Archief - General

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CuRv3

Legacy Member
lol dat is brainrain hoor. Hij verwijt mij dat ik het niet uitleg aan de hand van voetbal, omdat het een spelletje is ;) Kan niet verwachten dat iedereen een simpele uitleg begrijpt!

Misterblort

Legacy Member
Ik speel ook enkel normals en de reden is simpel.. Het is maar een spelleke. In mijn normals kom ik veel minder idioten tegen als in rankeds..
Zeggen dat normals spelen tov rankeds tijdverlies is, is al helemaal belachelijk ^^

pinoken

Legacy Member
Als je met iets bezig bent, en dat iets is competitief tot in de kern van het iets (LoL dus), dan moet je altijd hoger willen mikken omdat dit het doel van het spel is. Om op het huidige voorbeeld te blijven (hoewel ik schaken een veel beter voorbeeld vind dat meer aansluit op gamen), als je voetbal speelt als hobby wil je ook altijd winnen, en verliezen zou je dan een 'slecht gevoel' moeten geven. Wat doe je dan als je toch de hele tijd verliest en een slecht gevoel hebt? Stoppen of beter worden zodat je kan winnen.

Dit heeft niets met additionele uren draaien om beter te worden. Als je meer speelt ga je beter worden, of je nu 10 uur speelt gespreid over 10 dagen of aan één stuk. De curve van je verbetering gaat kleiner zijn maar er zou verbetering moeten optreden als je jezelf hier op richt.

Faal zei:
Lol, jullie vergelijken een online game met de echte wereld.
Ik vraag me af wie hier problemen heeft met zijn kijk op de wereld.

Neen, dat doen ze niet. Je interpreteert het gewoon verkeerd en ik raad u aan om het nog eens te lezen. Een online wereld met de echte vergelijken is totaal iets anders als een hobby vergelijken met een andere en gamen is hoe dan ook vergelijkbaar met andere hobby's. Voetbal is inderdaad iets totaal anders dan gamen omdat het verschil in lichaamsbeweging te groot is. Ga je echter gamen met schaken vergelijken (een gewaardeerde en uiterst moeilijke sport) dan ga je intrinsieke gelijkenissen ontdekken.


Het probleem is dat er gekijkenissen gezocht worden in dingen die fundamenteel van elkaar verschillen (gamen en voetballen).

St3vain zei:
Grappig hoe ieder mekaar hier op stang probeert te jagen. Punt is gewoon dat tenzij je pro gaat of gaat streamen met een hoog aantal viewers je juist GEEN KLOTEN uit LoL haalt, ranked of normal. De meeste voldoening die je kan bereiken is dat je kan gaan stoefen tegen andere spelers dat je elo hoger is. Dat je dan op je 30ste nog altijd bij je ouders woont, je stempelt en je geen toekomstperspectief hebt is immers maar bijzaak. Serieus, kerels. Denk ff na vooraleer je iets post.

Jah fuck gast, dan kan je alle hobby's & vrije tijdsbesteding van iedereen gewoon neerhalen en de grond in boren onder het argument dat het nutteloos is en niet bijdraagt tot hun toekomst. Wat haal je uit voetballen van uw 8ste tot uw 20ste? NIETS, sterker nog, het kost geld. Waarom ga je op café? f*cking nutteloos en je haalt er niets uit.
Feit is dat 9.999999999/10 dingen die je doet niet nuttig zijn. Tv kijken, muziek luisteren, roken, met vrienden praten, etc. allemaal nutteloos want je haalt er geen rechtstreeks voordeel uit behalve dat je het leuk vind.

Het enige dat grappig is, is dat mensen anderen uitlachen omdat zij gamen als serieuze bezigheid beschouwen, terwijl hun eigen activiteiten voor het merendeel evenzeer onnuttig zijn op alle vlakken.

Misterblort zei:
Ik speel ook enkel normals en de reden is simpel.. Het is maar een spelleke. In mijn normals kom ik veel minder idioten tegen als in rankeds..
Zeggen dat normals spelen tov rankeds tijdverlies is, is al helemaal belachelijk ^^

Jah, dat is jou volste recht om het zo te zien. Persoonlijk heb ik niets tegen mensen die enkel normals spelen voor het plezier.
Gamen is echter niet voor iedereen 'maar spellekes spelen'. Voor sommigen is gamen een serieuze bezigheid. Ik heb ook niets met voetbal en ik vind het ook maar 'een spelletje' en toch drommen er dagelijks duizenden mensen bij elkaar in 1 gebouw om naar een match te kijken. Ik vind dat misschien niet zo maar 'k heb wel respect voor het feit dat mensen dat als 'serious business bekijken'. Is het dan zo raar dat ik hetzelfde vraag voor mijn tijdverdrijf?

MinatO

Legacy Member
Waar gaat dees zelfs over...

Alsof ge minder plezier hebt aan solo q dan normals. Wat een grap.

Normal is enkel cihller als ge met vrienden speelt of heroes/builds wilt proberen

DarkKhen

Legacy Member
MinatO zei:
Waar gaat dees zelfs over...

Alsof ge minder plezier hebt aan solo q dan normals. Wat een grap.

Normal is enkel cihller als ge met vrienden speelt of heroes/builds wilt proberen

Minato, stopt is met hier de oorzaak van alles te zijn. Kom, 't is genoeg geweest.

CuRv3

Legacy Member
pinoken zei:
Als je met iets bezig bent, en dat iets is competitief tot in de kern van het iets (LoL dus), dan moet je altijd hoger willen mikken omdat dit het doel van het spel is.

dat is weer niet waar en zelfde reden die ik brainrain gaf. Iedereen heeft een eigen perceptie van LOL en zal daar tevreden mee zijn. De 1 is al competitiever ingesteld als de anderen. Ik geef eerlijk toe dat ik ook zo redeneerde, maar op een gegeven moment realiseer je je wel dat je fout zit.
Ik ken een meisje dat lol speelt en ongeacht wat je haar gaat vertellen over matchups en builds het interesseert haar niet. Ze zal gewoon caitlyn spelen en plezier hebben. Zelfs wards zetten kan ze niet en of ze nu wint of verliest maakt niet uit.
Met jouw generalisatie is dit dus een onmogelijk voorbeeld van plezier in LOL. Het kan een shock zijn, maar sommige mensen zijn niet competitief ingesteld ;) Ik ben overigens wel iemand die erg competitief is, maar ik heb mezelf geleerd niet mijn gelijk te halen in een spelletje als LOL. Geef mij maar poker. Daarin ben ik competitief.

Zeal

Legacy Member
pinoken zei:
Jah fuck gast, dan kan je alle hobby's & vrije tijdsbesteding van iedereen gewoon neerhalen en de grond in boren onder het argument dat het nutteloos is en niet bijdraagt tot hun toekomst. Wat haal je uit voetballen van uw 8ste tot uw 20ste? NIETS, sterker nog, het kost geld. Waarom ga je op café? f*cking nutteloos en je haalt er niets uit.
Feit is dat 9.999999999/10 dingen die je doet niet nuttig zijn. Tv kijken, muziek luisteren, roken, met vrienden praten, etc. allemaal nutteloos want je haalt er geen rechtstreeks voordeel uit behalve dat je het leuk vind.

:bow:

CuRv3

Legacy Member
Zeal gij zijt ne luie kut!

Steven doet overigens alleen maar nuttige zaken, behalve lol en fifa. Dus niet haten.

xfxxl

Legacy Member
Ik heb een groot probleem.

Mijn account is gehacked.

Ik heb toen ik op FB bij league of legends zat te kijken, per ongeluk op zone scam site geklikt in plaats van meer reacties weergeven ( freeriot.com scam site zoiets)

Ik kwam dan toen op zone rare site terecht dat bijna niks te maken had met lol. Dus ik dacht geen probleem.

2 dagen later: ik graak nu niet meer op mijn account en de mail adres is veranderd.

Ik heb support request gestuurd naar riot ( formulier). En nu aan het wachten op een antwoord van een medewerker.

Zou ik mijn account terug krijgen? hoe lang duurt dat ongeveer

Kennethdw

Legacy Member
xfxxl zei:
Ik heb een groot probleem.

Mijn account is gehacked.

Ik heb toen ik op FB bij league of legends zat te kijken, per ongeluk op zone scam site geklikt in plaats van meer reacties weergeven ( freeriot.com scam site zoiets)

Ik kwam dan toen op zone rare site terecht dat bijna niks te maken had met lol. Dus ik dacht geen probleem.

2 dagen later: ik graak nu niet meer op mijn account en de mail adres is veranderd.

Me gewoon op ne site geklikt te emme? Da lijkt me raar ze.

xfxxl

Legacy Member
Kennethdw zei:
Me gewoon op ne site geklikt te emme? Da lijkt me raar ze.

Jah kwam op zone wit achtige site met gwn enkel wat tekst van reclame en beetje league of legends shit.


Heb daarjuist anti virus scans gedaan: Verborgen stuurprogramma meteen gevonden, malware

Dus ik denk een keylogger malware.

Juve9le

Legacy Member
Account krijg je normaal wel terug. Best wel scans laten lopen tot je de keylogger gevonden hebt. Tenzij je er niks op tegen hebt van toeschouwers te hebben tijdens het fappen.

xfxxl

Legacy Member
Juve9le zei:
Account krijg je normaal wel terug. Best wel scans laten lopen tot je de keylogger gevonden hebt. Tenzij je er niks op tegen hebt van toeschouwers te hebben tijdens het fappen.

Jah ben nu diepe scan van anti malware aan het uitvoeren.

Die kerel heeft al 1 win en 1 loss gedaan met ranked :( :( :( ( grrrr)

Ik hoop dat ik die terug krijg van Riot ( enigste account).

Iemand ervaring hoe lang dit duurt dat Riot voor uw terug fixt?

Kennethdw

Legacy Member
Snap niet echt waarom iemand dit zou toen tbh, ge ebt echt bekan niets aan een LoL account te hacken. Of ge moet van plan zijn het te sellen.

Binnekort kunde RP giften dus dan zullen er wel meer hackers komen bovendrijven vrees ik.

xfxxl

Legacy Member
Kennethdw zei:
Snap niet echt waarom iemand dit zou toen tbh, ge ebt echt bekan niets aan een LoL account te hacken. Of ge moet van plan zijn het te sellen.

Binnekort kunde RP giften dus dan zullen er wel meer hackers komen bovendrijven vrees ik.

Chance dat ik maar 200 RP op mijn account staan :)

Inderdaad wat kun je doen met een lol account dan enkel spelen en eventueel giften geven <.<

Voor mij is het irritantste nu natuurlijk: geen lol :( :(


Pfff dat riot maar snel fixt voor mij <.<

CuRv3

Legacy Member
dat giften zal nog wel eisen hebben zoals x aantal weken vrienden zijn anders gaat het niet bijv.

xfxxl

Legacy Member
Zeal zei:
Hij is IP aan't grinden voor u.



Hij heeft obv iets gedownload om gratis RP mee te krijgen

Ik heb niks gedownload -.-

Dat is gwn op Fb bij League of legends, der spammen continu mensen bij reacties die websites bij reacties -.-

Ik heb per ongeluk op geklikt, en bam meteen malware.

CuRv3

Legacy Member
faith restored in mankind.

Dit gekregen van ene uit mijn lijst die we is tegengekomen zijn in een normal en die gast was echt te grappig.

"being a broke icon whore is not a good thing. :( Enjoy the beast of a rock (aka the fourth cheapest skin in the store!) Merry christmas! "

heeft ie glacial malphite gegeven.

hashtag

Legacy Member
En ik speelde net Ryze, maar moest opeens afk gaan omdat mijn prijzige kat MIA was --, 15 min weggeweest, kat zeiknat teruggevonden en ik verexcuseer mij als ik terugkom, we verliezen uiteraard en nadien zei mijn voltallig team 'it's okay, just a game' en 'cat is more important'

I could not handle that amount of gentleness.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan