MrKend54l
Legacy Member
mijas65 zei:hoop wel nog steeds op een garage waar ge zelf in kunt rondlopen .
zoals die filmpjes in de demo ( e3 en ne gamescom ) als je op menu staat maar dan vrij kunt rondwandelen en inzoomen enzo .
Dat zou echt schitterend zijn, maar ik vrees dat het niet mogelijk zal zijn.
Zeer jammer eigelijk, want het is best een goed idee.




