Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Faal zei:Lol, jullie vergelijken een online game met de echte wereld.
Ik vraag me af wie hier problemen heeft met zijn kijk op de wereld.
St3vain zei:Grappig hoe ieder mekaar hier op stang probeert te jagen. Punt is gewoon dat tenzij je pro gaat of gaat streamen met een hoog aantal viewers je juist GEEN KLOTEN uit LoL haalt, ranked of normal. De meeste voldoening die je kan bereiken is dat je kan gaan stoefen tegen andere spelers dat je elo hoger is. Dat je dan op je 30ste nog altijd bij je ouders woont, je stempelt en je geen toekomstperspectief hebt is immers maar bijzaak. Serieus, kerels. Denk ff na vooraleer je iets post.
Misterblort zei:Ik speel ook enkel normals en de reden is simpel.. Het is maar een spelleke. In mijn normals kom ik veel minder idioten tegen als in rankeds..
Zeggen dat normals spelen tov rankeds tijdverlies is, is al helemaal belachelijk ^^
MinatO zei:Waar gaat dees zelfs over...
Alsof ge minder plezier hebt aan solo q dan normals. Wat een grap.
Normal is enkel cihller als ge met vrienden speelt of heroes/builds wilt proberen
pinoken zei:Als je met iets bezig bent, en dat iets is competitief tot in de kern van het iets (LoL dus), dan moet je altijd hoger willen mikken omdat dit het doel van het spel is.
Ik ben overigens wel iemand die erg competitief is, maar ik heb mezelf geleerd niet mijn gelijk te halen in een spelletje als LOL. Geef mij maar poker. Daarin ben ik competitief.pinoken zei:Jah fuck gast, dan kan je alle hobby's & vrije tijdsbesteding van iedereen gewoon neerhalen en de grond in boren onder het argument dat het nutteloos is en niet bijdraagt tot hun toekomst. Wat haal je uit voetballen van uw 8ste tot uw 20ste? NIETS, sterker nog, het kost geld. Waarom ga je op café? f*cking nutteloos en je haalt er niets uit.
Feit is dat 9.999999999/10 dingen die je doet niet nuttig zijn. Tv kijken, muziek luisteren, roken, met vrienden praten, etc. allemaal nutteloos want je haalt er geen rechtstreeks voordeel uit behalve dat je het leuk vind.

xfxxl zei:Ik heb een groot probleem.
Mijn account is gehacked.
Ik heb toen ik op FB bij league of legends zat te kijken, per ongeluk op zone scam site geklikt in plaats van meer reacties weergeven ( freeriot.com scam site zoiets)
Ik kwam dan toen op zone rare site terecht dat bijna niks te maken had met lol. Dus ik dacht geen probleem.
2 dagen later: ik graak nu niet meer op mijn account en de mail adres is veranderd.
Kennethdw zei:Me gewoon op ne site geklikt te emme? Da lijkt me raar ze.
Juve9le zei:Account krijg je normaal wel terug. Best wel scans laten lopen tot je de keylogger gevonden hebt. Tenzij je er niks op tegen hebt van toeschouwers te hebben tijdens het fappen.
( grrrr)Kennethdw zei:Snap niet echt waarom iemand dit zou toen tbh, ge ebt echt bekan niets aan een LoL account te hacken. Of ge moet van plan zijn het te sellen.
Binnekort kunde RP giften dus dan zullen er wel meer hackers komen bovendrijven vrees ik.

Kennethdw zei:Me gewoon op ne site geklikt te emme? Da lijkt me raar ze.
Zeal zei:Hij is IP aan't grinden voor u.
Hij heeft obv iets gedownload om gratis RP mee te krijgen
Enjoy the beast of a rock (aka the fourth cheapest skin in the store!) Merry christmas! "