Archief - General

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kryptz

Legacy Member
MinatO zei:
Ge kunt ook ranked spelen en plezier hebben hoor :). Ik heb persoonlijk 10x meer plezier aan een ranked game winnen. Als ge dan eens ne winning streak hebt en elo haalt, geeft dat imo een soort van voldoening of motivatie.

Maar als je verliest is de ergernis ook wel een stuk groter dan bij normals :p

MinatO

Legacy Member
kryptz zei:
Maar als je verliest is de ergernis ook wel een stuk groter dan bij normals :p
Kdenk dage u bij normals evengoed ergert tbh :p. Elke keer als ik blind pick pak, is het meer frustratie dan wat anders met die 5 dwazen dat ME MID spammen en dan constant dodgen of

BrNlicious

Legacy Member
CuRv3 zei:
Ja en jij gaat 50 euro per uur verdienen met LOL door je ranked games? Laat die gast toch lekker normals spelen als hij zich daar goed bij voelt. Het is duidelijk dat hij geen ranked speelt uit angst dus hij moet het gewoon proberen en dan ziet hij zelf wel. Het is en blijft hetzelfde spelletje alleen krijg je een e-penis nummertje achter je naam.


Hij zegt dat hij al een tijd twijfelt om ranked te gaan spelen, daarop zeg ik dus dat het een waste of time is om het ni vroeger te doen aangezien dat ge veel meer leert in een ranked game dan een normal. Ik weet ni wrm gij ineens mad wordt over ranked games en er geld uit halen want in ranked games kunt ge gwn plezier hebben net zoals in normals alleen is er nu een noemenswaardig niveau en een "nummertje" dat de motivatie geeft om beter te worden. Da heeft niks met e-penis te maken en door het feit da ge da zegt doet het mij denkin dat ge zelf mad bent omdat ge ni op een hoger rating geraakt dan dat ge nu zijt.

MinatO

Legacy Member
curve is jaloers op de mensen met nen grote epenis (= deftige elo), omdat hij int echt ookal ne kleine piemel heeft :(

St3vain

Legacy Member
Grappig hoe ieder mekaar hier op stang probeert te jagen. Punt is gewoon dat tenzij je pro gaat of gaat streamen met een hoog aantal viewers je juist GEEN KLOTEN uit LoL haalt, ranked of normal. De meeste voldoening die je kan bereiken is dat je kan gaan stoefen tegen andere spelers dat je elo hoger is. Dat je dan op je 30ste nog altijd bij je ouders woont, je stempelt en je geen toekomstperspectief hebt is immers maar bijzaak. Serieus, kerels. Denk ff na vooraleer je iets post.

MinatO

Legacy Member
Inderdaad, wij zijn allemaal 30 jaar, wonen nog bij onze ouders en doppen om die skins te kunnen betalen.

CuRv3

Legacy Member
brainrain zei:
Hij zegt dat hij al een tijd twijfelt om ranked te gaan spelen, daarop zeg ik dus dat het een waste of time is om het ni vroeger te doen aangezien dat ge veel meer leert in een ranked game dan een normal. Ik weet ni wrm gij ineens mad wordt over ranked games en er geld uit halen want in ranked games kunt ge gwn plezier hebben net zoals in normals alleen is er nu een noemenswaardig niveau en een "nummertje" dat de motivatie geeft om beter te worden. Da heeft niks met e-penis te maken en door het feit da ge da zegt doet het mij denkin dat ge zelf mad bent omdat ge ni op een hoger rating geraakt dan dat ge nu zijt.

Aan de andere kant. Wie heeft er motivatie nodig in een spel dat hij speelt voor zijn ontspanning? Enige waar ik motivatie voor nodig heb zijn zaken waar ik iets in wil bereiken dat een reward heeft die er toe doet. Een Janna skin en een diamanten kadertje is dat niet ;)

@Minato mijn e-penis is te meten in BB/100 en niet in ELO. Dat is nu net een maatstaf die er wel toe doet.

Lukkie

Legacy Member
Ranked is enorm overrated imo. Ik vond het veel leuker om lekker RELAXED met meerdere mensen te queuen. Soloqueue zijn allemaal tryhards/ragers die denken dat ze zo goed zijn dat ze alleen maar verliezen door hun team. Heb zo ooit eens een gast gehad, firstpick, en zei: me AD please. Hij lockt sona, ik ben support en hij verwachtte vayne van me. Probleem was dat ik geen sona had, dus kon ik niets anders dan zelf AD. Gevolg: ben hard getrolled in lane en early lose. Hij dacht goed te zijn maar had geen brains. Sindsdien ook amper ranked gedaan. (Ter info: ik ben S1 en S2 gold geweest en telkens minder dan 30 games gespeeld)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Chickenlal

Legacy Member
Das wel nog zot, kheb da nog nooit gehad!

Gold na 30 games, dan hebt ge wel chance gehad met uw placement matches :D

Lukkie

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Das wel nog zot, kheb da nog nooit gehad!

Gold na 30 games, dan hebt ge wel chance gehad met uw placement matches :D

Wil maar zeggen dat niet alle normal players scrubs zijn die niet bij willen leren.


Sent from my iPhone using Tapatalk

BrNlicious

Legacy Member
CuRv3 zei:
Aan de andere kant. Wie heeft er motivatie nodig in een spel dat hij speelt voor zijn ontspanning? Enige waar ik motivatie voor nodig heb zijn zaken waar ik iets in wil bereiken dat een reward heeft die er toe doet. Een Janna skin en een diamanten kadertje is dat niet ;)

@Minato mijn e-penis is te meten in BB/100 en niet in ELO. Dat is nu net een maatstaf die er wel toe doet.

Als ge in iets geinteresseerd zijt en het graag speelt dan wilt ge wel beter worden, dit is dus de beste manier met ranked games. Wat gij net zegt is echt bullshit, wa als ge gaat voetballen? "Oh het is maar amateur voetbal en ik heb geen intenties om van voetbal mijn beroep te maken dus ik doe mijn best ni en wil ni beter worden. Ik wil gewoon de slechtste van de ploeg blijven en naast elke bal shotten die komt aangerold"

CuRv3

Legacy Member
brainrain zei:
Als ge in iets geinteresseerd zijt en het graag speelt dan wilt ge wel beter worden, dit is dus de beste manier met ranked games. Wat gij net zegt is echt bullshit, wa als ge gaat voetballen? "Oh het is maar amateur voetbal en ik heb geen intenties om van voetbal mijn beroep te maken dus ik doe mijn best ni en wil ni beter worden. Ik wil gewoon de slechtste van de ploeg blijven en naast elke bal shotten die komt aangerold"

het eerste is al niet waar. Bij interesse gaat men proberen een bepaald niveau halen waar men tevreden mee is. In een lol context gaat de een al tevreden zijn met 1200 elo en de ander is dat pas bij 2000 ELO. Hoe jij van deze conclusie naar ranked gaat ontgaat me volledig, maar dat verwijt ik je niet al te snuggere hoofd.
Weer een analogie die kant noch wal raakt. Er is een fundamenteel verschil tussen je spel spelen en opzettelijk slecht spelen.

Het lijkt me dat jij je nogal aangesproken voelt en uit frustratie niet zo goed uit je woorden komt.

Rogue

Legacy Member
Wat is jullie winpercentage eigenlijk? Ik zit voorlopig nog boven de 50%, maar 't is wel tamelijk hard aan het zakken. Iets van een 120 wins en 110 losses denk ik. De laatste tijd win ik niet veel meer :|.

MinatO

Legacy Member
Rogue zei:
Wat is jullie winpercentage eigenlijk? Ik zit voorlopig nog boven de 50%, maar 't is wel tamelijk hard aan het zakken. Iets van een 120 wins en 110 losses denk ik. De laatste tijd win ik niet veel meer :|.
In solo queue momenteel 71 wins/63 losses.

BrNlicious

Legacy Member
CuRv3 zei:
het eerste is al niet waar. Bij interesse gaat men proberen een bepaald niveau halen waar men tevreden mee is. In een lol context gaat de een al tevreden zijn met 1200 elo en de ander is dat pas bij 2000 ELO. Hoe jij van deze conclusie naar ranked gaat ontgaat me volledig, maar dat verwijt ik je niet al te snuggere hoofd.
Weer een analogie die kant noch wal raakt. Er is een fundamenteel verschil tussen je spel spelen en opzettelijk slecht spelen.

Het lijkt me dat jij je nogal aangesproken voelt en uit frustratie niet zo goed uit je woorden komt.

Lol bij interesse ga je een bepaald niveau proberen halen da is waar maar ge gaat ni stoppen met willen verbeteren xD Als ge op u werk komt en zegt ja manne sorry ik ga ni naar die bijles want ik heb het niveau dat ik wil bereiken behaald gl met promotie maken dan xD ge moet de moeite ni doen om zelfs hier iets op te zeggen want het gaat weer zijn van " da heeft niks me dit spelleke te maken" daarom maken mense ook voorbeelden met dingen die andere mense misschien wel snappen zoals voetbal.

CuRv3

Legacy Member
Nee kijk dat is het hem juist. Als je tevreden bent wil je die promotie niet. Als je die wel zou willen ja dan zou je extra moeite moeten doen of gewoon exceptioneel goed zijn.

Jij maakt heel veel assumpties die gewoon niet gelden voor veel mensen. Ik zou een analogie kunnen maken naar mijn eigen carriere in een bepaalde online hobby, maar zal dit achterwege laten omdat ik je anders beetje belachelijk maak.

Je probleem is dat je nogal veel generaliseert en niet zorgvuldig je woorden kiest.

Als we jouw voorbeeld nemen van voetbal dan vind je het dus niet kunnen dat iemand perfect op zijn gemak is in een amateur zaalvoetbal clubje dat 2x per maand op een zaterdag samenkomt en achteraf gewoon pinten knalt. Die persoon moet zich dus ten alle tijden willen verbeteren en zou hoger op moeten mikken. Vaker trainen en DUIDELIJK een betere ploeg vinden, want 2x per maand is voor de achterlijken in de samenleving. Minstens 4x per maand spelen! En waarom eigenlijk stoppen bij zaalvoetbal? Iedereen weet dat er meer geld is te verdienen met echt voetbal. Gewoon bij Anderlecht spelen. Oh maar wacht. België is zo'n land waar het voetbal niets voorstelt. Hmm laten we maar mikken op Barcelona en dan 90 goals maken in een jaar, want anders staat er nog zo'n achterlijke die Messi noemt voor me.

Als we jouw redenering zouden volgen zou het betekenen dat alleen de .01% van de wereld in hun respectievelijke vakgebieden tevreden zou zijn. De rest zou zich alsmaar willen verbeteren en niet kunnen accepteren dat hij tevreden is met hetgeen hij / zij bereikt heeft.

Mag ik weten hoe oud je bent eigenlijk?

BrNlicious

Legacy Member
CuRv3 zei:
Nee kijk dat is het hem juist. Als je tevreden bent wil je die promotie niet. Als je die wel zou willen ja dan zou je extra moeite moeten doen of gewoon exceptioneel goed zijn.

Jij maakt heel veel assumpties die gewoon niet gelden voor veel mensen. Ik zou een analogie kunnen maken naar mijn eigen carriere in een bepaalde online hobby, maar zal dit achterwege laten omdat ik je anders beetje belachelijk maak.

Je probleem is dat je nogal veel generaliseert en niet zorgvuldig je woorden kiest.

Als we jouw voorbeeld nemen van voetbal dan vind je het dus niet kunnen dat iemand perfect op zijn gemak is in een amateur zaalvoetbal clubje dat 2x per maand op een zaterdag samenkomt en achteraf gewoon pinten knalt. Die persoon moet zich dus ten alle tijden willen verbeteren en zou hoger op moeten mikken. Vaker trainen en DUIDELIJK een betere ploeg vinden, want 2x per maand is voor de achterlijken in de samenleving. Minstens 4x per maand spelen! En waarom eigenlijk stoppen bij zaalvoetbal? Iedereen weet dat er meer geld is te verdienen met echt voetbal. Gewoon bij Anderlecht spelen. Oh maar wacht. België is zo'n land waar het voetbal niets voorstelt. Hmm laten we maar mikken op Barcelona en dan 90 goals maken in een jaar, want anders staat er nog zo'n achterlijke die Messi noemt voor me.

Als we jouw redenering zouden volgen zou het betekenen dat alleen de .01% van de wereld in hun respectievelijke vakgebieden tevreden zou zijn. De rest zou zich alsmaar willen verbeteren en niet kunnen accepteren dat hij tevreden is met hetgeen hij / zij bereikt heeft.

Mag ik weten hoe oud je bent eigenlijk?

Ik heb in geen enkele post beweerd dat iedereen "pro"moet worden, ik zeg gwn dat als je voetbal speelt altijd wel wil verbeteren natuurlijk is da me fun te hebbe en pinte te drinken da wilt ni zeggen dat ge nimeer met de gebruikelijke vrienden kunt verder spelen. Ge wilt gwn verbetere thats it in een voetbalclub is da dus wrs gezamelijk verbeteren als een team bij LoL is het individueel vebeteren ni om perse pro te worden maar om er meer fun aan te beleven.

Het is ni omda ge beter wilt worde in het spel dat ge geen fun meer hebt en da ge ni meer me u gebruikelijke vrienden speelt maar iedereen wordt gwn individueel beter en dus als ze samen spelen ook. Als ge da gaat ontkenne dan denkik toch wel dat ge ni veel gaat bereiken lol.

CuRv3

Legacy Member
Hypothetische vraag:

Stel dat jij met een hobby een uurloon van 20 euro hebt. Ben je dan tevreden? Of wat als dit 80 euro is? Ben je dan helemaal blij en vind je dat je je dan niet meer hoeft te verbeteren of ben je nog niet tevreden en wil je 300 euro per uur verdienen? Of moet dit nog meer zijn? Waar leg jij de lat dat je zegt ik ben tevreden. Waar ligt die lat dat additionele uren die je moet investeren om jezelf te verbeteren NIET opwegen tegen het feit dat je tevreden bent met de situatie waarin je verkeert.

Jij bekijkt het zo zwart wit dat er altijd een onverzadigbaar gevoel is. Op die manier ga je nooit gelukkig zijn. Het is gezond om jezelf doelen op te leggen en jezelf te motiveren, maar kijk dan terug naar hetgeen we de discussie over hebben. Een spelletje waar GEEN kans is om geld mee te verdienen tenzij je tot de .001% van de wereld behoort ;)

Maar goed in de veronderstelling dat jij een onverzadigbaar gevoel van motivatie hebt neem ik dus aan dat jij Krepo bent. Cum laude afgestudeerd en een miljoen per jaar verdiend (of is dat eigenlijk wat weinig? Ik neem aan dat je toch minstent 3/4 miljoen per jaar wilt verdienen).

Faal

Legacy Member
Lol, jullie vergelijken een online game met de echte wereld.
Ik vraag me af wie hier problemen heeft met zijn kijk op de wereld.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan