Archief - General

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DarkKhen

Legacy Member
Valla se, < 1600 elo door van die jeannette die alleen maar talon met de huidige BC's kunnen spelen. Letterlijk. Als ze die niet kunnen spelen, doen ze blijkbaar maar veigar jungle.

hashtag

Legacy Member
ale, tverbaast me niet dat de gemiddelde VTM-kijker nu niet naar die homo's van Broeders Alexianen bellen na die negatieve reportage van juist :')

Darkseid

Legacy Member
Juve9le zei:
Nog maar amper gespeeld sinds s3 maar ban Talon dan toch gewoon?

'T is niet alleen talon hé, bouw 2 BC's op riven/xin/zed/lee/panth... en het is ook gg. Ge kunt als AP carry gewoon geen reet meer doen nu.

MinatO

Legacy Member
DarkKhen zei:
Valla se, < 1600 elo door van die jeannette die alleen maar talon met de huidige BC's kunnen spelen. Letterlijk. Als ze die niet kunnen spelen, doen ze blijkbaar maar veigar jungle.
Geen paniek Khen, nog 2 games en kheb 1600, dan zalk u carryen met Talon :applause:

Sylph* zei:
Artikel vanochtend gelezen opt werk, stond blijkbaar opt voorblad.
Kga wel niet echt akkoord met het leeftijd gedeelte. Zijn genoeg prospelers die boven de 22 zijn (yellowpete is 24 als ik me niet vergis theoddone wordt 25, kujaa 27 zelfs, lillbalz 24, mistake 23, heel CLG.na is 23 ofzo)

Imo is dat toch kwestie van genoeg spelen.

DarkKhen

Legacy Member
Wtf, ik heb hier een tribunal case voor me staan van in ARAM. Really.. Kan je worden gereport voor aram? Wat 'n bullshit zeg

Misterblort

Legacy Member
Mja ik vind dat reports voor slecht spelen idioot zijn.. Iedereen heeft wel is een slecht spelleke.. Maar als er in ARAM zijn die zwaar zitte ragen en flamen en al die shit ist goe daze in tribunal belanden.. Want die zeggen altijd, "whatever, you don't get banned for ARAM"
Guess not :)

DarkKhen

Legacy Member
Voor mij mag iedereen op rage spree gaan in aram. Ik houd altijd in m'n achterhoofd dat als ze zelfs al ragen in aram, ze 10x zo erg zijn in matchmaking.

Misterblort

Legacy Member
En da praat goed daze in ARAM mogen ragen? Makes absolutely no sense at all..

DarkKhen

Legacy Member
't Is een custom game. I don't care. Merk op 'I'. Ik praat het niet goed, het boeit me gewoon geen knijt.

CuRv3

Legacy Member
ik vind het juist wel grappig als mensen helemaal los gaan in chat. Ik ga anivia is moeten kopen om mensen te trollen met die wall.

DarkKhen

Legacy Member
CuRv3 zei:
ik vind het juist wel grappig als mensen helemaal los gaan in chat. Ik ga anivia is moeten kopen om mensen te trollen met die wall.

Ik vind het gewoon hilarisch dat mensen aram kunnen zien als srs businezz

en lol @ reason 2 purchase aniv

CuRv3

Legacy Member
trek dat aram maar door naar heel het spel. Enige moment dat ik vind dat je wel wat serieuzer mag spelen is in ranked, omdat mensen daar (terecht) op je rekenen.

Misterblort

Legacy Member
Het gaat ni over trollen of slecht zijn of whatever.. Het gaat over zagen en flamen.. Irritating as fuck.

Yusifer

Legacy Member
Bash.org versie gevonden van LoL op reddit: http://www.pleasedontbanme.com/

Zitten echt geniale stukken in. :lol:

"penisbird69 [All] [00:03:54]: I DIDNT THINK IT WAS POSSIBLE FOR SOMEONE TO DIE MORE THAN THE JEWS IN 1941 BUT LOOK AT YOU"

DarkKhen

Legacy Member
Belgian Player (Tristana) [00:28:28]: why alone??
Belgian Player (Tristana) [00:28:30]: why???
Belgian Player (Tristana) [00:28:34]: are you tard?
Spooge Smuggler (Fiddlesticks) [00:28:45]: Your country is the shitstain of the universe
Spooge Smuggler (Fiddlesticks) [00:28:48]: you have fucking down syndrome
Spooge Smuggler (Fiddlesticks) [00:28:52]: i shit in your cats litter box
Spooge Smuggler (Fiddlesticks) [00:28:58]: i fucked your mother with a strap on
Spooge Smuggler (Fiddlesticks) [00:29:06]: i farted on your pillow
Spooge Smuggler (Fiddlesticks) [00:29:18]: and you can 1v1 me if you think you're good
Spooge Smuggler (Fiddlesticks) [00:29:26]: oh btw
Spooge Smuggler (Fiddlesticks) [00:29:28]: you're a pussy
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan