MaTraK
Legacy Member
Daggie zei:Wat is B-spec voor iets?
Random sites copy/paste:
In B-Spec zal je commando's geven aan een team van coureurs en race je zelf niet. Je volgt de race op een scherm en kan ondertussen allerlei aanpassingen doorvoeren zoals de snelheid en agressiviteit van de coureur. Hierbij moet je rekening houden met weersomstandigheden, de mentale en fysieke kracht van de coureur, je banden en de conditie van de auto. De B-spec mode is zeker een toegevoegde waarde, maar wellicht dat je na verloop van tijd toch zelf weer wilt gaan racen.
B-spec is voor Yamauchi net zo belangrijk als A-spec, zo benadrukt hij. In B-spec sta je aan het hoofd van een team van maximaal zes coureurs en ben je de teambaas. Je racet dus niet zelf, maar bepaalt wel hoeveel druk je coureur zet en hoe hard hij op het gaspedaal trapt. Teveel bumperkleven zorgt ervoor dat je coureur sneller gestrest raakt en dat put hem uit, dus je moet de juiste balans zoeken tussen snelheid en tactiek. Ook moet je hem genoeg achter de vodden zitten zodat hij niet verslapt en foutjes gaat maken. In de demonstratie die Yamauchi gaf zag de B-spec er erg tof uit, met name doordat je naast de statistiekjes ook de actie op de baan ziet. Als een echte teambaas dus.
, ge zeit van welle ofwa? dan wonen wij ni ver van 1 ze ^^


hadden een cockpit. Waarom zou dat hier dus niet zijn he, en zoals je zegt zullen volgens mij enkel de premium auto's een supergedetailleerd cockpitview hebben die ook licht kapot kan.
