Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zenko

Legacy Member
ULTRAnumb zei:
die nieuwste trailer is wel zotjes
ge kunt da bijna nimeer onderscheiden van de echtheid

Zuid-Afrikaans voor 'werkelijkheid'? :D

Weet iemand of er in of rond Leuven nog CE's te verkrijgen zijn (niet die met dat miniatuurtje in).

.z.

Legacy Member
solskjaer zei:
Hoe is de GT5-contest eigenlijk verlopen @ the Mercedes House? Terug 2 rondjes racen? Met welk stuurtje was het? Wat voor iemand is de winaar?
@spacid: welke tijd/plaats had je in de 2de ronde gereden?

Was leuke locatie voor zoiets te organiseren. Er was juist een soort tentoonstelling van AMG met wagens van vroeger & nu. Het waren opnieuw 2 ronden op de Nürburgring, er stonden 3 pods met het gekende GT stuurtje. De winnaar is een Franstalige met een tijd van 6:54, 2e had 6:59 dacht ik. Top 3 waren allemaal franstaligen van de site GT5RS.com. Hier staan er links met wat amateur interviews en ander footage van die mannen.

Iedereen was ook verplicht met de zelfde settings te rijden, er mocht niets veranderd worden. Er stond constant een rep van Sony naast de pod.
Al bij al leuke ervaring. Ahja, de product manager van Sony beloofde dat het spel nog dit jaar nog uit kwam, maar meer kon em er niet over zeggen.

solskjaer

Legacy Member
.z. zei:
Was leuke locatie voor zoiets te organiseren. Er was juist een soort tentoonstelling van AMG met wagens van vroeger & nu. Het waren opnieuw 2 ronden op de Nürburgring, er stonden 3 pods met het gekende GT stuurtje. De winnaar is een Franstalige met een tijd van 6:54, 2e had 6:59 dacht ik. Top 3 waren allemaal franstaligen van de site GT5RS.com. Hier staan er links met wat amateur interviews en ander footage van die mannen.

Iedereen was ook verplicht met de zelfde settings te rijden, er mocht niets veranderd worden. Er stond constant een rep van Sony naast de pod.
Al bij al leuke ervaring. Ahja, de product manager van Sony beloofde dat het spel nog dit jaar nog uit kwam, maar meer kon em er niet over zeggen.

Wat waren juist die settings?

djaxx79

Legacy Member
Wanneer komt deze nu juist uit? In de openingspost staat december maar had precies gelezen dat hij vroeger kwam?

Liquid Li0n

Legacy Member
echt schitterend gedaan, je moet nu anders eens de langere versie doen, die moet dan nog meer lachen worden, het geen die ene dame altijd tegen dat wenend meisje zegt in die stukjes vind ik altijd grappig, dat miste ik hier.

ik zit hier nog te lachen :D

Karre

Legacy Member
V1nce zei:
rep voor forza pwn :lol:

Eerlijk gezegd ben ik tot nu toe al veel meer tevreden geweest met Forza Motorsport als met de Gran Turismo reeks. Natuurlijk is Gran Turismo wat meer afgelikt als het op het grafische aankomt, zitten er meer auto's in en meer soorten races (rally, nascar, kart, circuit). Maar eerlijk gezegd, maakt dat het extra wachten het meer waard? Voor mij toch niet hoor. De auto's waarmee ik het liefst rij zitten even goed in Forza. Er zitten zelfs meer auto's in Forza die me boeien dan in Gran Turismo want zij hebben tenminste een Porsche licentie.

Het is al enkele keren uitgesteld geweest en zelfs één keer voor iets wat ik zelfs niet eens wil, karting. In plaats van karting had men beter aan de geluiden van de auto's gewerkt die wellicht nog altijd zoals stofzuigers klinken. Waarom kunnen anderen het wel en bij PD niet?

Naar mijn mening zag Polyphony Digitals het gewoon het te perfectionistisch in. Ik zit hier nu al zo'n tijd op te wachten en het is er nog altijd niet, ondertussen heb ik zelfs al twee Forza's gespeeld. Ik twijfel zelfs of ik het eigenlijk wel nog ga kopen bij de release want de verwachtingen die gecreëerd zijn rond dit spel kunnen gewoon niet anders dan tegenvallen bij mij.

Goldrusher

Legacy Member
Ik twijfel zelfs of ik het eigenlijk wel nog ga kopen bij de release want de verwachtingen die gecreëerd zijn rond dit spel kunnen gewoon niet anders dan tegenvallen bij mij.
Wat zijn uw verwachtingen dan ? Het is geen game met een Hollywood-verhaal hé. De content en features spreken voor zich.

Darkwing Duck

Legacy Member
Serieus, wees toch eens blij dat er nog bedrijven zijn die zo'n kwaliteit afleveren? Het is kut dat ze het telkens uitstellen, maar heb je liever dat ze een onafgewerkt spel uitbrengen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan