Adrei
Legacy Member
Al die zaken die jij opnoemt weerhoudt mij niet om dat spel niet te kopen.dr.salt zei:- nog steeds geen schademodel
- crappy multiplayer (afgaande op de prologue versie dus die is mss verbeterd?)
- japanse game = klotetrophiesweinig en moeilijk
- geen snelheidsgevoel
zijn de zaken die mij wrs zullen weerhouden het spel te kopen

MUST HAVE IT!
Hoop zelfs stiekem dat ze de schade achterwege laten in de multiplayer mode, zult ge wrss geen kinderen hebben die willen crashen ipv racen!




