Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tb-303

Legacy Member
"If you want to blame anyone, I would direct it at the pirates and hackers, SCE never had any real SDK restrictions before firmware 3.41 was compromised."

Dit is toch te gek voor woorden.
Precies of die "hackers" gaan de volgende firmware niet kraken.

Deletos

Legacy Member
dit is echt om zot van te worden
de auto's in het spel zullen allemaal oldtimers zijn tegen dat we het eindelijk zullen kunnen spelen

Battou

Legacy Member
~D3L3T3~ zei:
dit is echt om zot van te worden
de auto's in het spel zullen allemaal oldtimers zijn tegen dat we het eindelijk zullen kunnen spelen

haha, heeft ook zn charme :D

sypro9000

Legacy Member
tb-303 zei:
"If you want to blame anyone, I would direct it at the pirates and hackers, SCE never had any real SDK restrictions before firmware 3.41 was compromised."

Dit is toch te gek voor woorden.
Precies of die "hackers" gaan de volgende firmware niet kraken.

Nee, dat zullen ze niet omdat er een zeer specifieke exploit is gebruikt. Het zal meschien wel nog gebeuren maar dan zal er eerst een nieuwe manier moeten gevonden worden om toegang te krijgen.

Het komt er gewoon op neer dat patch 3.42 verplicht word voor GT5.

birger

Legacy Member
Weeral uitgesteld,
echt frustrerend.

Nu had ik nog een pre-order van een signature edition kunnen krijgen.
Speciaal verlof gepakt...

Enigste goede nieuws van deze morgen is dat ik zaterdag naar Mercedes House mag voor finale van GT5 contest.
Goed op tijd moet ik zeggen :wtf:. Je moet je dan maar vrij zien te maken...

.z.

Legacy Member
birger zei:
Weeral uitgesteld,
echt frustrerend.

Nu had ik nog een pre-order van een signature edition kunnen krijgen.
Speciaal verlof gepakt...

Enigste goede nieuws van deze morgen is dat ik zaterdag naar Mercedes House mag voor finale van GT5 contest.
Goed op tijd moet ik zeggen :wtf:. Je moet je dan maar vrij zien te maken...

Vreemd, ik zit blijkbaar ook in die 'finale' met m'n 8.09 (51e tijd). Wat toch wel een slechte tijd is. Vraag me af wat ik daar moet gaan doen tegen die mensen met een toptijd. Chance dat je dit nog post, of k'had nooit m'n trashmail account bekeken :D

seurinck

Legacy Member
dit is normaal van die firmwire.

want als ze nu zouden met de oude firmwire het spel doen, zullen alle mensen die zo ne psjailbreak die in no time van het internet halen waardoor de verkoop van de GT5 serieus in problemen kan komen.

daarom doen ze het !

tb-303

Legacy Member
sypro9000 zei:
Nee, dat zullen ze niet omdat er een zeer specifieke exploit is gebruikt. Het zal meschien wel nog gebeuren maar dan zal er eerst een nieuwe manier moeten gevonden worden om toegang te krijgen.

Het komt er gewoon op neer dat patch 3.42 verplicht word voor GT5.

Lol spyro, das wel wreed goedgelovig en beetje naif ;)

Het is geen kwestie "of" ze nieuwe exploit vinden sinds dat jailbreak uit is, maar enkel "wanneer!" ;)

Als ik naar de wii kijk, is het ook altijd dezelfde uitleg, en paar weken later duikt er nieuwe exploit op ;) , nu is het blijkbaar de eerste lego indiana jones die je nodig hebt bij wii om laatste firmware te kraken. (voordien al via zelda, en super smash brothers bij ntsc-u versie)
(wat ook opvalt, nu moet iedereen bij mij in de zaak dat spel hebben)
Maanden geleden wist ook nog niemand dat je via die titel kon exploiten ;)

Goldrusher

Legacy Member
Nieuw filmpje...

[youtube]-bl64-_ywrQ[/youtube]

Zeer goede geluiden op het einde.



En wat sfeerfoto's van een event in Taiwan...

UNmqg.jpg


bHzJQ.jpg


NRM1s.jpg


D3dx0.jpg


qnwXF.jpg


LY6sr.jpg


JOt6K.jpg

ReBirTh

Legacy Member
kan aan mij liggen, maar ik zie precies geen filmke, enkel een wit vlak. Nog iemand die dit voor heeft?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan