Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Den_John

Legacy Member
En paar pics van B-spec.

15g7asz.jpg


292tn2r.jpg


10paomv.jpg


30kvxpl.jpg


En de Course Maker:

3521aud.jpg


zunot0.jpg

Proim

Legacy Member
Ik heb toch altijd moeite om mijn mond terug dicht te doen na nieuwe screens te zien :drool:

Goldrusher

Legacy Member
bertl.v zei:
Opnieuw een lange special, met info over:

• GT Life (career mode, bestaanden uit A-spec en B-spec)
• Garage, Car Dealer, Used Car Dealer, GT Auto Tuning Shop
• Learning to Drive (License, Practice)
• My Lounge (online mode)
• Course Maker
• Karting
• Ford vs. Ferrari
• Daytona & Le Mans
• Lamborghini Miura

oh91k9.jpg

Liquid Li0n

Legacy Member
op die garage screen zie ik dat de nieuwste Impreza (opnieuw met koffer) er inzit als premium auto!

Weet er iemand al meer over de optische tuning? Of is dit weer beperkt tot spoilers en velgen?

Heeft iemand de SE of CE versie besteld via internet? Ik ben nog steeds aan het twijfelen maar wss zal je in een belgische shop (game mania of saturn ofzo) die al niet meer vinden zeker?

Stancke

Legacy Member
Dit ziet er zalig uit:

image01a.jpg


In Gran Turismo 5, every player has their own "My Lounge" racing room prepared for them online. This is a private room that only your "Friends" set through the PlayStation®Network can enter.

In My Lounge, it is possible to set race regulations and tracks of your choice, and hold racing events with your friends. Up to 16 players can participate in the race, and even if you are not in the race yourself, you can watch it through a variety of race cams. You can also participate in free runs before the start of the race.

Imagine this: You set a time for a race using the messaging feature, and then wait for people to arrive while you race free runs on the track. Your friends start to join one by one, and once everyone’s arrived, the race can be started. Friends that showed up later can watch the race and chat.

Nighth4wkske

Legacy Member
Proim zei:
Ik heb toch altijd moeite om mijn mond terug dicht te doen na nieuwe screens te zien :drool:


dikke ²

Kan echt nie wachten :D
Van die lounge ziet er idd ook goed uit, moet ge nie constant zitten wachten op u maten :D

BuYcKi

Legacy Member
Goldrusher zei:
Vooral die Miura shots zijn ongelofelijk.

Idd. Die velg.. Niet normaal!

Wat ik mij wel afvraag, gaat dit te spelen zijn met controller?
Of is het echt puur voor diegene met een stuur?

Kzie mij niet direct met een stuur in de zetel zitten ofzo..

Daggie

Legacy Member
DigitalMinded zei:
grafisch is het wel top maar kmis het snelheids gevoel wel wat...

Afgaand op de filmpjes ik ook ..
Op de 24h Le Mans heb ik ook een build gezien en zelf met die LMP1's had ik niet echt dat gevoel ..

Goldrusher

Legacy Member
Velen hun snelheidsgevoel is naar de knoppen door andere games.

[youtube]nLrGZpMkfVQ[/youtube]

Spoel door naar 1:10. Ziet er toch echt niet snel uit ? Zo is het nu eenmaal als je zelf rijdt. En hoe meer je focust, hoe trager het lijkt.

buycki zei:
Wat ik mij wel afvraag, gaat dit te spelen zijn met controller?
Duh. Gewoon wegblijven van de Pro instelling, en weten dat stuff als ABS en tractiecontrole uitgevonden is met een reden. Niet stoer doen en alles uitzetten, om vervolgens te klagen dat je spint na elke bocht.

Ik denk zelfs dat nog geen 5 procent van de spelers een stuurtje heeft. Yamauchi himself speelt soms met d-pad zelfs.

BuYcKi

Legacy Member
Goldrusher zei:
Velen hun snelheidsgevoel is naar de knoppen door andere games.

Spoel door naar 1:10. Ziet er toch echt niet snel uit ? Zo is het nu eenmaal als je zelf rijdt. En hoe meer je focust, hoe trager het lijkt.

Doe eens hetzelfde met nen gewone auto langs de weg.
Da's gewoon omdatter niets op die track staat, als er al paar bomen staan of huizen.
Zult ge al direct een groter snelheidsgevoel hebben..

Goldrusher zei:
Duh. Gewoon wegblijven van de Pro instelling, en weten dat stuff als ABS en tractiecontrole uitgevonden is met een reden. Niet stoer doen en alles uitzetten, om vervolgens te klagen dat je spint na elke bocht.

Ik denk zelfs dat nog geen 5 procent van de spelers een stuurtje heeft. Yamauchi himself speelt soms met d-pad zelfs.

Wask ook niet van plan.
Maar Grid vb, vondek niet echt 'leuk' om te spelen met een controller.

Voelde te stroef aan.

Jerre Muesli

Legacy Member
De enige indicatie dat je snel gaat is je snelheidsmeter. Ik vind het ook wel wat jammer dat ik niet dat gevoel heb van snel te rijden. Maar das het verschil natuurlijk tussen simulatie en arcade...

dr.salt

Legacy Member
snelheidsgevoel naar de knoppen?? Dan ga je ervan uit dat GT de canon van snelheidsgevoel in videogames is, foute instelling vind ik hoor.

Ik heb bij GT ook vaak de indruk dat het allemaal heel traag gaat, en zo zijn er nog velen, je gaat me niet vertellen dat dat aan ons ligt he, er zijn grafische truukjes om dat gevoel mee te geven en GT gebruikt de meeste hiervan niet waardoor het soms heel droog overkomt

Daggie

Legacy Member
Goldrusher: ik rijd intussen meer dan 3 jaar recreatief op circuit. Mijn snelheidsgevoel is niet beïnvloed door games. Als ik Forza3 vergelijk met GT5:P, dan leek Forza3 veel sneller te gaan. Maar ik wacht de uiteindelijke game af, aangezien er toch heel wat gebeurd is sinds GT5:P.

Sowieso is de kans dat ik GT5 koop groot .. al hoop dat ik dat het leuker/sneller is als GT5:P. Ik had weinig 'gevoel' met GT5:P. (alles met controller hier)

Goldrusher

Legacy Member
Vergeet niet dat je in een echte auto ook zijruiten hebt waar vanalles voorbijflitst. Schaf u 2 extra PS3's en tv's aan, en je zal je snelheidsgevoel hebben.

Maar met enkel de vooruit en/of het helmvizier, heb je geen snelheidsgevoel zoals je dat zou verwachten. Noch in het echt, nog in een deftige game.
De grafische trucjes in sommige andere games zijn imo allemaal waardeloze rommel die de werkelijkheid teniet doet.

Daggie

Legacy Member
Met een fullface helm, zit ik toch ook niet echt door mijn zijruit te turen .. Maar je hebt wel een goed punt.

We zien wel, ik kijk er naar uit. Hopelijk is het de moeite!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan