Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

syndrom

Legacy Member
• 1000 auto's (800+ uit vorige GT-games, 200+ splinternieuwe)
• cockpitview (enkel de nieuwe auto's)

dus wat? er zitten 800 auto's in waar je geen cockpitview hebt?

Cupke

Legacy Member
Enkel cockpitview bij de nieuwe auto's???
Dus 800+ auto's ZONDER cockpitview?

Nu twijfel ik of ik het wel koop...

Goldrusher

Legacy Member
XTAZ zei:
Yep.
Je zal je profiel (en dat van vrienden) via internet kunnen bekijken, inclusief berichten, fotoalbum en het kunnen spelen van B-spec races. Weliswaar zonder beelden, enkel laptimes.

p1020060.jpg


(links = B-spec op PC; rechts = B-spec op PS3)

mijas65

Legacy Member
zijn er nu mensen die er nog niet over zijn dat enkel de premiums cockpit hebben ...

Cupke

Legacy Member
mijas65 zei:
zijn er nu mensen die er nog niet over dat enkel de premiums cockpit hebben ...

Sorry, maar die zin snap ik niet... :ironic:

Ze hebben tijd genoeg gehad, niet? ;)

N`Kr1pt

Legacy Member
Cupke zei:
Sorry, maar die zin snap ik niet... :ironic:

Ze hebben tijd genoeg gehad, niet? ;)

Niet dwaas doen, kerel.
Er zijn meer dan 1000 wagens ter beschikking, tot in de puntjes uitgewerkt qua uiterlijke details op zijn minst en qua physics.
Voor de rest biedt de game een ongeziene hoeveelheid aan functionaliteit en dan nog whinen dat je het spel niet koopt omdat niet alle wagens een cockpitview hebben...

Koop het dan niet, see if anyone cares.
Feit is dat GT5 gewoon een sublieme game zal zijn.

koolcast

Legacy Member
N`Kr1pt zei:
Niet dwaas doen, kerel.
Er zijn meer dan 1000 wagens ter beschikking, tot in de puntjes uitgewerkt qua uiterlijke details op zijn minst en qua physics.
Voor de rest biedt de game een ongeziene hoeveelheid aan functionaliteit en dan nog whinen dat je het spel niet koopt omdat niet alle wagens een cockpitview hebben...

Koop het dan niet, see if anyone cares.
Feit is dat GT5 gewoon een sublieme game zal zijn.

True,maar 800 auto's die het niet hebben is wel veel...dat is zelfs 8/10...Marjah het blijft idd nog een fantastisch pareltje.:)

Cupke

Legacy Member
N`Kr1pt zei:
Niet dwaas doen, kerel.
Er zijn meer dan 1000 wagens ter beschikking, tot in de puntjes uitgewerkt qua uiterlijke details op zijn minst en qua physics.
Voor de rest biedt de game een ongeziene hoeveelheid aan functionaliteit en dan nog whinen dat je het spel niet koopt omdat niet alle wagens een cockpitview hebben...

Koop het dan niet, see if anyone cares.
Feit is dat GT5 gewoon een sublieme game zal zijn.

Howla, kijk...

Ik was zowiezo aan het twijfelen of ik het ging kopen. Ik steek veel tijd in het simracen en zou GT5 enkel kopen als afwisseling voor als het 'niet eens zo serieus' moest zijn.
Nu horen dat 8/10 wagens geen cockpitview hebben doet me nog harder twijfelen aangezien ik het altijd met stuur zou spelen en dat zie ik me echt niet doen op bumpercam.

Dat gezegd zijnde, GT heeft nooit cockpitview gehad en dat de 5 dit wel zou hebben was voor mij de grootste stap voorwaarts. Of dat er nu 1000 of 700 wagens inzitten... i don't care.

Maar ieder koopt wat hij wil en ik hoop dat jij er veel plezier aan beleeft... ik koop het mss wel ooit 2dehands van jou. ;)

Goldrusher

Legacy Member
Hou je dan gewoon bezig met de ~250 wagens die wél cockpit hebben ? Nog steeds een enorm hoog aantal. Het zou me verbazen als je ze allemaal weet te verzamelen. En kom daarna klagen dat nummer 251 geen cockpitview heeft.

Scifo

Legacy Member
Cockpit-view moet er gewoon in. Er was toch sprake van een standaard cockpit-view voor de overige niet premium cars?

Geen cockpit, zou voor mij de grootste teleurstelling zijn. Nuja toch te hopen dat ik het spel dan kan "uitspelen" met premium cars. Mijn stuur is geen "gimmick" eh -.-

Cupke

Legacy Member
Scifo zei:
Cockpit-view moet er gewoon in. Er was toch sprake van een standaard cockpit-view voor de overige niet premium cars?

Geen cockpit, zou voor mij de grootste teleurstelling zijn. Nuja toch te hopen dat ik het spel dan kan "uitspelen" met premium cars. Mijn stuur is geen "gimmick" eh -.-

Toch iemand die het begrijpt... :applause:

HyPnOTiZeR

Legacy Member
Omg wat een gezaag over die cockpit view.. Als dat al een reden is om een game niet te kopen, amaai.. :s

honda dude

Legacy Member
goe kan je daar nu over moeilijk doen snap ik niet ze en ik denk zelfs dat er later wel wagens bij komen na de release.. die je kan kopen op psn store me cockpit view premium wagens dus liefst gratis mja zal wel voor een klijn betrag zijn wrs.

duck

Legacy Member
Man 250 wagens, ik heb niet eens zoveel wagens verzameld met alle gran turismos opgeteld, ze konden ook gewoon die oudere wagens niet derin gestoken hebben maar dan zouden sommigen daar weer over zagen :s

ytsejam

Legacy Member
Volgens mij gaan ze dat allemaal wel hebben, die 250 gaan gewoon een erg gedetailleerde hebben, tegenover 800 'standaard' ofzo. Als ze zelf een cockpitview in de psp-versie gestoken hebben, zou het maar heel raar zijn om hem er hier uit te halen.:)

MuSSo

Legacy Member
ik weet niet of jullie dit wel beseffen dat er voor elke cockview dat er gemaakt is tot om de vierkante millimeter waarheidsgetrouw gebouwd is en dat men +/- aan 1 wagen 3 maand bezig is om deze perfect na te bouwen.

Ik ken geen enkel game met +/- 1000 wagens en 200 a 250 identieke cockpitviews dan deze.

Dit is echt willen muggenziften.

Het is en het zal de NR1 Racinggame worden dat je ooit zult gespeeld hebben.

sir oinksalot

Legacy Member
boeit me niet, ik speel toch altijd met bumpercam :p (vind het altijd een beetje stom om een stuur vast te hebben om dan voor me nog eens een stuur te zien ;))
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan