Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

H_ans

Legacy Member
honda dude zei:
Maar voorlopig hult Sony zich in stilzwijgen...
praaten moeten ze praaten zeg ik u :D
zo lang dat sony er zelf niks van zecht komt ie nog op 3nov.. punt uit :evil:

Goed gezecht :p.

hiscore

Legacy Member
Begint een beetje de 'Gran Turismo Forever' kant op te gaan. The Duke has company on 4 wheels! Nu ja, er is toch nog BlackOps dus ik ga mij zeker niet vervelen tot kerstvakantie.

Spookiekiller

Legacy Member
Ach :(

Kerstmis releases sucken zwaar voor de student. Valt helemaal in de blok. Dan kan ik maar een dag of twee spelen op de feestdagen.

fuuuuuuuuuu.jpg

V1nce

Legacy Member
Man man ,die nieuwe 16 jarige redacteur zegt daar gewoon "fail voor sony" op de 2de pagina van da gt topic op de frontpage.

Het professionalisme is ver te zoeke sinds zoveel mense zijn opgestapt.

Pieter3770

Legacy Member
Pieter3770 zei:
Dan zitten mijn bronnen ook fout.
Raar, want bij LBP2 hadden ze het ook al enkele dagen voor er nog maar sprake van was, juist!
Ik ga er dus nog altijd vanuit dat er 2 à 3 weken bij komen...

Had 't gezegd he...

honda dude

Legacy Member
maar is het niet enkel voor us wand ze spreken nie over europa en zo è

Daggie

Legacy Member
honda dude zei:

Ik ben daar vandaag geweest ...

Dat 3D vind ik niet echt een meerwaarde. Ik bleef achter met een 'onaangenaam' gevoel aan hoofd/ogen. Nog steeds trouwens.

Snelheidsgevoel is in orde! Heb gereden met een Enzo en een F458 en die gingen behoorlijk hard. Dat was mijn grootste vrees. Da's dus rechtgezet.

Ik vond de wagens wel amper controleerbaar. Maar ik weet niet of dat aan het spel lag of aan de gebrekkige opstelling daar. Zo'n DFGT vind ik niet wow, zeker niet als ze maar half vast hangen. Ik kon dat stuur naar mij toetrekken, zonder dat het de bedoeling was. Bij stevig aanremmen, slingerden de auto's totaal onrealistisch naar links (altijd naar links ..) waardoor er niks meer te controleren viel .. Ik ga er van uit dat dat aan die setup daar lag ..

RaZoR be

Legacy Member
pff, wanneer komt GT5 nu eindelijk eens uit? Hopelijk was dit het laatste uitstel...

Mexter

Legacy Member
haha dat gaat nog wel even duren denk.
veel plezier met het duimen draaien

XTAZ

Legacy Member
Iemand die dit niet erg vind is ofwel betaald door Sony, werkt voor Sony of een uber fanboy.
Zware teleurstelling dit, volgens mij wisten ze het zelfs al langer dan vandaag en gaven ze 3/11 aan in de hoop ons kalm te houden.

seurinck

Legacy Member
"We sincerely apologize to GT fans for the delay, however, creator Kazunori Yamauchi and the team at Polyphony Digital want to make certain they are creating the perfect racing experience, and we are confident that this ambitious game will exceed expectations when it launches."

pffffffffffffffffff.
als het maar een week of 2 a 3 uitstel is kan ik er nog mee leven.
maar ze moeten nu ook niet beginen voor ergens het jaar 2011 zé.

zoals Kazunori Yamauchi het wil zal hij nooit afgeraken.
die beloftes van Polyphony beginnen serieus tegentewerken zé.
de hoeveelste keer heeft hij zich al verontschuldigd voor de vertraging van GT5 ???
ik kan ze niet meer tellen op men 2 handen.

V1nce

Legacy Member
seurinck zei:
"We sincerely apologize to GT fans for the delay, however, creator Kazunori Yamauchi and the team at Polyphony Digital want to make certain they are creating the perfect racing experience, and we are confident that this ambitious game will exceed expectations when it launches."

pffffffffffffffffff.
als het maar een week of 2 a 3 uitstel is kan ik er nog mee leven.
maar ze moeten nu ook niet beginen voor ergens het jaar 2011 zé.

zoals Kazunori Yamauchi het wil zal hij nooit afgeraken.
die beloftes van Polyphony beginnen serieus tegentewerken zé.
de hoeveelste keer heeft hij zich al verontschuldigd voor de vertraging van GT5 ???
ik kan ze niet meer tellen op men 2 handen.


but the game’s release will be coming this holiday season.

Het komt dit jaar.

.z.

Legacy Member
V1nce zei:
Het komt dit jaar.

Jah, het ging ook op 3 november komen en we weten sinds kort dat dit nu ook niet meer klopt. Dusja, voor hoever je die mensen nog kan geloven...

XTAZ

Legacy Member
Ze kunnen alles zeggen he, als het holiday season er is is de kans groot dat ze het weer uitstellen. 't Zou niet de eerste keer zijn..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan