Ranked is enorm overrated imo. Ik vond het veel leuker om lekker RELAXED met meerdere mensen te queuen. Soloqueue zijn allemaal tryhards/ragers die denken dat ze zo goed zijn dat ze alleen maar verliezen door hun team. Heb zo ooit eens een gast gehad, firstpick, en zei: me AD please. Hij lockt sona, ik ben support en hij verwachtte vayne van me. Probleem was dat ik geen sona had, dus kon ik niets anders dan zelf AD. Gevolg: ben hard getrolled in lane en early lose. Hij dacht goed te zijn maar had geen brains. Sindsdien ook amper ranked gedaan. (Ter info: ik ben S1 en S2 gold geweest en telkens minder dan 30 games gespeeld)
Sent from my iPhone using Tapatalk