Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
~D3L3T3~ zei:dit is echt om zot van te worden
de auto's in het spel zullen allemaal oldtimers zijn tegen dat we het eindelijk zullen kunnen spelen

tb-303 zei:"If you want to blame anyone, I would direct it at the pirates and hackers, SCE never had any real SDK restrictions before firmware 3.41 was compromised."
Dit is toch te gek voor woorden.
Precies of die "hackers" gaan de volgende firmware niet kraken.
. Je moet je dan maar vrij zien te maken...birger zei:Weeral uitgesteld,
echt frustrerend.
Nu had ik nog een pre-order van een signature edition kunnen krijgen.
Speciaal verlof gepakt...
Enigste goede nieuws van deze morgen is dat ik zaterdag naar Mercedes House mag voor finale van GT5 contest.
Goed op tijd moet ik zeggen. Je moet je dan maar vrij zien te maken...

honda dude zei:
sypro9000 zei:Nee, dat zullen ze niet omdat er een zeer specifieke exploit is gebruikt. Het zal meschien wel nog gebeuren maar dan zal er eerst een nieuwe manier moeten gevonden worden om toegang te krijgen.
Het komt er gewoon op neer dat patch 3.42 verplicht word voor GT5.


, nu is het blijkbaar de eerste lego indiana jones die je nodig hebt bij wii om laatste firmware te kraken. (voordien al via zelda, en super smash brothers bij ntsc-u versie)
Je bent niet de enige...ReBirTh zei:kan aan mij liggen, maar ik zie precies geen filmke, enkel een wit vlak. Nog iemand die dit voor heeft?
