Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mijas65

Legacy Member
Fr3d3ric zei:
Bij Gamemania vragen ze daar 70 euro voor :rofl: terwijl je het in UK voor 43 euro in de bus hebt. Daarvoor wil ik gerust een paar dagen geduld hebben.

Ik heb net een bestelling gedaan bij Zavvi. Voor 88 euro heb ik de nieuwe Medal of Honor en GT5 in de bus. In België (Gamemania) kost datzelfde me 135 euro ... :lol:

Gran Turismo 5: Collector's Edition PlayStation3 Game - Play.com (UK) - Free Delivery

73 +-

Productfiche

79+-

bij deze game valt het nog goed mee als je korting van je punten op je gm kaart aftrekt is de prijs bijna hetzelfde ;)


http://www.thehut.com/offers/hot-games-coming-soon.list

61.50 ( voor de gewone versie ) euro voor de game hier dus ik zou nog afwachten want het zou me niet verwonderen moest de game op zavvii ook nog duurder worden .

Fr3d3ric

Legacy Member
Strange dat die prijs bij de hut plots zo hoog ligt. Bij Zavvi staat het nog aan de 37 pond. Snel daar bestellen dus :)

sypro9000

Legacy Member
Shopto is de goedkoopste momenteel. Elke winkel zal de prijzen wel opdrijven om maximale winst te maken op een titel die iedereen wil.

RaZoR be

Legacy Member
mja, shopto is wel 2,5 pond pond derbij. ma dan nog ist goedkoper
Mijne is mooi aan 35 pond van thehut nog :D.

seurinck

Legacy Member
en dan dat GM duurder is.
ik betaal liever wat meer om de 3de nov te spelen ipv van nog een week te wachten.
+ idd met de klantenkaart zal dit mij toch ook weer wat goeikoper zijn.

Liquid Li0n

Legacy Member
bij een spel zoals gt5 verkies ik ook eerder zekerheid dan goedkoper. Normaal maakt het mij ook ni uit en dan is geld het belangrijkste, maar GM doet enkel een nachtopening voor COD en niet voor GT5 dus van zodra ik men smske heb sta ik daar :)

ikbenben

Legacy Member
Ieder heeft wel zijn eigen reden om het in de winkel te kopen of online.
Ik koop gewoon online omdat ik op een jaar vrij veel games koop en als je het allemaal optelt spaar je zo toch veel geld uit.
Eerlijk gezegd heb ik bijna nog geen enkele pre-order op releasdate in mijn bus gehad, maar dat neem ik er dan wel (beetje tegen mijn zin) bij.

sevencrowns

Legacy Member
Als er iemand voor mij een exemplaar mee wil bestellen... Ik schrijf per direct over via e-banking. Gratis rep en zo.

GeoBem007

Legacy Member
Kheb mijn ingeschreven voor die Mercedes wedstrijd. Staat nu ook op de frontpage van 9l.

Wel laat, gezien hoeveel blz ik hier terug moest om daar de eerste info over te vinden :D

Nsnd

Legacy Member
Enig idee welk paswoord je moet invullen? Om de inschrijving te bevestigen, moet je dit invullen.

seurinck

Legacy Member
Rufusthedog zei:
Iemand op de hoogte van hoe de verdeling van GT5 werkt? Ik zie keiveel verschillende releasedatums. Maar GT5 is zo'n spel dat ge liefst gisteren had gekocht dan morgen. Met F1 2010 heb ik hem via consoleshop 4 dagen voor release kunnen bemachtigen maar worden die exclusives op dezelfde manier verdeeld, is het niet zo dat die releases van Sony meestal al een week op voorhand in sommige winkels liggen?

ik denkt dat GT5 kwa release datum allemaal nie ver van elkaar zal liggen.
mss een dagje eerder ofzo, maar een week denk ik niet.

spijtig dat ne mens den tijd nie kan doorspoelen :D

Scifo

Legacy Member
seurinck zei:
spijtig dat ne mens den tijd nie kan doorspoelen :D

Je moet u gewoon een maand laten invriezen. Met een gelukske wordt ge wakker bij de release van GT8 :unsure: (Ep Southpark)

Liquid Li0n

Legacy Member
Scifo zei:
Je moet u gewoon een maand laten invriezen. Met een gelukske wordt ge wakker bij de release van GT8 :unsure: (Ep Southpark)

en u derna als ge GT5 echt beu gespeeld hebt, u opnieuw laten invriezen tot GT6 of er enkele overslaan :)

en in Futurama heeft Fry zich ook laten invriezen...(eerste aflevering)

Goldrusher

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
en u derna als ge GT5 echt beu gespeeld hebt, u opnieuw laten invriezen tot GT6 of er enkele overslaan :)
:wtf:

Lezen wat je quote. :p

Liquid Li0n zei:
en in Futurama heeft Fry zich ook laten invriezen...(eerste aflevering)
:wtf:

Ik zou die aflevering - de premise van de hele serie - toch maar eens opnieuw bekijken als ik u was.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan