Was leuke locatie voor zoiets te organiseren. Er was juist een soort tentoonstelling van AMG met wagens van vroeger & nu. Het waren opnieuw 2 ronden op de Nürburgring, er stonden 3 pods met het gekende GT stuurtje. De winnaar is een Franstalige met een tijd van 6:54, 2e had 6:59 dacht ik. Top 3 waren allemaal franstaligen van de site GT5RS.com.
Hier staan er links met wat amateur interviews en ander footage van die mannen.
Iedereen was ook verplicht met de zelfde settings te rijden, er mocht niets veranderd worden. Er stond constant een rep van Sony naast de pod.
Al bij al leuke ervaring. Ahja, de product manager van Sony beloofde dat het spel nog dit jaar nog uit kwam, maar meer kon em er niet over zeggen.