Teknohol1c
Legacy Member
nasty_joe89 zei:in verband met stuurtjes:
stoort het dat je bij de dfgt geen pedaal hebt om te ontkoppelen? het ontbreken is voorlopig de enige reden waarom ik aan het twijfelen ben tussen de dfgt en de logitec G27.
en kan iemand me uitleggen wat het grote verschil is tussen de sequential shifter en de six speed shifter?
Neen stoort niet. Kheb in't begin wel 'n paar keer gehad dak mijne rem instampte om te schakelen, maar ge komt da maar 'n paar keer tegen ze

Nu al goe gewend geworden en kom da ni meer tegen. Was ook lang aan't twijfelen maar uiteindelijk toch maar de DFGT genomen, kvond 't de meerprijs ni waard.
Verschil in shifter is gewoon: 6-speed is gelijk in u eigen auto, sequential is gelijk in de rally e.d.

kijk al uit naar gt 5 

waarom geen vrouwen in bikinie 