Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrKend54l

Legacy Member
mijas65 zei:
hoop wel nog steeds op een garage waar ge zelf in kunt rondlopen .

zoals die filmpjes in de demo ( e3 en ne gamescom ) als je op menu staat maar dan vrij kunt rondwandelen en inzoomen enzo .

Dat zou echt schitterend zijn, maar ik vrees dat het niet mogelijk zal zijn.
Zeer jammer eigelijk, want het is best een goed idee.

ikbenben

Legacy Member
bertl.v zei:
Is het 40min van u tijd waard? :D

Ik heb ze net bekeken en ik vind het zeker de moeite ;)

mijas65 zei:
en verder ik sluit me perfect aan met de meeste hun menig dat gt5 echt traag aanvoelt buiten de snelste reace wagens ...en cheap filterskes enzo zijn toch goed als ze de game verbeteren ? als ze dan een optie nemen aan en uit ofzo

Bekijk die filmpjes dan eens ;)

Tomba

Legacy Member
bertl.v zei:
Is het 40min van u tijd waard? :D


Het begin niet zo, maar eens ze aan het racen zijn is het zeker interessant.

Met een beetje geluk motiveert het hun om in de volgende GT meer autos tegelijk te laten racen :)

Private_BE

Legacy Member
Eindelijk komt het spel uit waarvoor waarschijnlijk meer dan de helft zijn PS3 heeft gekocht :p

Ik heb GT5 prologue is gespeeld, maar de AA liet daar toch te wensen over vond ik. Redelijk hakkelig net zoals in GTA IV (als ge dan naar de PC versie kijkt, die is een pak mooier). Dus nu hoop ik dat ook daadwerkelijk die AA beter is, zodat die auto's er een pak mooier zullen uitzien.

Want screens vertrouw ik niet, eerst zelf zien en dan geloven :p

Goldrusher

Legacy Member
Het zijn gewoon photo mode foto's. Zo zul je ze zelf ook kunnen maken.

Over die AA in Prologue, je had 4xAA in 720p, 2xAA in 1080p. Enkel in de menu's was er geen.
En ook schaduwen hadden geen AA, da's zeer moeilijk.

Private_BE

Legacy Member
Goldrusher zei:
Het zijn gewoon photo mode foto's. Zo zul je ze zelf ook kunnen maken.

Over die AA in Prologue, je had 4xAA in 720p, 2xAA in 1080p. Enkel in de menu's was er geen.
En ook schaduwen hadden geen AA, da's zeer moeilijk.

Nja, nochtans was die AA dan niet genoeg ofzo. Want ge kon toch duidelijk de lijntjes zien in hakkels.

Slechte foto: http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/856/856100/gran-turismo-5-prologue-20080229024822785.jpg
Maar ge ziet hier toch duidelijk dat die lijnen op de Nissan niet in 1 stuk doorlopen

Goldrusher

Legacy Member
IGN suckt op gebied van screens maken. Heel die screen is zelfs wazig.


3954377504_5e898a3771_o.png


GT5 Prologue: 4x FSAA


gld_tg_gta.jpg


GT5 GT Academy demo: 4x FSAA + 2x SSAA


Heel mooi zou echter MLAA zijn, dat God of War III gebruikte. Komt overeen met 16x FSAA. :o

Energised

Legacy Member
das zo geniaal da ge bijna alles vn uw auto kunt vervangen door betere spullen :)

Gamer 01

Legacy Member
ik ben eens benieuwd of dit spel nu meer gaat verkopen dan de vorige gt's of niet want met die nascar en wrc licentie trekken ze mss een breder publiek aan.

Adrei

Legacy Member
Tuurlijk gaat dat meer verkopen .. :p

+Veel meer auto's
+Premium auto's (tot in de details uitgewerkts)
+Course maker!!!
+Nascar, WRC (denk niet gelijk in burns wrc rally met alle tracks, dnno)
+Karting!
+++++Veel beter graphics
++++++++++++++MULTIPLAYER

Denk dat deze zelfs 25% meer gaat verkopen dan GT4, wou net niet dubbel zeggen omdat dat mss overdreven is.

waffel

Legacy Member
Wel veel minder PS3's in vergelijking met PS2's. Maar op termijn ga je wss wel gelijk hebben, het ziet er echt godlike uit.

dr.salt

Legacy Member
- nog steeds geen schademodel
- crappy multiplayer (afgaande op de prologue versie dus die is mss verbeterd?)
- japanse game = klotetrophies :p weinig en moeilijk
- geen snelheidsgevoel

zijn de zaken die mij wrs zullen weerhouden het spel te kopen

Viggo

Legacy Member
dr.salt zei:
- nog steeds geen schademodel
- crappy multiplayer (afgaande op de prologue versie dus die is mss verbeterd?)
- japanse game = klotetrophies :p weinig en moeilijk
- geen snelheidsgevoel

zijn de zaken die mij wrs zullen weerhouden het spel te kopen
- schademodel hebben ze nog niet eens deftig getoond
- hoezo crappy multiplayer? Al gespeeld mss? Prologue zal niets zijn in vergelijking met de definitieve versie van GT5
- trophies, de ene wil ze de ander niet...
- en over het snelheidsgevoel heb je wel gelijk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan