MrFlava-
Legacy Member
gazmask zei:Man, spelen ze tegenwoordig ook al ap rammus? T_T
nautilus ook al tegengekomen en tis nog nie zo slecht

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gazmask zei:Man, spelen ze tegenwoordig ook al ap rammus? T_T

Japser zei:Nasus in de jungle ;-)
Da is nog sterk !
Goeie slow die altijd gaat, en nog lekkere damage ... EN ge kunt op u gemak u Q opfarmen en wa items kopen die ge als nasus nodig hebt.
shiche zei:Ben aan het twijfelen om ranked te beginnen
Ik speel nu al meer dan 2jaar normals en heb 1148 wins(wilt niet echt iets zeggen maar kom)
Hebben jullie geen tips waar ik moet op letten van de overgang van normals naar ranked?
![]()
schandalig!BenneB zei:2 jaar spelen en nooit ranked doenschandalig!

MinatO zei:Tis maar solo queue.. en kdenk persoonlijk dat ge veel tijd verspild hebt door alleen maar normals te spelen.
CuRv3 zei:hoe verspil je tijd met normals en niet met ranked dan? Slaat kant noch wal. Zelfde spelletje hoor.
Ge kunt ook ranked spelen en plezier hebben hoorshiche zei:Speelde vooral voor het plezier
. Ik heb persoonlijk 10x meer plezier aan een ranked game winnen. Als ge dan eens ne winning streak hebt en elo haalt, geeft dat imo een soort van voldoening of motivatie.brainrain zei:Door 2 jaar normals te spelen heeft hij niet de drang om beter te worden -> time wasting.