Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

honda dude

Legacy Member
Pieter3770 zei:
Dan niet he.
Afwachten...

idd maar :p

Dat gerucht over een delay lijkt toch op waarheid te berusten, maar geldt alleen voor de Russische Federatie. Niks aan de hand voor ons dus. :bow:


Everybody, relax! (Except alucard0712 )
The abovementioned delay is only for Russian Federation, as our local distributors are having troubles with CIS version yet again.
There's no need to spam SCEE and SCEA on release dates, hopefully you'll receive everything as it should be - the 2nd (USA), the 3rd (Europe) and the 5th (UK).
There was big misunderstanding as russian delay press-release mentioned "worldwide release postponed", but it seems they kind of considered CIS a whole "worldwide" region
Gepost door russische GTPlanet lid Rattlehead. bron http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=95004&page=1757#post4051019

fcvrobineh

Legacy Member
honda dude zei:
idd maar :p

Dat gerucht over een delay lijkt toch op waarheid te berusten, maar geldt alleen voor de Russische Federatie. Niks aan de hand voor ons dus. :bow:


Everybody, relax! (Except alucard0712 )
The abovementioned delay is only for Russian Federation, as our local distributors are having troubles with CIS version yet again.
There's no need to spam SCEE and SCEA on release dates, hopefully you'll receive everything as it should be - the 2nd (USA), the 3rd (Europe) and the 5th (UK).
There was big misunderstanding as russian delay press-release mentioned "worldwide release postponed", but it seems they kind of considered CIS a whole "worldwide" region
Gepost door russische GTPlanet lid Rattlehead. bron GT5 Latest News and General Discussion Thread - Page 1757 - GTP Forums

idd ge hebt gelijk heb dit op meerdere sites gelezen , alleen een delay for russia so no problem guys :applause:

honda dude

Legacy Member
fcvrobineh zei:
idd ge hebt gelijk heb dit op meerdere sites gelezen , alleen een delay for russia so no problem guys :applause:

jah er was nog al paniek op somige forums nie normaal :lol:

Pieter3770

Legacy Member
Dan zitten mijn bronnen ook fout.
Raar, want bij LBP2 hadden ze het ook al enkele dagen voor er nog maar sprake van was, juist!
Ik ga er dus nog altijd vanuit dat er 2 à 3 weken bij komen...

honda dude

Legacy Member
Goldrusher zei:
En nog een nieuwe filmpje, McLaren F1 op Laguna Seca en Toscana:

GameStop.com - Gran Turismo 5

Je auto wordt zo te zien zeer vuil op een rallycircuit.

ik vraag me af als je uw wagen dan in garage terug bekijkt dat je da vuil er aan ziet nog mja wrs wel vervolgens dat je ook terug uw wagen kunt laaten wasen :p hm een normaale wagen wort ook vies door gewoon op de baan bij droog weer zou je dat na den duur ook merken :wtf::niceone:

__soul

Legacy Member
hoe zit het eigenlijk met het geluid van de motor van de auto's. hebben ze dit identiek proberen te maken aan het echte geluid dat de auto maakt?

Goldrusher

Legacy Member
honda dude zei:
ik vraag me af als je uw wagen dan in garage terug bekijkt dat je da vuil er aan ziet nog mja wrs wel vervolgens dat je ook terug uw wagen kunt laaten wasen :p hm een normaale wagen wort ook vies door gewoon op de baan bij droog weer zou je dat na den duur ook merken :wtf::niceone:
In de vorige games verloren ze na enkele races hun glans. Nu worden ze dus ook echt vuil.

Kolores

Legacy Member
Die chrome en stealth cars van de CE en SE zijn al geüpgrade en getuned?

Liquid Li0n

Legacy Member
als je de dashboardcam gebruikt, wordt je vooruit dan ook vuil en vliegjes die er tegen plakken, die je dan helemaal uitveegt als je de ruitenwissers aanzet, of blijft de ruit proper en kan je je ruitenwissers niet zelf aan/uit zetten?

ik ga direct met al men auto's de rallytrack op :)
dirt on the car...my new trademark!

XTAZ

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
als je de dashboardcam gebruikt, wordt je vooruit dan ook vuil en vliegjes die er tegen plakken, die je dan helemaal uitveegt als je de ruitenwissers aanzet, of blijft de ruit proper en kan je je ruitenwissers niet zelf aan/uit zetten?

ik ga direct met al men auto's de rallytrack op :)
dirt on the car...my new trademark!

De on-board cam bedoelde? Kdenk wel dat er stof enzo zal op blijven maar kvrees ervoor dat de ruitenwissers alleen werken als het regent (automatisch dus).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan