Karre zei:
Als ze er zo lang over doen dan verwacht ik gewoon dat het perfect is.
Dat zijn dan enkel uw eigen verwachtingen. Geen beloftes van Polyphony, want Yamauchi zelf is wellicht nog het meest kritisch.
Trouwens, wat is lang ? Dit jaar alleen al kregen we Red Dead Redemption, Final Fantasy XIII, StarCraft II en Mafia II, die stuk voor stuk even lang, zoniet langer, in ontwikkeling waren als Gran Turismo 5. En we kregen er geen previews van, noch konden we feedback geven. Wat bij GT5 wel het geval was.
Karre zei:
Men bleef zichzelf gewoon werk bezorgen door gewoon constant extra dingen er nog bovenop te gooien die maar echt een klein aantal volk aanspreekt (cfr. karting).
Vergeet niet dat karts - vroeger misschien meer dan nu - hét middel waren om te leren racen. Vrijwel alle grote nemen uit de autosport zijn met karts opgegroeid.
Wie weet was het misschien een verzoekje van Vettel.
En zo'n kart modellen en in de game speelbaar maken kostte hen wellicht nog geen week. Terwijl je geen kritiek lijkt te hebben op de vele indrukwekkende features die een pak belangrijker zijn dan karts, en er óók in zitten. Van zaken als dag-nacht cyclus, weerseffecten en track generator, tot alle online features, waaronder zelfs de mogelijkheid om vanop je smartphone of een willekeurige PC even te B-speccen.
Het geluid kan beter, het klonk totnutoe altijd te zuiver en te klinisch. Geen onzuiverheden, haperingen, pruttelingen, etc.
Maar nog niemand heeft de definitieve versie van de game gespeeld... We hebben ook nog niet de definitieve damage gezien. Niks van de careers in de game. Geen license tests. Nog geen track list.
Men wil zoveel mogelijk als verrassing houden.