Goldrusher
Legacy Member
Nürburgring GP denk ik.humpus zei:Ik kan morgen nog wat oefenen op prologue (met G25), maar de nordschleife zit daar natuurlijk niet in. Maar ik zie nergens op welk circuit er eigenlijk geracet wordt, en er staat een eerste testtijd op de contest site van 5 minuten ofzo. Vreemd
![]()
), maar de nordschleife zit daar natuurlijk niet in. Maar ik zie nergens op welk circuit er eigenlijk geracet wordt, en er staat een eerste testtijd op de contest site van 5 minuten ofzo. Vreemd



x 100