H_ans
Legacy Member
honda dude zei:Maar voorlopig hult Sony zich in stilzwijgen...
praaten moeten ze praaten zeg ik u![]()
zo lang dat sony er zelf niks van zecht komt ie nog op 3nov.. punt uit![]()
Goed gezecht
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
honda dude zei:Maar voorlopig hult Sony zich in stilzwijgen...
praaten moeten ze praaten zeg ik u![]()
zo lang dat sony er zelf niks van zecht komt ie nog op 3nov.. punt uit![]()
.Pieter3770 zei:Dan zitten mijn bronnen ook fout.
Raar, want bij LBP2 hadden ze het ook al enkele dagen voor er nog maar sprake van was, juist!
Ik ga er dus nog altijd vanuit dat er 2 à 3 weken bij komen...
honda dude zei:
seurinck zei:"We sincerely apologize to GT fans for the delay, however, creator Kazunori Yamauchi and the team at Polyphony Digital want to make certain they are creating the perfect racing experience, and we are confident that this ambitious game will exceed expectations when it launches."
pffffffffffffffffff.
als het maar een week of 2 a 3 uitstel is kan ik er nog mee leven.
maar ze moeten nu ook niet beginen voor ergens het jaar 2011 zé.
zoals Kazunori Yamauchi het wil zal hij nooit afgeraken.
die beloftes van Polyphony beginnen serieus tegentewerken zé.
de hoeveelste keer heeft hij zich al verontschuldigd voor de vertraging van GT5 ???
ik kan ze niet meer tellen op men 2 handen.
but the game’s release will be coming this holiday season.
V1nce zei:Het komt dit jaar.
quote of the yearbut the game’s release will be coming this holiday season.