Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

duck

Legacy Member
seurinck zei:
blijkbaar zou het contract tussen EA en porsche eerder dit jaar al afgelopen zijn.
(toch wel een contract die ze al jaren hebben met EA voor de NFS reeks)

Maar Ea komt met de nieuwe NFS, en EA en Critereon zouden terug de exclusieve licentie gekocht hebben van porsche. voor de nieuwe NFS.
dus wanneer dit contract afloopt weet ik niet.
wat ook blijkt dat MS toch wel een serieuze som ervoor neergelegd heeft om ze in forza te krijgen.
dus blijkbaar wil polyphony niet zoveel betalen voor enkele wagens ( en gelijk hebben ze ook )

want 9/10 zit RUF er terug in (en RUF is beter dan Porsche kwa presaties)

mss maar hopen dat ze ooit uitkomen op DLC of GT6 met tijd.

Aangezien RUF een tuning company is van porsche autos is het maar logisch dat de getunede versie ( de ruf ) betere prestaties geeft dan de niet getunede versie die uit de porsche fabriek komt :doh:

sypro9000

Legacy Member
Haha, een Brabus is beter dan een AMG en een AMG is beter dan een Mercedes.

seurinck

Legacy Member
@ duck: ik bedoel er ook mee aangezien RUF beter is dan porsche zullen ze er dan ook RUF insteken. ipv helemaal nieks.

trouwens RUF staat helemaal los van Porsche.
RUF word gezien als autofabrikant niet als een tuning bedrijf.
aangezien RUF enkel het chassis en gedeeltelijk de motor van een porsche gebruiken.
en die de motor meer paardjes heeft dan dat porsche doet.

Brabus is een tuning merk, net zoals AMG nu ( vroeger ook een autofabrikant)
juist zoals nismo die tuning doet voor nissan.

Spookiekiller

Legacy Member
.z. zei:
Ik heb 6 rondes kunnen rijden, was de enige die langs kwam. Naja, achter 6 trokken m'n rondetijden nog altijd op nie veel hoor :) Verkoper kwam af en toe eens langs om te vragen hoe het ging, en op het einde noteerde em m'n naam & nickname en snelste ronde, maar niet totaaltijd ofzo.
Mocht ge uw instellingen zelf kiezen? (automatic, stability, traction control, ...)

schredy

Legacy Member
:D de week is goed begonnen:

deze morgen bericht gekregen dat 'k morgen verwacht wordt in room299:applause: (thx 9Ls:niceone:).
GT5 in 3D, 'k ben benieuwd...:drool: kan 'k ook al wat oefenen, want:

nu net de brievenbus open gedaan: uitnodiging van Mercedes om zaterdag een paar rondjes te gaan rijden in hun demo-pod:applause:.

edit: er zijn tijden online geplaatst:
gt5-contest.PNG


blijkbaar weinig interesse: nog maar 9 tijden...

HansP

Legacy Member
kheb ook ne sleutel gekregen :d

heb wel aangevinkt om het in st truiden te doen maar op uitnodiging staat voor antwerpen :s

kan ik dat ergens veranderen ??

benpast

Legacy Member
-=Spyder.LA=- zei:
kheb ook ne sleutel gekregen :d

heb wel aangevinkt om het in st truiden te doen maar op uitnodiging staat voor antwerpen :s

kan ik dat ergens veranderen ??

Heb de mijne ook binnengekregen, moet deze vrijdag in Gent zijn.

M1tch

Legacy Member
Ik heb ook een sleutel aangekregen voor antwerpen.
Die rondetijd van 56 minuten, ik veronderstel dat die mikt op de laatste plaats gezien elke (x%10==0)de speler ook mag meedoen in de finale ... dat is een goeie truk voor wie nog moet rijden ;)

Spookiekiller

Legacy Member
In het wedstrijdreglement staat dat de 200ste plaats niet meetelt, enkel 190,180,...

schredy

Legacy Member
M1tch zei:
Ik heb ook een sleutel aangekregen voor antwerpen.
Die rondetijd van 56 minuten, ik veronderstel dat die mikt op de laatste plaats gezien elke (x%10==0)de speler ook mag meedoen in de finale ... dat is een goeie truk voor wie nog moet rijden ;)

iedere 10de speler mag inderdaad door naar de volgende ronde, behalve de laatste! :p die truc werkt dus niet:unsure:.

reglement zei:
Ook elke fase-2 deelnemer met een klassementsplaats dat een veelvoud is van 10 (met uitzondering van de laatste plaats), bekomt een finaleplaats. (klassementsplaatsen 1 t.e.m. 10 worden rechtstreeks geselecteerd alsook de deelnemers met klassementsplaats 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100, 110, 120, 130, 140, 150, 160, 170, 180, 190).

edit: damn, spookie was me voor...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan