Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Liquid Li0n

Legacy Member
honda dude zei:
verkoop systeem zo als op de gtpsp of wat da wil echt niemand in gt5 !
ik hoop echt niet dat het zo is :doh:

Gran Turismo 5 test in Room299

denk da de aankoop van een auto wel mooi gaat weergegeven worden ze, waarom zou er anders die grote vrachtwagen op die screenshot staan van een paar posts/paginas terug...

Goldrusher

Legacy Member
Enkel voor Used Cars. Da's trouwens al heel lang bekend én was ook zo in GT4.

Flare'

Legacy Member
Hot News: Gran Turismo 5 uitgesteld...
13 oktober 2010 15:47 | Nieuws | Praga | 5 reacties

Inderdaad wat velen vreesden komt nu uit, Gran Turismo 5 verschijnt later en haalt de vooropgestelde releasedatum van drie november niet. Dat vernam ik zonet uit betrouwbare bron.

De reden van het uitstel is onbekend, de nieuwe releasedatum is onbekend en een reactie van Sony blijft voorlopig uit. Mysterie... Heeft het te maken met de Move implementatie, de track editor, het online gebeuren, wie zal het zeggen. Feit is dat Gran Turismo 5 niet op jouw PlayStation 3 zal draaien tijdens de herfstvakantie.

Zodra er meer nieuws beschikbaar is, delen we dat met jullie. Maar voorlopig hult Sony zich in stilzwijgen...

Bron: 9lives

Bleh :( maar bon mij ni gelaten, komen genoeg games uit dit najaar... Maar het eeuwig uitstellen begint wel wat irritant te worden.

Liquid Li0n

Legacy Member
maar mijn vraag is nog steeds onbeantwoord gebleven,

zit Bathurst nu in GT5?


---------------------
Zal dus toch een spel voor onder de kerstboom worden, of ga ik toch nog mijn gelijk krijgen met release pas volgend jaar!

Liquid Li0n

Legacy Member
Goldrusher zei:
De tot nu toe gekende nieuwe tracks staan al maanden in de OP, geen domme vragen stellen.

Ik heb daar eerst gaan kijken maar ik zag daar geen opsomming van de circuits, enkel nieuwe toevoegingen...
Ik dacht dat ik alles onder elkaar zou zien staan

majas

Legacy Member
Begint toch wel redelijk zielig te worden al dat uitstellen.
Gelukkig heb ik nog geen verlof genomen.

Liquid Li0n

Legacy Member
majas zei:
Begint toch wel redelijk zielig te worden al dat uitstellen.
Gelukkig heb ik nog geen verlof genomen.

In november zit ik een volledige maand int buitenland voort werk dus kon ik toch ni gamen, komt eigenlijk nog goe uit MAAR toch zou ik liever zekerheid willen en het al veilig thuis hebben liggen.

honda dude

Legacy Member
Flare' zei:
Hot News: Gran Turismo 5 uitgesteld...
13 oktober 2010 15:47 | Nieuws | Praga | 5 reacties

Inderdaad wat velen vreesden komt nu uit, Gran Turismo 5 verschijnt later en haalt de vooropgestelde releasedatum van drie november niet. Dat vernam ik zonet uit betrouwbare bron.

De reden van het uitstel is onbekend, de nieuwe releasedatum is onbekend en een reactie van Sony blijft voorlopig uit. Mysterie... Heeft het te maken met de Move implementatie, de track editor, het online gebeuren, wie zal het zeggen. Feit is dat Gran Turismo 5 niet op jouw PlayStation 3 zal draaien tijdens de herfstvakantie.

Zodra er meer nieuws beschikbaar is, delen we dat met jullie.
Bron: 9lives

Bleh :( maar bon mij ni gelaten, komen genoeg games uit dit najaar... Maar het eeuwig uitstellen begint wel wat irritant te worden.

Maar voorlopig hult Sony zich in stilzwijgen...
praaten moeten ze praaten zeg ik u :D
zo lang dat sony er zelf niks van zecht komt ie nog op 3nov.. punt uit :evil:

Liquid Li0n

Legacy Member
dus toch onder de kerstboom...

moesten wij op ons werk maar is elke keer het werk uitstellen, kdenk da de klanten snel naar ergens anders zou gaan...

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Dat is 3 weken voor de release, goeie timing ze :angry:

En wanneer komt het dan uit, ergens in de Kerst, grrr dat is dan nog 2 maanden wachten. :cry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan