Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Juve9le zei:Nog maar amper gespeeld sinds s3 maar ban Talon dan toch gewoon?
Geen paniek Khen, nog 2 games en kheb 1600, dan zalk u carryen met Talon :applause:DarkKhen zei:Valla se, < 1600 elo door van die jeannette die alleen maar talon met de huidige BC's kunnen spelen. Letterlijk. Als ze die niet kunnen spelen, doen ze blijkbaar maar veigar jungle.
Artikel vanochtend gelezen opt werk, stond blijkbaar opt voorblad.Sylph* zei:
Sylph* zei:


CuRv3 zei:ik vind het juist wel grappig als mensen helemaal los gaan in chat. Ik ga anivia is moeten kopen om mensen te trollen met die wall.
