Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GeoBem007

Legacy Member
Check..
Ga'k speciaal deze week ne PS3 halen om op tijd te kunnen beginnen..
En kheb een zware blokperiode dit jaar met de feestdagen.
Zucht!

Goldrusher

Legacy Member
A journalist colleague of ours, Gregor Wildermann, who is visiting Tokyo and Polyphony Digital passed on information of what Polyphony Digital head Kazunori Yamauchi had to say about the cancelled release date of Gran Turismo 5.

His reply was that the game was only three days late from their side, and that Sony has to decide what that means for the release. And so far Sony have not given gamers a new date, but hopefully the wait won't have to be that long.
Gran Turismo 5 just 3 days late? - Gamereactor International

Scifo

Legacy Member
Ik hoop dat ik em nog in mijne "schoen" krijg dan (kzal er extra veel wortels bij leggen) :sad:

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Man man wa een Teleurstelling idd pfff :/ mja nog ma wa fifa doen dan eh ^^

tb-303

Legacy Member
Die kerels winnen toch wel de prijs:

"Meeste klanten wereldwijd voor de gek houden" :D

En mark my words, ik wed dat het spel nog niet eens zal zijn wat iedereen ervan hoopt/denkt... de hype van 2010!...Euh 2009!...Euh 2008!.... ah neen wacht ging een release titel zijn in maart 2007! :rofl::help:

Carrion

Legacy Member
Den_John zei:
Zou te maken hebben met dat jailbreakgedoe, nieuwe gamebeveiliging en verplicht installeren van 3.50 ...

En als de mensen dat niet geloven maken ze ze wel iets anders wijs :p

Vantham

Legacy Member
had em gisteren pre ordered.. dju toch, maar ik heb ook ineens the force unleashed 2 pre ordered, dus heb ik daar wat meer tijd voor :)

syndrom

Legacy Member
tb-303 zei:
Die kerels winnen toch wel de prijs:

"Meeste klanten wereldwijd voor de gek houden" :D

En mark my words, ik wed dat het spel nog niet eens zal zijn wat iedereen ervan hoopt/denkt... de hype van 2010!...Euh 2009!...Euh 2008!.... ah neen wacht ging een release titel zijn in maart 2007! :rofl::help:

alle jongen

enilx

Legacy Member
Update 2: The European PlayStation blog has tweeted that a new Gran Turismo 5 date will be confirmed "before the end of the month".

seurinck

Legacy Member
ik denk en hoop nog dees jaar.
het kan idd iets klein zijn waardoor ze X aantal weken vertraging oplopen.

alst voor die jailbreak is= dikke zever.
kraken zullen ze het toch want momnteel werkt hij maar tot 3.41, maar binnen een week is er een update voor 3.42 dusja.

das een kat en muis spelleke dat ze blijven spelen.

op gt planet staat dat er Production problemen zijn.
het lijkt me mss dat ze niet alles games op tijd kunnen op blu-ray kunnen branden en in de rekken kunne krijgen.

Goldrusher

Legacy Member
The problem arose when SCE mandated SDK 350 on all games releasing after after October, GT5 was about to go gold running on SDK 341, but it has been delayed by around a week so that they can update to SDK 350. This has caused a big headache for the manufacturing side, given how big this game is missing the gold date by even a week can cause a months worth of delay as slots are already taken up at this time of year for Blu-ray movies and such. So Sony had to find a 3 week slot big enough to make 7m+ copies of this and get them shipped out.

If you want to blame anyone, I would direct it at the pirates and hackers, SCE never had any real SDK restrictions before firmware 3.41 was compromised.

seurinck

Legacy Member
lijkt me dan idd een goede beslissing hé !

hij zal dus toch wel nog het jaar 2010 halen.

honda dude

Legacy Member

goe kom ja daar aan ? en wat is SDK :p

The problem arose when SCE mandated SDK 350 on all games releasing after after October, GT5 was about to go gold running on SDK 341, but it has been delayed by around a week so that they can update to SDK 350. This has caused a big headache for the manufacturing side, given how big this game is missing the gold date by even a week can cause a months worth of delay as slots are already taken up at this time of year for Blu-ray movies and such. So Sony had to find a 3 week slot big enough to make 7m+ copies of this and get them shipped out.

If you want to blame anyone, I would direct it at the pirates and hackers, SCE never had any real SDK restrictions before firmware 3.41 was compromised.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan