Anima
Legacy Member
V1nce zei:Het komt dit jaar.
maarja da geloofde toch zelf niet ? zeiden ze da ook niet vorig jaar ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
V1nce zei:Het komt dit jaar.
Anima zei:maarja da geloofde toch zelf niet ? zeiden ze da ook niet vorig jaar ?
seurinck zei:idd moeten wij dat nog geloven.
als ze nu al 3 weken voor de release het terug uitstellen.
hoe kan men dan nog vertrouwen hebben in hun uitspraak.
altijd dat uitstellen, ze gaan idd een perfect spel moeten afleveren dan.


Daggie zei:Bij stevig aanremmen, slingerden de auto's totaal onrealistisch naar links (altijd naar links ..) waardoor er niks meer te controleren viel .. Ik ga er van uit dat dat aan die setup daar lag ..
Toevallig ergens tegen gereden ?BlackFox zei:Ik had hetzelfde probleem met de SLS bij het Mercedes event...

koolcast zei:Vanmiddag op de summergameshow op GunkTv gehoordt dat hij mischien alweer wordt uitgesteld in elk nog in 2010.
Goldrusher zei:Toevallig ergens tegen gereden ?
Schade is immers niet alleen visueel, ook mechanisch. Als je teveel tegen de vangrail bent gebotst, zal je auto beginnen uitwijken.

Me tosir oinksalot zei:gvd, ik heb nog speciaal een week verlof genomen voor de release![]()
. Dan toch maar citytrips maken...