Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fredenevy

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
Gisteren op GUNK TV de race game top 5 gezien, wat zijn me dat een zeikers...ze hebben GT5 op 5 gezet, achter blur en NFS gewoon omdat ze meer verwachte van het spel...juist ja... ze hebben precies elke feature van het game al gezien, laat staan, gespeeld...

Je zegt het zelf: "Gisteren op Gunk tv gezien..." do i need to say more... :puke:

sir oinksalot

Legacy Member
seurinck zei:
zijt ge zeker.
als ge de hele tijd speelt zonder koppeling hé zoals ikke.

dan begint ge in uw echte wagen zich ook te vergissen :lol:

ik heb het tegenovergestelde voor, na enkele uren racen met mijn g27 is het weer wennen als ik in mijn auto stap (rij met een automaat :p)

Liquid Li0n

Legacy Member
Goldrusher zei:
Jij kijkt naar Gunk TV ?

fredenevy zei:
Je zegt het zelf: "Gisteren op Gunk tv gezien..." do i need to say more... :puke:

Was toevallig aant zappen omdat er nooit iets goed is op tv, ook al hebben we nu meer posten met digitale TV, nog steeds ni vet... en daarom kwam ik net op dat moment op de racegame top 5 uit, dan blijf ik ff zien.

die manne zijn echt om te :doh:

duck

Legacy Member
Gunk tv was op een voorstelling van gran turismo in gent ( een maat van me is geweest) en de hele zaal stond boe te roepen zei ie, ook maar enkele mensen die gt5 konden testen daar, dus gunk zit al te memmen dat het niet is wat ze verwachten zonder de afgewerkte game in handen te hebben en ze baseren zich op een crappy voorstelling van een demo van gt5 , goe bezig :s

Samus007

Legacy Member
lachen dus met die amateurs, dat GT5 op gamescon de titel vor beste consoletitel kreeg is zeker niet voor niets, ben eerder geneigd dat te geloven dan die amateurs ...

hiscore

Legacy Member
Lang voor GUNK-tv was er SHRIMP-tv. Met die gasten heb ik af en toe wel eens goed kunnen lachen (El Shrimpo en Apollo). Waarschijnlijk heeft men dat concept willen imiteren, maar zoals iedereen weet...

Een compilatie van onnozelheden (jammer genoeg niet altijd representatief, maar soit):
YouTube - Shrimp tv Compilatie

jayzero

Legacy Member
in de week had praga het even over gt5 in 1 van zijn programma's terwijl het over een ander spel ging, hij zij iets van "mja gt5 hmm pf kweni"..
'k dacht wtf, in mijn ogen microsoft faggots. ale kweni

V1nce

Legacy Member
jayzero zei:
in de week had praga het even over gt5 in 1 van zijn programma's terwijl het over een ander spel ging, hij zij iets van "mja gt5 hmm pf kweni"..
'k dacht wtf, in mijn ogen microsoft faggots. ale kweni

Echt e, pff kweni over gt5 zegge... en f1 2010 vind em geweldig terwijl da alles behalve geweldig is met zen fake ai, fake quali en vooropgestelde rondetijde en 300 bugs en nog zoveel meer.

Dan kent em der letterlijk nix van.

seurinck

Legacy Member
bwa Gunk Tv ne grote zeverzender ja.
ik kijk enkel voor de maandag naar UFC.

voor de rest verspil ik mijne tijd nie meer aan dieje zender.
praga zegt zoveel over games van pff kweetnie, en games die eigenlijk op bijna nieks trekke vind em dan geweldig :s

ze zitten meer te zeveren dan dat ze bezig zijn over de game.

Shadowfox

Legacy Member
Ik ben al een tijdje aan het twijfelen om een jaar abbo te nemen op OPM, maar ik vond dat de laatste maanden maar "middelmatige" games bij een jaar abbo zaten.

Ik ga net nog eens kijken, en wat zie ik?! GT5 + Jaar abbo op OPM voor maar €59.95!!!
Bij deze, is dus mijn GT5 besteld en heb ik er een jaar abbo OPM bij :p

Liquid Li0n

Legacy Member
SiRdeK zei:
T zal dan wel een promo copy zijn in een cd-doosje :)

wss zelfs nog niet in een doosje maar in zo een papieren omhulseltje. En mss is het op de BD gezet dat het een OPM edition is:lol:

En over GUNK TV, ik begrijp niet wat die mannen idd zo goed vinden aan forza, blur of NFS en idd F1 2010, ik denk dat die gewoon schrik hebben voor op tv af te gaan als iedereen zal kunnen zien hoe slecht die een simulatie spelen.

sypro9000

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
wss zelfs nog niet in een doosje maar in zo een papieren omhulseltje. En mss is het op de BD gezet dat het een OPM edition is:lol:

En over GUNK TV, ik begrijp niet wat die mannen idd zo goed vinden aan forza, blur of NFS en idd F1 2010, ik denk dat die gewoon schrik hebben voor op tv af te gaan als iedereen zal kunnen zien hoe slecht die een simulatie spelen.

Tja wat vinden mensen goed aan GT5 ? Forza 3 is dan wel minderwaardig tov GT5, maar dat is echt wel een goeie game.

MegaMentor

Legacy Member
wss zelfs nog niet in een doosje maar in zo een papieren omhulseltje. En mss is het op de BD gezet dat het een OPM edition is

En ge kunt er minstens een maand op wachten naar ik andere hun ervaringen zo lees.

.z.

Legacy Member
Dat ze eerst eens wachten tot het spel uit is voor ze commentaar geven... Btw, wat is er trouwens van El shrimpo & Apollo geworden? Doen die nog iets in de gamewereld?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan