duck
Legacy Member
seurinck zei:blijkbaar zou het contract tussen EA en porsche eerder dit jaar al afgelopen zijn.
(toch wel een contract die ze al jaren hebben met EA voor de NFS reeks)
Maar Ea komt met de nieuwe NFS, en EA en Critereon zouden terug de exclusieve licentie gekocht hebben van porsche. voor de nieuwe NFS.
dus wanneer dit contract afloopt weet ik niet.
wat ook blijkt dat MS toch wel een serieuze som ervoor neergelegd heeft om ze in forza te krijgen.
dus blijkbaar wil polyphony niet zoveel betalen voor enkele wagens ( en gelijk hebben ze ook )
want 9/10 zit RUF er terug in (en RUF is beter dan Porsche kwa presaties)
mss maar hopen dat ze ooit uitkomen op DLC of GT6 met tijd.
Aangezien RUF een tuning company is van porsche autos is het maar logisch dat de getunede versie ( de ruf ) betere prestaties geeft dan de niet getunede versie die uit de porsche fabriek komt :doh:
Verkoper kwam af en toe eens langs om te vragen hoe het ging, en op het einde noteerde em m'n naam & nickname en snelste ronde, maar niet totaaltijd ofzo.
de week is goed begonnen:
kan 'k ook al wat oefenen, want:


die truc werkt dus niet
.