Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Adrei

Legacy Member
dr.salt zei:
- nog steeds geen schademodel
- crappy multiplayer (afgaande op de prologue versie dus die is mss verbeterd?)
- japanse game = klotetrophies :p weinig en moeilijk
- geen snelheidsgevoel

zijn de zaken die mij wrs zullen weerhouden het spel te kopen
Al die zaken die jij opnoemt weerhoudt mij niet om dat spel niet te kopen. :p
MUST HAVE IT!
Hoop zelfs stiekem dat ze de schade achterwege laten in de multiplayer mode, zult ge wrss geen kinderen hebben die willen crashen ipv racen! :p

Spookiekiller

Legacy Member
Adrei zei:
Hoop zelfs stiekem dat ze de schade achterwege laten in de multiplayer mode, zult ge wrss geen kinderen hebben die willen crashen ipv racen! :p
Ik hoop op all ghost races, geen contact, puur skill.

DissA

Legacy Member
ghost racing ... lol ga dan trackmania spelen ofzo...

khoop da ze die licencing gewoon online gaan brengen zodat ge zeker ze da der mensen meerijden die met die auto's kunnen rijden ipv te rammen.

Teknohol1c

Legacy Member
dr.salt zei:
- nog steeds geen schademodel
- geen snelheidsgevoel

zijn de zaken die mij wrs zullen weerhouden het spel te kopen

Dit zijn ook altijd 2 punten geweest waarom ik altijd iets had van gt sim... pffff
Evenals hoe je de wagen ziet reageren op uw beeld. (ik speelde altijd da je u wagen volledig in beeld had en automatic...)
Nu bij de prologue ben ik met cockpitview en manueel gaan rijden, snelheidsgevoel heb je hierdoor toch wat meer + het manueel rijden veranderd toch ook een pak aan de ervaring. Waarom ik dit geen jaren eerder heb gedaan blijft nog altijd een vraagteken voor mij... Want nu ben ik best wel fan geworden :lol:

MP hoeft voor mij nie. Uitdaging genoeg aan de SP

ikbenben

Legacy Member
dr.salt zei:
- nog steeds geen schademodel
- crappy multiplayer (afgaande op de prologue versie dus die is mss verbeterd?)
- japanse game = klotetrophies :p weinig en moeilijk
- geen snelheidsgevoel

zijn de zaken die mij wrs zullen weerhouden het spel te kopen

Tja, sommige mensen kijken alleen naar de "minpunten" en vergeten dat er zóveel meer pluspunten zijn :ironic:

Goldrusher

Legacy Member
[youtube]PY0mqH7R-74[/youtube]

[youtube]Xj1RhluFuCk[/youtube]

[youtube]OY3R6rLN4Sw[/youtube]

[youtube]vlXBuacFiO8[/youtube]

[youtube]YJ_ehBoBiNk[/youtube]

[youtube]EMZhxeP-5JY[/youtube]

MrKend54l

Legacy Member
dr.salt zei:
- nog steeds geen schademodel
Is nog niks van gezien dus roep niet te hard.
- crappy multiplayer (afgaande op de prologue versie dus die is mss verbeterd?)
De multiplayer zal wel opgepoetst zijn.
- japanse game = klotetrophies :p weinig en moeilijk
Misschien eerste japanse game met deftige trophies?
- geen snelheidsgevoel
Als ik naar de filmpjes kijk heb ik toch een snelheidsgevoel ze.

zijn de zaken die mij wrs zullen weerhouden het spel te kopen

Goldrusher

Legacy Member
In een van de Nürburgring-video's (zie vorige pagina) zat een glimp van dit menu dat volgens Japanners o.a. deze tracks onthult:

Infineon
Capri
Grindelwald
Gornergratbahn
Seattle
Spa-Francorchamps
Seoul
Tahiti
Twin Ring Motegi
Pikes Peak
Paris
Valencia
Bandimere Speedway

maccie

Legacy Member
Yuri zei:
Man, man, man. Das nu keer een spel waarvoor ge een PS3 koopt. :D

wat denkje nu zelf :applause:
ik weet dak binnekort naar de winkel ga trekken voor een ps3tje

Gamer 01

Legacy Member
ik vind het wel raar dat er nog steeds geen beelden zijn van roll overs. In die video's wordt er tegen hoge snelheid tegen vanalles gebotst maar zelfs dan komen die wagens amper van de grond.

RaZoR be

Legacy Member
Goldrusher zei:
In een van de Nürburgring-video's (zie vorige pagina) zat een glimp van dit menu dat volgens Japanners o.a. deze tracks onthult:

Spa!

Tot nu toe zijn er echt toch al meer dan 20 locaties bekend he? vraag mij af wat ze met die 20 bedoelen...

En waar zijn eigelijk alle originele GT tracks? Deep Forest, Trial Mountain, Grand Valley, Apricot Hill, Autumn Ring, Midfield :)

Teknohol1c

Legacy Member
Die tracks zullen er ook wel inzitten zeker? Die zijn altijd al aanwezig geweest in de GT's.
Moet hier eens wat wegblijven uit deze thread, 't wachten begint ambetant te worden :lol:

Goldrusher

Legacy Member
RaZoR be zei:
En waar zijn eigelijk alle originele GT tracks? Deep Forest, Trial Mountain, Grand Valley, Apricot Hill, Autumn Ring, Midfield :)
Die lijst is maar een stukje van een langere lijst hé. En misschien wel een lijst van enkel bestaande locaties.

Gamer 01 zei:
ik vind het wel raar dat er nog steeds geen beelden zijn van roll overs. In die video's wordt er tegen hoge snelheid tegen vanalles gebotst maar zelfs dan komen die wagens amper van de grond.
Er is een officiële trailer met beelden daarvan, maar in de demo's staat het wellicht uit en/of is het gelinkt aan de schade, dat ook maar half aan staat.

bertl.v

Legacy Member
Ik hoop dat de schade maar half aan staat op de beurs xD
Anders mogen ze er de schade uit laten voor mij.

Goldrusher

Legacy Member
Photo Travel

wmmeci.jpg


14t4izk.jpg


24wx27r.jpg


25in3oy.jpg


21kcc3q.jpg


f2py5k.jpg


2aez3m8.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan