Archief - General

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rogue

Legacy Member
Misschien moet je iemand anders een post laten plaatsen op het officiële forum. Geen idee of dat vaak gelezen wordt door de crew zelf, maar proberen kan geen kwaad.

xfxxl

Legacy Member
Rogue zei:
Misschien moet je iemand anders een post laten plaatsen op het officiële forum. Geen idee of dat vaak gelezen wordt door de crew zelf, maar proberen kan geen kwaad.

heb ik al eens opgezocht:

die zeggen hetzelfde altijd:

wij kunnen je niet helpen op de forum, plz send a ticket to the support request.

Dus heb al ticket verzonden bij support.

Unpro

Legacy Member
xfxxl zei:
Ja vond wel raar dat mijn avg virus niks zei toen ik op die scamsite zat, geen pop up met gevaar ofzo.

En nu zit die stomme hacker heel mijn ranked te verpesten + duizenden reports krijgen wrs voor mss perma ban -.-

RIOT SNELLER ANTWOORDEN VERDOMME
Duurt blijkbaar meer dan 3 dagen voor ze antwoorden, ben al van vrijdag aant wachten, heb RP gekocht maar niks gekregen, terwijl het geld wel van m'n bank af is.

xfxxl

Legacy Member
Unpro zei:
Duurt blijkbaar meer dan 3 dagen voor ze antwoorden, ben al van vrijdag aant wachten, heb RP gekocht maar niks gekregen, terwijl het geld wel van m'n bank af is.

3 dagen no lol, my life is over <.<

hashtag

Legacy Member
shiche zei:
Hoe komen jullie aan die nieuwe summoner icons? Verdien je die met iets ofzo?

Sommige icons krijgt ge als beloning bij aankoop van RP / een gift / etc, andere, zoals die baron met kerstmuts, zijn bepaalde beloningen voor goed gedrag (weinig reports of zo'n zaken, Riot wil niet zeggen hoe ze zo'n zaken beoordelen)

edit: was er nu begin januari een actie dat ge meer RP kreeg dan gewoonlijk? Of is het enkel die speciale skins die nog even terug beschikbaar worden?

mdgf

Legacy Member
kreeg ik ineens politie malware, anti virus kon niks meer doen, heel pc moeten formateren ( die politie malware van: betaal zoveel geld blablabla)
:offtopic:
formateren amehoela, das gewoon starten in veilige modus, het programma in kwestie uit je opstartfolder halen, 5 minuutjes scan met combofix of systeemherstel naar kortgeleden en tadah weg.

Als je zo'n dingen tegenkomt is het misschien toch eens tijd om 1. een up-to date browser (en besturingssysteem) te gebruiken (dat er zomaar software geinstalleerd kan worden zonder je toestemming zal eerder jouw fout zijn)
2. Een betere adblocker te gebruiken en evt ook scripts blokeren als je wat verder wilt gaan
3. Niet op rare links/sites zitten (ik zit nochtans op allerlei sites met afval en ik kom zo'n dingen nooit tegen :p)
:offtopic:

Rogue

Legacy Member
gazmask zei:
Sommige icons krijgt ge als beloning bij aankoop van RP / een gift / etc, andere, zoals die baron met kerstmuts, zijn bepaalde beloningen voor goed gedrag (weinig reports of zo'n zaken, Riot wil niet zeggen hoe ze zo'n zaken beoordelen)


Daarjuist nog eens ingelogd en ik heb 'Baron met kerstmuts' gekregen zonder iets te doen. Geen game gespeeld, niets gekocht ... Ik vermoed dat het inderdaad iets met honor of reports te maken heeft.

gazmask zei:
edit: was er nu begin januari een actie dat ge meer RP kreeg dan gewoonlijk? Of is het enkel die speciale skins die nog even terug beschikbaar worden?


Ik dacht dat het enkel de skins waren.

xfxxl

Legacy Member
mdgf zei:
:offtopic:
formateren amehoela, das gewoon starten in veilige modus, het programma in kwestie uit je opstartfolder halen, 5 minuutjes scan met combofix of systeemherstel naar kortgeleden en tadah weg.

Als je zo'n dingen tegenkomt is het misschien toch eens tijd om 1. een up-to date browser (en besturingssysteem) te gebruiken (dat er zomaar software geinstalleerd kan worden zonder je toestemming zal eerder jouw fout zijn)
2. Een betere adblocker te gebruiken en evt ook scripts blokeren als je wat verder wilt gaan
3. Niet op rare links/sites zitten (ik zit nochtans op allerlei sites met afval en ik kom zo'n dingen nooit tegen :p)
:offtopic:

geen geluk voor mij :( :(

Crosserke

Legacy Member
Ale tof , al van vrijdag 12 u s'middags aant wachten op een ticket reply voor het feit dat ik niet kan inloggen op de forums na een namechange en nog steeds niks.

Forum topic gemaakt met 2de account in het help&support gedeelte van hun forum, maar ook niks..
En buiten die 2 manieren zijn die mannen niet te reachen.

tbh zelfs nie gerust in dat ik gewoon geen copy paste reply krijg die linkt naar een FAQ waar ik niks mee ben, want dat is wat ik voor mn 2 vorige issues kreeg -_-
Vraag me eig af of daar wel echt volk zit zoals bij Blizzard en niet gewoon ne fat dude met een fles Mountain Dew die 24/7 FAQ links verstuurd

Also , verdenk ik Weebl ervan van in '' UK Community '' chat te zitten want er zit daar iemand die Weebl noemt ( captain obvious mode )

Rogue

Legacy Member
Fiddlesticks jungle is nog lastig. Hij farmt zodanig traag dat ik hopeloos achterop geraak als ik veel wil ganken. Dat was de bedoeling zeker van de nieuwe jungle? Spelers een keuze laten maken tussen ganken of farmen. Verder is het wel een grappige champion :).

CuRv3

Legacy Member
langzaam? Wtf. Gebruik je E om de kleine monsters te nemen. De grote gewoon leegzuigen met je Z!

Rogue

Legacy Member
Max je dan E eerst in plaats van Q? Nog maar twee spelletjes mee gespeeld, maar ik vind hem toch opmerkelijk trager dan de andere junglers die ik speel (Maokai en Skarner).

NotoriousP

Legacy Member
Max jij je fear in jungle eerst? :s Eerst drain, dan silence, dan fear. (ult altijd uiteraard)

Fiddle is echt wel snel in de jungle hoor en geweldige sustain.

Rogue

Legacy Member
Heb het dus duidelijk verkeerd gedaan :).

Ik nam q op level 2 om dan onmiddellijk te ganken na blue.

hashtag

Legacy Member
Fiddle is zelfs geblinddoekt goed te doen in jungle, maar met Q op creeps gaat ge inderdaad nie ver komen. :p

CuRv3

Legacy Member
NotoriousP zei:
Max jij je fear in jungle eerst? :s Eerst drain, dan silence, dan fear. (ult altijd uiteraard)

Fiddle is echt wel snel in de jungle hoor en geweldige sustain.

max drain, 2 punten in silence en dan fear maxen. Cleart snel genoeg, maar je ganks zijn 10x beter.

Rogue

Legacy Member
't Ging inderdaad een stuk sneller nu. Mercikes :).


Welk starting item zouden jullie nemen? Machete + 5 pots is echt overkill. Heb al gedacht om gewoon machete, 2 mana pots en een ward te kopen. Ofwel dorans ring?

xfxxl

Legacy Member
Crosserke zei:
Ale tof , al van vrijdag 12 u s'middags aant wachten op een ticket reply voor het feit dat ik niet kan inloggen op de forums na een namechange en nog steeds niks.

Forum topic gemaakt met 2de account in het help&support gedeelte van hun forum, maar ook niks..
En buiten die 2 manieren zijn die mannen niet te reachen.

tbh zelfs nie gerust in dat ik gewoon geen copy paste reply krijg die linkt naar een FAQ waar ik niks mee ben, want dat is wat ik voor mn 2 vorige issues kreeg -_-
Vraag me eig af of daar wel echt volk zit zoals bij Blizzard en niet gewoon ne fat dude met een fles Mountain Dew die 24/7 FAQ links verstuurd

Also , verdenk ik Weebl ervan van in '' UK Community '' chat te zitten want er zit daar iemand die Weebl noemt ( captain obvious mode )

ik ook wachten :( ik vind support community ook maar niks <.<

Blizzard zou u al lang hebbe geholpe tsssss
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan