Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
humpus zei:
Ik kan morgen nog wat oefenen op prologue (met G25 :p ), maar de nordschleife zit daar natuurlijk niet in. Maar ik zie nergens op welk circuit er eigenlijk geracet wordt, en er staat een eerste testtijd op de contest site van 5 minuten ofzo. Vreemd :)
Nürburgring GP denk ik.

humpus

Legacy Member
boeffel zei:
fuuck, hoeveel hebben jullie aangegeven bij die configuraties? (als jullie gewonnen hebben)
ofwel ben ik gewoon nog wat te jong om te mogen meedoen (18)
Ik heb de verkoopcijfers van mercedes van augustus 2010 opgezocht, gedeeld door 2 en daar nog iets bijgeteld. Vooral gegokt dus :D

boeffel

Legacy Member
humpus zei:
Ik heb de verkoopcijfers van mercedes van augustus 2010 opgezocht, gedeeld door 2 en daar nog iets bijgeteld. Vooral gegokt dus :D

hoeveel ongeveer?
khad 12000 gegokt :unsure:

mijas65

Legacy Member
If you do a standing start in a race with 15 cars in front of you, all kicking up water in front of you, there might not be 60 frames per second.

ik zie de negatieve puntjes in de reviews al komen :p

maccie

Legacy Member
ook usbkeytje gehad, maak wel zo goed als geen kans aangezien ik eigenlijk nog nooit GT gespeeld heb en nog maar net mijn ps3 heb :p

zaterdag @ concessie Hermans

lowscore

Legacy Member
Achter deftige random weerseffecten zitten hiscore en ik al jaren te wachten. Ik ben alvast zeer benieuwd.

mijas65 zei:
ik zie de negatieve puntjes in de reviews al komen :p

In reviews wordt zoiets zelden vermeld.

MuSSo

Legacy Member
weer effecten zijn cool zeker het veranderen tijdens een race van zonnig naar donker naar middernacht

maccie

Legacy Member
humpus zei:
Heb vandaag een mercedes USB-key en uitnodiging in de brievenbus gekregen om overmorgen een tijd neer te gaan zetten in de SLS-simulator!
Als ik nu maar eens wist welk circuit ik morgen moest gaan afleggen :D
Ik denk Nurburgring, maar ik heb m'n ps2 verkocht dus ik kan helaas niet meer oefenen :p

staat in het wedstrijdreglement:
wedstrijdreglement zei:
Vervolgens dient de deelnemer een rondetijd neer te zetten door het spel ‘Gran Turismo 5 Mercedes demo’ te spelen
(in de speciaal daarvoor voorziene ‘racing pods’. Deze rondetijd wordt gereden met een virtuele Mercedes
SLS AMG op het raceparcours ‘Nürburgring’ binnen het spel Gran Turismo 5 Mercedes demo

.z.

Legacy Member
hier ook m'n key gekregen (die er wel leuk uitziet, de vorm van een mercedes autosleutel). Nog nooit GT gereden, laat staat met een stuur. Dat beloofd. Misschien m'n ps3 controller meedoen :D
Ik ga naar filiaal in Kortrijk nu zaterdag.

Gizmo_1987

Legacy Member
Stukske trail mountain gezien in het filmpke :love::love:

Nog anderhalve maand, ik ben benieuwd... Al vanaf GT1 verkocht geweest, hopelijk doet GT5 ons al die concept en prologue versies vergeten :)

vdhjeroen

Legacy Member
Knappe trailer maar tot nu toe is er nog altijd niets te bespeuren van Spa in de trailers...

humpus

Legacy Member
Holy. Crap.
Inderdaad nog niks van Spa, maar laten we eerst deze trailer en de nieuwe features eens verwerken :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan