Archief - General

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Japser

Legacy Member
Liandry's Torment op mordekaiser good pick of ni ?

Dan doet ge toch insane damage ? Zo kon ik ne vayne op het einde 2 hitten ... (E + ignite and ult )

Misterblort

Legacy Member
Lol Minato in elk spel zitte wel te zagen dus smaar normaal daje gebanned zijt :)
Als ge da ni normaal vind scheelt er iets aan u perceptie van "negatieve attitude" denk ik

Chickenlal

Legacy Member
nu ben ik wel bang lol, dacht altijd dat ik safe zat omdat ik al zeker 3-400 euro invested heb.

nuja, ik hou me al lang in, maar af en toe laat ik mij toch eens gaan. Tegenwoordig als ik echt kwaad ben op iemand, dan buddy ik die na de game en als die accept, dan krijgt die ff de volle laag :p

Japser

Legacy Member
Crosserke zei:
Rule 1 of LoL : Just say ss and keep your mouth shut, kben nog nooit voor tribunal verschenen

Argumenten als '' hij heeft eerst fuck you gezegd en ik antwoord gewoon'' of '' kids zijn butthurt '' en '' in mijne tijd of dat game 10 jaar geleden was er constant flame '' heeft geen waarde of relevantie als ge voor tribunal verschijnt, want 9 vd 10 keer gaat Punish winnen want mensen lezen gewoon de purple text

IP gains van tribunal te doen zijn al maanden geleden eruit gehaald dus dat heeft ook geen relevantie.
ik ben ook geen voorstander van tribunal maar tis het systeem dat er is en iedereen weet hoe makkelijk de punish button is eenmaal je ervoor verschijnt, dus vermijd gewoon alles buiten basic communication

SS + ping anders zagen ze nog ;-)

Nighth4wkske

Legacy Member
Taric [All] [00:00:30] Players who verbally abuse team members lose 16% more games

Corki [00:01:22] jajajja
Warwick [00:01:42] jajaja ****ing foreign immagrant.

Taric [All] [00:02:05] We have a 16% higher chance of losing cause of WW now

Mio

Legacy Member
Japser zei:
Liandry's Torment op mordekaiser good pick of ni ?

Dan doet ge toch insane damage ? Zo kon ik ne vayne op het einde 2 hitten ... (E + ignite and ult )

Da doe keiveel extra me zijn ult ...

CuRv3

Legacy Member
doublelift & aphromoo duoQ botlane. Aphromoo had ook al uitgesproken dat hij support het leukste vond en de plays zijn gewoon belachelijk goed. Gaat wel gebeuren dus CLG.NA wordt weer leuk imo.

Net ook lvl 2 tower ganks met twitch ali

Dezona

Legacy Member
CuRv3 zei:
Offensive Language
Reported by: Enemy
"Tryndameres Ultimate ist zu hart! Bitte nurfen!"

valid imo

duits klinkt dan ook altijd offensive, maakt niet uit wa ge zegt. :p

CuRv3

Legacy Member
Lift: "this might be a weird question, but are you like real black?"
Aphro: "nah just 50%. Like an Oreo"

Xiao

Legacy Member
"smack that ass" :D

Edit:
Lol, zuur hoe DoubleLift zijn penta miste met Corki.
Quadrakill bij enemy nexus, 5e ontsnapt op platform, Blitz trekt hem er terug af.
"VICTORY"

:lol:

Yusifer

Legacy Member
MinatO zei:
Oh boy kerstmis skins komen eraan, kga ze volgens mij allemaal kopen of ge kunt weer 1 of 2 jaar wachten. Zelfde fout gemaakt met santa gragas ooit en die skin was vorig jaar en ook nu weer niet in de reeks:

in2LOL.com » News: Overview Of All Christmas Skins 2012!

Second that, 'k ga ze vast ook allemaal kopen. En dan is er ook nog eens in januari die legacy skin sale. Man man, alsof de Steam Sales niet al geld tanken aan m'n portefeuille, nu komt Riot er nog eens bij ook. My poor wallet...

MinatO

Legacy Member
RiskGhost zei:
Second that, 'k ga ze vast ook allemaal kopen. En dan is er ook nog eens in januari die legacy skin sale. Man man, alsof de Steam Sales niet al geld tanken aan m'n portefeuille, nu komt Riot er nog eens bij ook. My poor wallet...
Same here, tis al erg genoeg als ge 2 peetkinderen hebt die dan nog eens sinterklaas+kerstmis+nieuwjaarcadeaus/geld moeten krijgen :p.

Iemand een idee tot wanneer die Kerstmis sales zijn? Waarschijnlijk de patch daaropvolgende zeker? (eerste week van januari?)

Zeal

Legacy Member
ziggs, fiddle en veigar zijn cool maar die champs worden nooit gespeeld :(.

Katarina skin is totaal nie christmassy, gewoon 13 in een dozijn skin weeral. do not want

MinatO

Legacy Member
Vandaag wat interessant gelezen over de Koreaanse esportsscene en de verschuiving naar LoL op reddit en een stuk of 10 andere sites:
SK Telecom T1 picks up Eat Sleep Game (Reapered's team) : leagueoflegends
SKT Announces Their League of Legends Team With Reapered, HORO, and Crew. kkOma Also Inducted As Coach. - ggChronicle : ggChronicle
·¡ÆÛµå, È£·Î µî SKT ÆÀ â´Ü ¹ßÇ¥! ²¿¸¶ ±èÁ¤±Õµµ ÄÚÄ¡·Î


In Korea is er een nationale "esports"organisatie genaamd KESPA als onderdeel van het ministerie. Deze organisatie heeft ervoor gezorgd dat o.a. SC2 en LoL daar op televisie worden uitgezonden. Deze organisatie werkt al jarenlang samen met een aantal sponsors die bijna volledig gefocused waren op Starcraft en deze sponsors zijn de mannen met het grote geld in Korea. Contracten met jaarlonen van €100 000 zijn daar standaard voor de beste Starcraft spelers. Uiteraard zijn dat geen gewone contracten. De spelers worden verwacht resultaten te brengen en zijn contractueel verplicht aan bepaalde eisen zoals bv. x aantal uur spelen. Het gaat dan over extreme trainingschema's van 12-18u per dag oefenen. Gene kattepis dus zoals bij veel NA/EU sponsors waar de spelers nen ganse dag solo queue zitten te spelen en dan 3-4 uurkes met hun team oefenen (bv. SK Gaming).

Met het grote succes van LoL beginnen de KESPA teams (=sponsors) te verschuiven van SC2 naar LoL. Maw, binnen x aantal tijd is LoL het grootste spel in Korea.

1 van die sponsors is reeds na het grote succes van OGN - LoL The Champions Summer, overgestapt van SC2 naar LoL. Namelijk KT Rolster. Ditzelfde team staat momenteel op nummer 1 in de Koreaanse scene, boven de bekende toppers (Azubu Frost, Azubu Blaze, Najin Sword, ...).

Nu is er sinds vandaag een nieuwe sponsor bijgekomen namelijk SK Telecom die aan het hoofd van KESPA zitten met bakken vol geld, die het nieuwe team van Reapered (De voormalige toplaner en captain van Azubu Blaze, de man achter hun strategiën van het voorbije jaar) gaat sponsoren. => Dit team doet trouwens meteen mee aan IEM Cologne morgen!!

Het komt erop neer, dat weldra alle grote Koreaanse sponsors naar LoL zullen komen in Season 3 en de Koreanen nog 10x dominanter zullen zijn dan voordien. SC2 spelers voorspellen dat deze verschuiving er zal voor zorgen dat League of Legends nog vele jaren zal bestaan op competitief vlak zoals Starcraft (wat ondertussen al meer dan 10 jaar bestaat).

Crosserke

Legacy Member
sales zijn tot 6 januari
katarina skin was cool tot ze de recall hebben geschrapt en er snel een lame nieuwe hebben ingeduwd

nu zit ik eerder te wachten op de re-release van masked Evelynn dan 1 vd christmas skins

MrFlava-

Legacy Member
MinatO zei:
Het komt erop neer, dat weldra alle grote Koreaanse sponsors naar LoL zullen komen in Season 3 en de Koreanen nog 10x dominanter zullen zijn dan voordien. SC2 spelers voorspellen dat deze verschuiving er zal voor zorgen dat League of Legends nog vele jaren zal bestaan op competitief vlak zoals Starcraft (wat ondertussen al meer dan 10 jaar bestaat).

Volop aan het wachten op Blizzard Alstars.
Maar zal nog wel een jaartje duren voor we daar een beta van krijgen.

En ben benieuwd naar wat DOTA2 gaat doen bij de Release of een jaar na de Release. Dat het bekend zal worden in Korea is miniem maar in China is het al zeer big.
Valve bekommert zich wel meer om de Community dan eender welke studio.
Zijn nog genoeg landen die LoL niet op normale ping kunnen spelen wat bij Valve geen sprake van is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan