Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
man echt ik kijk er zo naar uit om da spel te spele dees week op gamescom! dat het ma snel 3 november ga zijn... ik hoop trouwens op meer technische kart tracks zoals van die echte outdoor banen gelijk hier in genk :)

Stancke

Legacy Member
Met hoeveel kan je nu een single race doen? 8 maar? Ik dacht 16 (of was dat alleen online multiplayer?)

Goldrusher

Legacy Member
16 max.

En tot 32 spelers in een online room. Wie dan niet racet, kan spectacten.
Maar waarom sommige demo's maar 8 auto's hebben, geen idee. Ook staande starts zijn mogelijk, maar zien we nooit.

Stancke

Legacy Member
Goldrusher zei:
16 max.

En tot 32 spelers in een online room. Wie dan niet racet, kan spectacten.
Maar waarom sommige demo's maar 8 auto's hebben, geen idee. Ook staande starts zijn mogelijk, maar zien we nooit.

Ah, *oef*

Hoe meer auto's on track, hoe beter.

ikbenben

Legacy Member
Goldrusher zei:
Maar waarom sommige demo's maar 8 auto's hebben, geen idee. Ook staande starts zijn mogelijk, maar zien we nooit.

Een beetje mysterie blijft leuk. Des te groter de verrassing :D

mijas65

Legacy Member
ziet er echt wel wow uit .
enkel het carten ziet er maar raar uit :p
het beeld is te clean enzo meer shokkend beeld zou beter zijn in het echt word je er ook in dooreen geschud

MrKend54l

Legacy Member
Hoe dichter bij de release date hoe meer zin ze er ons in laten krijgen!!

.z.

Legacy Member
En dat is de bedoeling. Heb m'n pre-order al geplaatst maar blijf toch nog wat sceptisch eigenlijk over bepaalde aspecten. Het geluid in de eerste plaats...

Goldrusher

Legacy Member
mijas65 zei:
ziet er echt wel wow uit .
enkel het carten ziet er maar raar uit :p
het beeld is te clean enzo meer shokkend beeld zou beter zijn in het echt word je er ook in dooreen geschud
Zo'n effecten zijn waardeloos. Dan kun je immers niet meer focussen met je ogen, want op je tv is alles constant aan het schudden en/of wazig. Terwijl je in het echt, hoezeer je ook wordt dooreengeschud, je ogen scherp blijven zien.
Zelfde verhaal met motion blur en depth of field, da's artificiële rommel dat enkel een 12-jarige cool vindt.

mijas65

Legacy Member
het helpt gewoon het snelheids gevoel omhoog wat daar in dat carten en in die volvo vid toch heel traag lijkt .

maar eens in race cars ist echt knap !

Scifo

Legacy Member
Wat me wel irriteert is dat rechts zo de positielijst staat van spelers, dat is bijna de helft van het scherm!

*blijkbaar wel bij time trial

Goldrusher

Legacy Member
Beter opletten bert, die stonden hier al, 5 posts "lager", op de vorige pagina.

Voor de nieuwe pagina...



Circuit de la Sarthe

Circuit_de_la_Sarthe__Ford_GT40markIVRaceCar_002.jpg


FERRARI_330P4_67_JAGUAR_XJ13_66_Ford_GT40markIVRaceCar_01.jpg



Madrid

Circuito_de_Madrid_Pagani_Zonda_R.png


Circuito_de_Madrid_Pagani_Zonda_R_002.png



Red Bull's Hangar-7

Z_Salzburg_RedbullHangar7_LamborghiniMiuraP400BertonePrototype_04.png


Salzburg_RedbullHangar7_LamborghiniMiuraP400BertonePrototype_A.png



Lamborghini Miura

Salzburg_RedbullHangar7_LamborghiniMiuraP400BertonePrototype_B.png


2jenyf9.png



Kappelbrücke | Lucerne, Zwitserland

LuzernChapelBridge_Volvo_C30_T5_R-Design_2009_002.png


LuzernChapelBridge_Volvo_C30_T5_R-Design_2009_001.png



Piazza del Campo | Siena, Toscane

Siena_Campo_FIAT_500F_68_500_1.2_8V_LOUNGE_50008.jpg


PiazzaDelCampo_PDI_RACINGKART100_002.jpg



PDI Racing Kart 100

WhiteBG__PDI_RACINGKART100_06.jpg



Rome

Rome_Fiat_500_F_002.png



Val d'Orcia, Toscane

ToscanaRally_AlfaRomeo_147_TI_2.0_TWIN_SPARK_06_B.png




Nog veel meer: Gran Turismo HeadQuarters - Nieuwe screenshots Gran Turismo 5

.z.

Legacy Member
Wat mij beetje stoort is de schaduw wanneer je onder bomen door gaat. Natuurlijk moet die er zijn, maar door het "te" gedetailleerd willen doen valt het des te meer op wat naar mijn idee niet zo mogen zijn. Valt me vooral op bij die filmpjes op monza. Of misschien is het gewoon wennen. Time will tell.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan