Archief - General

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hashtag

Legacy Member
Maar ge kunt ze nog altijd stacken, uw andere bonussen zijn da nog wel waard; maar nu alvast geen Garen met 5 Black Cleavers meer. --
En AP Teemo wordt ook afgezwakt. :(

Xiao

Legacy Member
Ik vond het persoonlijk niet echt nodig om smite te boosten.
Ik dacht dat het de bedoeling was om S3 jungle zwaarder te maken en early ganks moeilijker te maken, zodat lanes de eerste paar lvls tijd hebben om op gang te komen.

Tot hier toe was de jungle al niet veel moeilijker als de vorige. Het moeilijkste vind ik dat blue buff niet meer zo makkelijk te leashen valt door mid.

Japser

Legacy Member
Nasus in de jungle ;-)
Da is nog sterk !

Goeie slow die altijd gaat, en nog lekkere damage ... EN ge kunt op u gemak u Q opfarmen en wa items kopen die ge als nasus nodig hebt.

pinoken

Legacy Member
Japser zei:
Nasus in de jungle ;-)
Da is nog sterk !

Goeie slow die altijd gaat, en nog lekkere damage ... EN ge kunt op u gemak u Q opfarmen en wa items kopen die ge als nasus nodig hebt.

Je farmt Q niet snel genoeg en ik kan mezelf voorstellen dat je vs Nasus early heel easy kunt counterjunglen.

Japser

Legacy Member
op 1300 elo weinig counter jungling en 3.50 jungle clear tijd valt goed mee.

supermartini

Legacy Member
Iemand die eens met mij wilt meespelen? Ik word zot van de insta-locks, ik ben wel nog maar lvl 20. En ik ben ook niet fantastisch goed, maar ik doe mijn best. Voeg me maar toe: MaartenJ2

SwagYolo

Legacy Member
Ben aan het twijfelen om ranked te beginnen :unsure:
Ik speel nu al meer dan 2jaar normals en heb 1148 wins(wilt niet echt iets zeggen maar kom)
Hebben jullie geen tips waar ik moet op letten van de overgang van normals naar ranked?

:)

Crosserke

Legacy Member
gewoon ranked spelen en zien waar ge uitkomt, int begin speelt da gewoon gelijk normals qua skill en tactics, evenveel noobs evenveel afk's en evenveel rage.

low elo en solo Q is all about getting kills and punishing mistakes , ''average'' tactics is 1500+ , '' big plays '' 1800+

BenneB

Legacy Member
shiche zei:
Ben aan het twijfelen om ranked te beginnen :unsure:
Ik speel nu al meer dan 2jaar normals en heb 1148 wins(wilt niet echt iets zeggen maar kom)
Hebben jullie geen tips waar ik moet op letten van de overgang van normals naar ranked?

:)

2 jaar spelen en nooit ranked doen :D schandalig!

SwagYolo

Legacy Member
BenneB zei:
2 jaar spelen en nooit ranked doen :D schandalig!

Ik heb ongeveer in die 2 seizoenen ongeveer 15 ranked matchkes gespeeld, maar eerder toevallig omdat ik geinvite werd en ik dacht waarom niet :D

MinatO

Legacy Member
"Tips voor de overgang van normal naar ranked na 2 jaar spelen"...
Really?

Tis maar solo queue.. en kdenk persoonlijk dat ge veel tijd verspild hebt door alleen maar normals te spelen.

CuRv3

Legacy Member
MinatO zei:
Tis maar solo queue.. en kdenk persoonlijk dat ge veel tijd verspild hebt door alleen maar normals te spelen.

hoe verspil je tijd met normals en niet met ranked dan? Slaat kant noch wal. Zelfde spelletje hoor.

BrNlicious

Legacy Member
CuRv3 zei:
hoe verspil je tijd met normals en niet met ranked dan? Slaat kant noch wal. Zelfde spelletje hoor.

In ranked speel je serieuzer en wil je rating krijge, je gaat dus je best doen om beter te worden. Door 2 jaar normals te spelen heeft hij niet de drang om beter te worden -> time wasting.

MinatO

Legacy Member
shiche zei:
Speelde vooral voor het plezier
Ge kunt ook ranked spelen en plezier hebben hoor :). Ik heb persoonlijk 10x meer plezier aan een ranked game winnen. Als ge dan eens ne winning streak hebt en elo haalt, geeft dat imo een soort van voldoening of motivatie.

CuRv3

Legacy Member
brainrain zei:
Door 2 jaar normals te spelen heeft hij niet de drang om beter te worden -> time wasting.

Ja en jij gaat 50 euro per uur verdienen met LOL door je ranked games? Laat die gast toch lekker normals spelen als hij zich daar goed bij voelt. Het is duidelijk dat hij geen ranked speelt uit angst dus hij moet het gewoon proberen en dan ziet hij zelf wel. Het is en blijft hetzelfde spelletje alleen krijg je een e-penis nummertje achter je naam.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan