Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MaTraK

Legacy Member
Daggie zei:
Wat is B-spec voor iets?

Random sites copy/paste:

In B-Spec zal je commando's geven aan een team van coureurs en race je zelf niet. Je volgt de race op een scherm en kan ondertussen allerlei aanpassingen doorvoeren zoals de snelheid en agressiviteit van de coureur. Hierbij moet je rekening houden met weersomstandigheden, de mentale en fysieke kracht van de coureur, je banden en de conditie van de auto. De B-spec mode is zeker een toegevoegde waarde, maar wellicht dat je na verloop van tijd toch zelf weer wilt gaan racen.

B-spec is voor Yamauchi net zo belangrijk als A-spec, zo benadrukt hij. In B-spec sta je aan het hoofd van een team van maximaal zes coureurs en ben je de teambaas. Je racet dus niet zelf, maar bepaalt wel hoeveel druk je coureur zet en hoe hard hij op het gaspedaal trapt. Teveel bumperkleven zorgt ervoor dat je coureur sneller gestrest raakt en dat put hem uit, dus je moet de juiste balans zoeken tussen snelheid en tactiek. Ook moet je hem genoeg achter de vodden zitten zodat hij niet verslapt en foutjes gaat maken. In de demonstratie die Yamauchi gaf zag de B-spec er erg tof uit, met name doordat je naast de statistiekjes ook de actie op de baan ziet. Als een echte teambaas dus.

fcvrobineh

Legacy Member
MaTraK zei:
Random sites copy/paste:

In B-Spec zal je commando's geven aan een team van coureurs en race je zelf niet. Je volgt de race op een scherm en kan ondertussen allerlei aanpassingen doorvoeren zoals de snelheid en agressiviteit van de coureur. Hierbij moet je rekening houden met weersomstandigheden, de mentale en fysieke kracht van de coureur, je banden en de conditie van de auto. De B-spec mode is zeker een toegevoegde waarde, maar wellicht dat je na verloop van tijd toch zelf weer wilt gaan racen.

B-spec is voor Yamauchi net zo belangrijk als A-spec, zo benadrukt hij. In B-spec sta je aan het hoofd van een team van maximaal zes coureurs en ben je de teambaas. Je racet dus niet zelf, maar bepaalt wel hoeveel druk je coureur zet en hoe hard hij op het gaspedaal trapt. Teveel bumperkleven zorgt ervoor dat je coureur sneller gestrest raakt en dat put hem uit, dus je moet de juiste balans zoeken tussen snelheid en tactiek. Ook moet je hem genoeg achter de vodden zitten zodat hij niet verslapt en foutjes gaat maken. In de demonstratie die Yamauchi gaf zag de B-spec er erg tof uit, met name doordat je naast de statistiekjes ook de actie op de baan ziet. Als een echte teambaas dus.
B-spec gaat echt nog nice zijn ;) , ge zeit van welle ofwa? dan wonen wij ni ver van 1 ze ^^

HansP

Legacy Member
net een 7.32 vastgelegd , kvond wel dat het serieus gevoelig ingesteld stond :s

minste wat je op de rem kwam slippen etc etc

toch denk ik wel dat er vele 2a3x een poging doen eer ze het latne opschrijven wat ik wel niet eerlijk vind ...

seurinck

Legacy Member
serieus weeral gezaag van da cockpitvieuw.
koop het spel dan niet hé !
blijf dan gwn uwe rfactor ofzo spelen hé.

syndrom

Legacy Member
over die cockpitview, ik vroeg het mij enkel af é, ik wou geen kritiek uiten.

Adrei

Legacy Member
John1307 zei:
Ik dacht dat het ook zo iets ging zijn. Standard Cars krijgen een dertien in een dozijn cockpitview en vertonen slechts externe schade (modder,krassen), terwijl de cockpit van premium cars volledig identiek is aan het origineel (daarbovenop kunt ge ook de pilots zien).
Jep, ik denk zelfs dat het ook zo gaat zijn. Zelfs de auto's in GT5:P hadden een cockpit. Waarom zou dat hier dus niet zijn he, en zoals je zegt zullen volgens mij enkel de premium auto's een supergedetailleerd cockpitview hebben die ook licht kapot kan.

Ik maak mij er geen zorgen over anyway.
NOG EEN KLEINE MAAND!

humpus

Legacy Member
Adrei zei:
Zelfs de auto's in GT5:P hadden een cockpit. Waarom zou dat hier dus niet zijn he, en zoals je zegt zullen volgens mij enkel de premium auto's een supergedetailleerd cockpitview hebben die ook licht kapot kan.
Standard cars hebben GEEN enkele vorm van cockpit, end of discussion.

Adrei

Legacy Member
humpus zei:
Standard cars hebben GEEN enkele vorm van cockpit, end of discussion.
Serieus? :/ Mijn post is verwijderd hier .. vanwege foute informatie. Het zal wel zo kloppen.

De hoodcam dan maar ze pff, kleine teleurstelling imo als ik in GT5:P ook cockpits had. Niets aan te doen dan. :cry:

Adrei

Legacy Member
Goldrusher zei:
GT5P had 70 auto's, nu heb je er 250+. Wat is het probleem ?
Het is geen probleem, maar het is gewoon een aangenamere en realistische beleving met zo'n cockpit view. Ik ben ook van plan om al die andere standard auto's te gaan uittesten en er mee te gaan rijden.

Ik denk toch niet dat ze een opel corsa van 2004 in premium stoppen of een ander autotje waar ik ooit mee gereden heb of zal rijden. Het is gewoon die beleving, ik ga er toch niet vanuit dat ik enkel met premium auto's ga rijden.

Maar de hoodcam is ook goed genoeg of de bumpercam. Maar de beleving is dan iets minder.
Het houdt mij zeker niet tegen om dit niet te kopen omdat er maar 250 auto's een cockpitview hebben, het is gewoon een kleine teleurstelling. Maar hey, nog altijd veel respect voor het werk dat ze leveren. ;)

humpus

Legacy Member
Adrei zei:
De hoodcam dan maar ze pff, kleine teleurstelling imo als ik in GT5:P ook cockpits had. Niets aan te doen dan. :cry:
De auto's die we kennen uit prologue zijn dan ook Premium auto's :)
Wat we gezien hebben met cockpit = premium, rest is standard ofwel nog niet bekend.

honda dude

Legacy Member

seurinck

Legacy Member
yap gtplanet volg ik ook iedere dag.

blij dat ik die Apex book ook ga hebben.

Liquid Li0n

Legacy Member
amai, zoveel posts over die cockpit view...daar heb IK het zelfs nooit over gehad en Goldrusher vond mij al ne muggenzifter...wa moet hij dus van die andere denken :p

-----------------------------
b spec via internet en gsm, da wordt leuk, gewoon 24op24 racen en money gainen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan