Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Solid Q

Legacy Member
alé weer een functie (weliswaar zeer mooi uitgewerkt) die ik nooit zal gebruiken :)

Qronicle

Legacy Member
Voor de geïnteresseerden: De CE is weer te pre-orderen bij Game Mania.

FEW

Legacy Member
die fotomode ziet er geweldig uit. daar zou ik mij gewoon al uren mee bezig kunnen houden :)

Spookiekiller zei:
[youtube]9VXJ_rXgzTc&feature=related[/youtube]
wel zonde dat die stofwolk zo snel verdwijnt, het zou veel mooier zijn als die langer bleef hangen (in V-Rally 2 was dit zelfs al :p)

zoals op deze echte foto waar het nog wat blijft nazweven.
4001030985_3e43da9709_b.jpg


maar dat is maar een detail, er is genoeg grafisch geweld om op te kwijlen :)

Qronicle

Legacy Member
^^ np

FEW zei:
die fotomode ziet er geweldig uit. daar zou ik mij gewoon al uren mee bezig kunnen houden :)


wel zonde dat die stofwolk zo snel verdwijnt, het zou veel mooier zijn als die langer bleef hangen (in V-Rally 2 was dit zelfs al :p)

zoals op deze echte foto waar het nog wat blijft nazweven.

maar dat is maar een detail, er is genoeg grafisch geweld om op te kwijlen :)

Niet vergeten dat dit de E3 build is. De stofwolken zagen er in de gamescom build weer een beetje beter uit (incl. skidmarks), ze waaien daar echt precies weg. Nog wel geen video's gezien van de rally stage op GC.

Gamer 01

Legacy Member
Goldrusher zei:
Er is een officiële trailer met beelden daarvan, maar in de demo's staat het wellicht uit en/of is het gelinkt aan de schade, dat ook maar half aan staat.

dat zegt gij nu al maanden, maar is er iets officieels dat zegt dat de schade maar half aanstaat?

Goldrusher

Legacy Member
Qronicle zei:
Niet vergeten dat dit de E3 build is. De stofwolken zagen er in de gamescom build weer een beetje beter uit (incl. skidmarks), ze waaien daar echt precies weg. Nog wel geen video's gezien van de rally stage op GC.
Idd.

24q2yc1.gif


Rook beweegt zelfs mee met de wind én over de bodywork van de auto. En da's nog maar op asfalt.

Proim

Legacy Member
V-Rally was 1 van mijn eerste 2 games op PSX :love: (samen met een of anders moto racer 2). Zo van genoten toen :D

MrKend54l

Legacy Member
Qronicle zei:
Voor de geïnteresseerden: De CE is weer te pre-orderen bij Game Mania.

Ik heb eergisteren mijn pre-order bij game mania gecancelled omdat ik hem beter op thehut kan bestellen.
20euro profit is toch mooi meegenomen, en als ik hem niet op releasedate heb maakt het mij niet zoveel uit.

Goldrusher

Legacy Member
Infogrames is enkel de uitgever.

Game zelf is van Eden Games. Give credit where credit is due.

waffel

Legacy Member
Goldrusher zei:
Infogrames = uitgever

Game zelf is van Eden Games. Give credit where credit is due.

Developer(s) Eden Studios (DC, WIN)

Infogrames Europe (PS)

Publisher(s) Infogrames Europe (DC, WIN)

Electronic Arts (PS)

En zoals ik al zei, dat maakt mij niet uit door wie het gemaakt is. Ik heb goeie herinneringen aan Infogrames, en die stonden op mijn doosje, dus voila.


Dus ja, Gran Turismo 5, geweldig spel :unsure:

svp46

Legacy Member
prometheus03 zei:
die foto mode ziet er zalig uit !:)

Idd, zorgt weer voor meer afwisseling en is een leuke extra.
Hopelijk kant dit mooi via internet geupload worden naar bv flickr of fb,...

boeffel

Legacy Member
eerlijk gezegd had ik liever een livery-editor dan een photo-mode (die ik waarschijnlijk nooit zal gebruiken)

V1nce

Legacy Member
waffel zei:
Developer(s) Eden Studios (DC, WIN)

Infogrames Europe (PS)

Publisher(s) Infogrames Europe (DC, WIN)

Electronic Arts (PS)

En zoals ik al zei, dat maakt mij niet uit door wie het gemaakt is. Ik heb goeie herinneringen aan Infogrames, en die stonden op mijn doosje, dus voila.


Dus ja, Gran Turismo 5, geweldig spel :unsure:


Da denk ik , wel nie zevere tege waffel e mense.
Die heeft het beste ps3 filmke ooit gemaakt.

YouTube - PS3 is de beste console ooit Epic shit :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan