power and Magic Development, later ook verantwoordelijk voor Top Spin. Gesloten sinds de release van de 3de game in die franchise.

Goldrusher

Legacy Member
Om de thread terug on-topic te krijgen:

[youtube]QACwTWKVoOY[/youtube]

Spoel door naar...
...~2 min voor karting.
...~3m45 voor rally.
...~5m20 voor Pagani Zonda R.

Dr. Muerte

Legacy Member
Wauw, het lijkt wel of de bestuurder van die kart niet eens moet sturen... In elke kart dat 'k al heb gezeten moet je je stuur bijna 180° draaien om fatsoenlijk een bocht door te komen... :p Is GT5 in dit opzicht realistisch?

waffel

Legacy Member
Goldrusher zei:
Spoel door naar...
...~2 min voor karting.
...~3m45 voor rally.
...~5m20 voor Pagani Zonda R.

...~2 min voor karting. Mwiwiwiwiwiiiwiwiwi
...~3m45 voor rally. hhhrrhrhrrrhrhrhrrhrrrrrrrrhrrrrhurhurhrrr
...~5m20 voor Pagani Zonda R. mwwwwwwwwwwiiiiiiiiiiihrrrhrhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiihrhrhrhriiiiiiiiiiiiwhrhrhriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihrrrrhrhrhrhriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Voor de mensen die te lui zijn om te kijken.

Goldrusher

Legacy Member
Dr. Muerte zei:
Wauw, het lijkt wel of de bestuurder van die kart niet eens moet sturen... In elke kart dat 'k al heb gezeten moet je je stuur bijna 180° draaien om fatsoenlijk een bocht door te komen... :p Is GT5 in dit opzicht realistisch?
[youtube]jR6WvS8WbHU[/youtube]

...

Dr. Muerte

Legacy Member
Ben 2 keer gaan karten in InKart (?) in Puurs en vorige week in JPR in Sint-Niklaas. Maar ik doe het iet als sport ofzo hé, gewoon als recreatie. De besturing van die karts is waarschijnlijk helemaal anders afgesteld dan professionele racekarts hé. Besturing daar is veel gevoeliger zo te zien...

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ik vond het goed mee vallen... vandaag is getest en omdak vorige week nog gekart had wist ik wa te verwachten en ik vond het eigelek nog goed :)

mijas65

Legacy Member
top game buiten als je een auto inhaald screen tearing .

en snelheids gevoel is zeker opgekrikt vooral op de ring

Tah_b00nz0r

Legacy Member
idd ik vond het snelheidsgevoel ook cava :)

heb een tourke op de ring gerede met een 458, was leuk. graphics zijn echt geweldig gewoon. kheb nog nooit nix beter gezien eigelek op de ps3. het gras langs het circuit ziet er goe uit, de sporen int gras enz, de skidmarks. enkel schademodel was matig... mss dat da kon afgesteld worde in die demo ma als ik frontaal in ne vangerail ging zat men voorbumper nog ni los. wel zo schramme enz op uw auto... qua rijstijl is er ni echt veel veranderd, tblijft GT :)

dan is karten gedaan... ik vond het gevoel goed. uw stuur voelde echt zwaarder aan met het draaien, iets waar ik beke men twijfels over ga hebbe als ge da met controller speelt want als ge te hard draaide gingt ge drekt rond :) het tourke op zich is natuurlijk vrij saai dus hopelijk nog meer kart tracks int volledig spel...

dan nog is rally gereden op die toscane track. dag naar nacht overgang is nice, stof da omhoog vliegt met de lampen is ook te gek, ge ziet totaal nix meer als ge achter uw voorligger rijdt :) en ja rally reed precies ook nog altijd zoals ind e vorige GT's... niet zo geweldig dus naar mijn mening :)

mijas65

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
idd ik vond het snelheidsgevoel ook cava :)

heb een tourke op de ring gerede met een 458, was leuk. graphics zijn echt geweldig gewoon. kheb nog nooit nix beter gezien eigelek op de ps3. het gras langs het circuit ziet er goe uit, de sporen int gras enz, de skidmarks. enkel schademodel was matig... mss dat da kon afgesteld worde in die demo ma als ik frontaal in ne vangerail ging zat men voorbumper nog ni los. wel zo schramme enz op uw auto... qua rijstijl is er ni echt veel veranderd, tblijft GT :)

dan is karten gedaan... ik vond het gevoel goed. uw stuur voelde echt zwaarder aan met het draaien, iets waar ik beke men twijfels over ga hebbe als ge da met controller speelt want als ge te hard draaide gingt ge drekt rond :) het tourke op zich is natuurlijk vrij saai dus hopelijk nog meer kart tracks int volledig spel...

dan nog is rally gereden op die toscane track. dag naar nacht overgang is nice, stof da omhoog vliegt met de lampen is ook te gek, ge ziet totaal nix meer als ge achter uw voorligger rijdt :) en ja rally reed precies ook nog altijd zoals ind e vorige GT's... niet zo geweldig dus naar mijn mening :)

ik vond het rally juist minder .
in gt4 kon je volledig door de bochten driften en vanaf je hier beetje slipt lig je van de baan :p


heb ook een rondje in de zonda op topgear gedaan en wow das een cicuit dat je echt moet leren ik reed de eerste 2 bochten gewoon rechtdoor :p

Tah_b00nz0r

Legacy Member
mijas65 zei:
ik vond het rally juist minder .
in gt4 kon je volledig door de bochten driften en vanaf je hier beetje slipt lig je van de baan :p


heb ook een rondje in de zonda op topgear gedaan en wow das een cicuit dat je echt moet leren ik reed de eerste 2 bochten gewoon rechtdoor :p

ahja idd, bij de vorige GT's ergerde ik mij er zo soms aan dat ge té fel drifte met rally en nu ineens ging het bijna ni precies

top gear track heb ik ook gedaan ja, s juist :) met ne LP560. toffe track, en die eerste bocht is veel tricky'er dan dak altijd dacht door die op tv te zien :d

Goldrusher

Legacy Member
[youtube]a36YldQ-WmY[/youtube]

2belqa.jpg

MegaMentor

Legacy Member
Officials of Siena, the historic walled city in Tuscany, Italy, are unhappy that their Piazza del Campo is a race course in Gran Turismo 5's new kart mode, and will demand that Sony remove it from the game.

The issue isn't just that the Piazza or the surrounding structures, the most notable dating back to the 1300s, are in a video game. It's also the site of the Palio di Siena is a bareback horse race run around a D-shaped course there since 1656. You can see in the video above the Piazza's distinctive architecture, plus the flags and colors of the 17 contrade or districts, which contest the Palio. Piazza del Campo also is used as the name of the track.

Anna Carli, the CEO of the Consortium for the Protection of the Palio said there will be a "diplomatic request" to Sony to resolve the matter, which means pulling whatever's agitating Siena. Carli added that if Sony's actions are unsatisfactory, the city may ask lawyers to seize Gran Turismo 5 at its release. The game is due for a European release on Nov. 3.

"You can not use images of Contrade, in this case the flags without authorization," Anna Carli, CEO of the Consortium for the Protection of Palio di Siena, told Corriere Fiorentino. "Given the relevance of the game with no history and references to our party, in particular with the use of images of flags of the contrade, we would not otherwise authorize the use."

It's not like the Palio is some symbol of the purity of sport; the race is notoriously brutal for both riders and horses, which frequently slip and fall on the dirt-covered cobblestone bowl of the Campo. Italy's own tourism minister has called for an end to the Palio, comparing the events to Spain's bullfights for brutality and exploitation.

So the Sienese may be pissed about a video game, but they're the side on the defensive in a violent controversy. Irony.

Italian City Pissed At Gran Turismo 5


:unsure:

Brtjanssens

Legacy Member
man heb deze gespeeld op gamescom en vond het super...

alleen vraag ik mij af hoe de mensen gaan reageren op feit dat er premium cars zijn en gewone want de demo op gamescom had alleen maar premium cars...

want de gewone wagens hebben geen cockpit view, donkere ruiten...

sommige mensen gaan hier toch niet blij om zijn zeker als het zo lang in de maak is...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan