Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mijas65

Legacy Member
ben benieuwd wanneer de eerste review versies verspreid zullen worden :p

dan zullen we elke dag tonnen informatie hebben ...



en de game zal een van dees goud gaan zeker :p

honda dude

Legacy Member
mijas65 zei:
ben benieuwd wanneer de eerste review versies verspreid zullen worden :p

dan zullen we elke dag tonnen informatie hebben ...



en de game zal een van dees goud gaan zeker :p

in de laaste week van deze maand zal er veel naar buiten komen op het net wrs :p

Scifo

Legacy Member
Nog altijd geen uitstel ofwa? :p Ik moet mijne dag verlof nog vastlegge ook :D

Scifo

Legacy Member
idd verlof best in december te nemen. (heb ook kerstverlof :) ) Int begin zalt toch gewoon geld sparen worden, met saaie races tot gevolg soms. ^^ Later in het spel komt pas het bruut geweld te pas en dan zal ik messcherp staan! :love:

duck

Legacy Member
Scifo zei:
idd verlof best in december te nemen. (heb ook kerstverlof :) ) Int begin zalt toch gewoon geld sparen worden, met saaie races tot gevolg soms. ^^ Later in het spel komt pas het bruut geweld te pas en dan zal ik messcherp staan! :love:

Boja hangt er van af als je prologue autos en gt psp autos kan overzetten zoals ze beloofd hebben ;)

Goldrusher

Legacy Member
Enkel naar Arcade mode, dus enkel voor quick races, splitscreen en time trial.
De careers zul je zoals iedereen van nul moeten beginnen.

XTAZ

Legacy Member
Wanneer en hoe beginnen we met het opstellen van zo een 9lives competitie?

Pietersz

Legacy Member
Yep, en dan ga ik jullie allemaal ownen. Hoewel ik dat toch liever in 3D zou doen :(

iTzStevee

Legacy Member
Ik zou het ook wel is willen spelen met zo'n stuur enzo..

Veel mensen zeggen dat dat beter gaat ? :D

Maar heb niet echt iets in de buurt van m'n PS3 voor bevestiging, en anderzijds vind ik zo'n cockpit ervoor kopen soms wel duur. Ook dat stuur is vrij duur, dus als het me dan niet bevalt zit ik er mee :D

boeffel

Legacy Member
D-Fekt zei:
Ik zou het ook wel is willen spelen met zo'n stuur enzo..

Veel mensen zeggen dat dat beter gaat ? :D

ik vind met kaske tbh gemakkelijker, maar is gewoon een kwestie van gewoonte hoor :unsure:

Scifo

Legacy Member
boeffel zei:
ik vind met kaske tbh gemakkelijker, maar is gewoon een kwestie van gewoonte hoor :unsure:

Das een goeike :D We zullen wel eens claxonneren als je gedubbeld wordt :p

fcvrobineh

Legacy Member
dit spel wordt echt bangelijk hier kijk ik echt al effe naar uit ^^

Stancke

Legacy Member
Eigenlijk is er toch nog altijd maar bitter weinig geweten over het spel?:s

Goldrusher

Legacy Member
Vind je ?

• 1000 auto's (800+ uit vorige GT-games, 200+ splinternieuwe)
- nieuwe merken: o.a. Ferrari, Maserati, Bugatti, Lamborghini, McLaren, Tesla, Red Bull Racing
- nieuwe series: o.a. NASCAR, WRC, Super GT, karting

• meer dan 70 tracks (meer dan 100 layouts)
- nieuwe echte circuits: o.a. Top Gear Test Track, Daytona, Indianapolis, Nürburgring, Spa-Francorchamps, Monza
- nieuwe fictieve circuits in o.a. Londen, Rome, Madrid, Toscane, de Alpen, de Hoge Venen
- course maker

offline:
• single race, split screen, time trial
• rijbewijzen, kampioenschappen
• rally met een random (aka een oneindig aantal) parcours
• speciale events met The Stig, Sébastien Loeb, Jeff Gordon, Sebastian Vettel
• Mercedes-Benz AMG Driving School
• A-spec en B-spec
• car tuning, car wash, paint shop
• 18 MP photo mode (ook in 3D)
• GTTV (compatibel met PSP)

online:
• tot 16 spelers in een race, tot 32 in een lobby
• private rooms & lobbies
• spectator mode
• text & voice chat
• foto- en replayalbum
• YouTube replay upload
• time trial rankings
• B-spec tegen vrienden, ook al zijn ze offline

algemeen::
• cockpitview (enkel de nieuwe auto's)
• schade & roll overs (alle auto's)
• 24u dag-nacht cyclus
• klimaat (wind, temperatuur, regen, sneeuw)
• skidmarks, achteruitrijlichten, backfire

tech:
• tot 1080p 60fps
• tot Dolby 7.1
• custom soundtracks
• PlayStation Eye headtracking
• 3DTV support

en ook:
• je kan al je auto's uit GTPSP direct gebruiken in de Arcade Mode
• B-spec ook vanaf computer & smartphone toegankelijk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan