Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wel zonde dat die stofwolk zo snel verdwijnt, het zou veel mooier zijn als die langer bleef hangen (in V-Rally 2 was dit zelfs alSpookiekiller zei:[youtube]9VXJ_rXgzTc&feature=related[/youtube]
)

Qronicle zei:Voor de geïnteresseerden: De CE is weer te pre-orderen bij Game Mania.

FEW zei:die fotomode ziet er geweldig uit. daar zou ik mij gewoon al uren mee bezig kunnen houden
wel zonde dat die stofwolk zo snel verdwijnt, het zou veel mooier zijn als die langer bleef hangen (in V-Rally 2 was dit zelfs al)
zoals op deze echte foto waar het nog wat blijft nazweven.
maar dat is maar een detail, er is genoeg grafisch geweld om op te kwijlen![]()
Goldrusher zei:Er is een officiële trailer met beelden daarvan, maar in de demo's staat het wellicht uit en/of is het gelinkt aan de schade, dat ook maar half aan staat.
Idd.Qronicle zei:Niet vergeten dat dit de E3 build is. De stofwolken zagen er in de gamescom build weer een beetje beter uit (incl. skidmarks), ze waaien daar echt precies weg. Nog wel geen video's gezien van de rally stage op GC.
FEW zei:wel zonde dat die stofwolk zo snel verdwijnt, het zou veel mooier zijn als die langer bleef hangen (in V-Rally 2 was dit zelfs al)

Scifo zei:
Qronicle zei:Voor de geïnteresseerden: De CE is weer te pre-orderen bij Game Mania.
Goldrusher zei:V-Rally is van Eden Games.
Goldrusher zei:Infogrames = uitgever
Game zelf is van Eden Games. Give credit where credit is due.

prometheus03 zei:die foto mode ziet er zalig uit !![]()
waffel zei:Developer(s) Eden Studios (DC, WIN)
Infogrames Europe (PS)
Publisher(s) Infogrames Europe (DC, WIN)
Electronic Arts (PS)
En zoals ik al zei, dat maakt mij niet uit door wie het gemaakt is. Ik heb goeie herinneringen aan Infogrames, en die stonden op mijn doosje, dus voila.
Dus ja, Gran Turismo 5, geweldig spel![]()