Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

V1nce

Legacy Member
Decade zei:
Op First Look GT5 getest in 3D en ik moet zeggen dat het de moeite was!
Mss toch maar eens een PS3 gaan halen :-)

Well duh, elke gamer en auto liefhebber weet da al lang.
You're late to the party.

freder

Legacy Member
weet er nu eigenljk iemand of het geluid (vooral motorgeluid) is verbeter ten opzichte van de proloque ? daar klonk een M3 als een stofzuiger, een 430 als een brommertje en bij hoge snelheid had je geen motorgeluid meer maar een rustgevend zezoem (zogezegd van de wind) .
Het was een gooi naar realisme die naar mijn inziens uitdraaide op een allerminst realistisch geluid.

seurinck

Legacy Member
ik hoop van wel.
want een ferrari heeft toch echt apparte ronk.
hopelijk zijn de motorgeluiden veel beter.

laten we hopen dat de geluiden van een turbo en supercharger ook veel beter zijn.

humpus

Legacy Member
Die SLR in de demo had echt wel dat rauwe geluid in lage toeren wat ontbrak bij de vorige GT's. Maar op de hogere rpm's was het geluid wel wat minder, maar toch nog vergelijkbaar met de TT-demo vind ik.

Liquid Li0n

Legacy Member
Decade zei:
Op First Look GT5 getest in 3D en ik moet zeggen dat het de moeite was!
Mss toch maar eens een PS3 gaan halen :-)

ik heb ne PS3 op de releasedag gekocht voor 600 euro voor de 60gb, en nu pas, eind 2010 komt het spel uit waarvoor ik die gekocht heb...:ironic:

Scifo

Legacy Member
Mja ik heb ook bij de release console aangekocht uitkijkend naar GT5, maar ik denk dat het al vaststaat dat GT5 mijn laatste PS3 spel wordt :)

Ik houd me tegewoordig enkel en alleen nog maar bezig met racegames. En op PC is er een beter aanbod terug te vinden. (RFactor 2 binnekort) Ik vraag me af hoe ik nu tov GT5 zal staan, nu ik me toch al enkele maanden in het simracing gebeuren heb verdiept (met iRacing) ^^

Ik denk dat ik me wel snel zal kunnen aanpassen. GT reeks heeft me altijd weten te bekoren :p

fredenevy

Legacy Member
:offtopic: sorry hiervoor...

Is er hier iemand aanwezig in de zaal die in het bezit is van Driving Force Logitech steeringwheel (gt-versie, kortweg DFGT)?

ik heb namelijk een nieuwe adapter nodig en heb contact opgenomen met Logitech zelf en ze zeiden dat ik een foto of kopie van het kassaticket nodig heb en laat net dat het gene zijn dat ik niet meer heb.

Is hier iemand die eens een fototje of kopijtje van zijn kassaticket zou willen doosturen zodat ik geholpen kan worden?

Jij kan ook nog gerust gebruik maken van je garantie want het serienummer en al van mijn toestel, geef ik zelf door.

PM mij indien je mij kan helpen. ALVAST BEDANKT

EINDE :offtopic:

TheCeet

Legacy Member
Ik heb zaterdag meegedaan aan die GT5 contest in Mercedes in Gent.
Ik had tijd van 8.13.01 maar ik sta nog steeds niet op website :s

sir oinksalot

Legacy Member
fredenevy zei:
:offtopic: sorry hiervoor...

Is er hier iemand aanwezig in de zaal die in het bezit is van Driving Force Logitech steeringwheel (gt-versie, kortweg DFGT)?

ik heb namelijk een nieuwe adapter nodig en heb contact opgenomen met Logitech zelf en ze zeiden dat ik een foto of kopie van het kassaticket nodig heb en laat net dat het gene zijn dat ik niet meer heb.

Is hier iemand die eens een fototje of kopijtje van zijn kassaticket zou willen doosturen zodat ik geholpen kan worden?

Jij kan ook nog gerust gebruik maken van je garantie want het serienummer en al van mijn toestel, geef ik zelf door.

PM mij indien je mij kan helpen. ALVAST BEDANKT

EINDE :offtopic:

hebben die dan echt een specifieke adapter nodig? (een universele gaat niet?)

chosen one

Legacy Member
fredenevy zei:
:offtopic: sorry hiervoor...

Is er hier iemand aanwezig in de zaal die in het bezit is van Driving Force Logitech steeringwheel (gt-versie, kortweg DFGT)?

ik heb namelijk een nieuwe adapter nodig en heb contact opgenomen met Logitech zelf en ze zeiden dat ik een foto of kopie van het kassaticket nodig heb en laat net dat het gene zijn dat ik niet meer heb.

Is hier iemand die eens een fototje of kopijtje van zijn kassaticket zou willen doosturen zodat ik geholpen kan worden?

Jij kan ook nog gerust gebruik maken van je garantie want het serienummer en al van mijn toestel, geef ik zelf door.

PM mij indien je mij kan helpen. ALVAST BEDANKT

EINDE :offtopic:

PM verstuurd ;)

Goldrusher

Legacy Member
[youtube]2Qn7TL9mMqM[/youtube]

Fiat 500 roll-overs @ 1:25 en 2:30.

fredenevy

Legacy Member
gelukkig dat er ondertitels bijstonden, anders had ik er niets van verstaan... :D

fredenevy

Legacy Member
Eens curieus of de A-klasse er inzit en deze de "eland-test" zal overleven...

seurinck

Legacy Member
super ! haha.

de a-klasse zal hetzelfde doen als de fiat 500. kdenk zelfs dat het nog erger zal zijn :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan