Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pieter3770 zei:Dan niet he.
Afwachten...


honda dude zei:idd maar
Dat gerucht over een delay lijkt toch op waarheid te berusten, maar geldt alleen voor de Russische Federatie. Niks aan de hand voor ons dus.
Everybody, relax! (Except alucard0712 )
The abovementioned delay is only for Russian Federation, as our local distributors are having troubles with CIS version yet again.
There's no need to spam SCEE and SCEA on release dates, hopefully you'll receive everything as it should be - the 2nd (USA), the 3rd (Europe) and the 5th (UK).
There was big misunderstanding as russian delay press-release mentioned "worldwide release postponed", but it seems they kind of considered CIS a whole "worldwide" region
Gepost door russische GTPlanet lid Rattlehead. bron GT5 Latest News and General Discussion Thread - Page 1757 - GTP Forums
fcvrobineh zei:idd ge hebt gelijk heb dit op meerdere sites gelezen , alleen een delay for russia so no problem guys :applause:

Tuurlijk.Niinz zei:Is er eigenlijk al iets geweten of er endurance races inzitten?
Goldrusher zei:En nog een nieuwe filmpje, McLaren F1 op Laguna Seca en Toscana:
GameStop.com - Gran Turismo 5
Je auto wordt zo te zien zeer vuil op een rallycircuit.
hm een normaale wagen wort ook vies door gewoon op de baan bij droog weer zou je dat na den duur ook merken 
In de vorige games verloren ze na enkele races hun glans. Nu worden ze dus ook echt vuil.honda dude zei:ik vraag me af als je uw wagen dan in garage terug bekijkt dat je da vuil er aan ziet nog mja wrs wel vervolgens dat je ook terug uw wagen kunt laaten wasenhm een normaale wagen wort ook vies door gewoon op de baan bij droog weer zou je dat na den duur ook merken
![]()

Liquid Li0n zei:als je de dashboardcam gebruikt, wordt je vooruit dan ook vuil en vliegjes die er tegen plakken, die je dan helemaal uitveegt als je de ruitenwissers aanzet, of blijft de ruit proper en kan je je ruitenwissers niet zelf aan/uit zetten?
ik ga direct met al men auto's de rallytrack op
dirt on the car...my new trademark!