Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

seurinck

Legacy Member
Anima zei:
maarja da geloofde toch zelf niet ? zeiden ze da ook niet vorig jaar ?

idd moeten wij dat nog geloven.
als ze nu al 3 weken voor de release het terug uitstellen.
hoe kan men dan nog vertrouwen hebben in hun uitspraak.
tzal dan net voor de kerst terug verschoven worden naar... laten we zeggen Maart 2011.

en dan dit:
"and we are confident that this ambitious game will exceed expectations when it launches"

wel het is hun geraden, want mensen wachten geen 5 jaar om een game na enkele uurkes int stof te laten liggen.

honda dude

Legacy Member
seurinck zei:
idd moeten wij dat nog geloven.
als ze nu al 3 weken voor de release het terug uitstellen.
hoe kan men dan nog vertrouwen hebben in hun uitspraak.

altijd dat uitstellen, ze gaan idd een perfect spel moeten afleveren dan.

idd das waar maar het kan ook zijn dat ze het doen aleen maar voor de verkoop è als ze maar veel poen schepen me kerst me grantrismo 5 :angry::confused:

seurinck

Legacy Member
bwah ik denk het niet.
dat spel zal verkopen als zot, kerst of geen kerst.
een echte reden voor uitel is er niet hé.

ralleke

Legacy Member
original.jpg

Cupke

Legacy Member
Ze zullen hun 300 supergedetailleerde cockpitviews nie afkrijgen... :lol:

Ze zijn zich serieus belachelijk aan het maken imo...:ironic:

BlackFox

Legacy Member
Daggie zei:
Bij stevig aanremmen, slingerden de auto's totaal onrealistisch naar links (altijd naar links ..) waardoor er niks meer te controleren viel .. Ik ga er van uit dat dat aan die setup daar lag ..

Ik had hetzelfde probleem met de SLS bij het Mercedes event...

Goldrusher

Legacy Member
BlackFox zei:
Ik had hetzelfde probleem met de SLS bij het Mercedes event...
Toevallig ergens tegen gereden ?
Schade is immers niet alleen visueel, ook mechanisch. Als je teveel tegen de vangrail bent gebotst, zal je auto beginnen uitwijken.

koolcast

Legacy Member
Dan hadden de zeveraars toch gelijk.:p

koolcast zei:
Vanmiddag op de summergameshow op GunkTv gehoordt dat hij mischien alweer wordt uitgesteld in elk nog in 2010.

Daggie

Legacy Member
Goldrusher zei:
Toevallig ergens tegen gereden ?
Schade is immers niet alleen visueel, ook mechanisch. Als je teveel tegen de vangrail bent gebotst, zal je auto beginnen uitwijken.

Nop, zelf bij remmen op het eerste rechte stuk ..

Maar het was zo erg en storend dat het:
a) aan de opstelling/DFGT setup (montage) lag
b) opgelost zal zijn in de release

edit: of had ik dan al eens in de vangrail gezeten ... ik ga binnenkort eens terug :p

Scooter

Legacy Member
Een paar dagen voor de release bekend werd gemaakt, heb ik verlof genomen voor de eerste 2 weken van november. Viel dus toevallig mooi samen maar het mag niet zijn :(

split-second

Legacy Member
Summer 2011 zekers..... Met 1 maandje gaan ze niet uitstellen hoor, hou u maar al vast aan de takken van de bomen, ik vrees ervoor... :cry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan