Archief - General

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MinatO

Legacy Member
Sorry Khen, ge hebt meestal gelijk in de discussies maar kmoet Zeal hier toch ook gelijk geven :p. Kherinner me dak in oktober op fom had gespeeld tegen AT Gaming, Avenue en LLL en kheb toch wel wat opgestoken van hun carries.

DarkKhen

Legacy Member
Zeal zei:
Jij bent de enige die bullshit hier sorry. "Yo gasten ik kan makkelijk naar 2k elo cruizen met OP champs maar ik ga het niet doen omdat ik daar niet thuishoor". Rafl :').

En geen ervaring opdoen op high elo? Really? Door op uw dak te krijgen leert ge waar uw fouten zitten en improvet ge, niet door elke dag 1300 elo "scrubs" te pwnen en te braggen over uw mad skills.

Sorry maar hier ga je wel ferm de mist in.

Whatever. No clue what I'm talking about. Not gonna waste my breath. Peace.

Ga nog wa in de rage posts posten over hoe da iedereen sucked en gij 0 fouten maakt.

DarkKhen

Legacy Member
MinatO zei:
Sorry Khen, ge hebt meestal gelijk in de discussies maar kmoet Zeal hier toch ook gelijk geven :p. Kherinner me dak in oktober op fom had gespeeld tegen AT Gaming, Avenue en LLL en kheb toch wel wat opgestoken van hun carries.

Jama, mannen, ik zeg niet 100% he. Maar ge gaat me niet wijsmaken dat de average 1300 elo boob weet hoe em die info moet verwerken. Komop zeg. Wees wa realistisch.

Darkseid

Legacy Member
Zeal zei:
Jij bent de enige die bullshit hier sorry. "Yo gasten ik kan makkelijk naar 2k elo cruizen met OP champs maar ik ga het niet doen omdat ik daar niet thuishoor". Rafl :').

En geen ervaring opdoen op high elo? Really? Door op uw dak te krijgen leert ge waar uw fouten zitten en improvet ge, niet door elke dag 1300 elo "scrubs" te pwnen en te braggen over uw mad skills.

Sorry maar hier ga je wel ferm de mist in.

Bwa imo leert ge in soloq echt niks door "ervaring" op te doen op high elo hoor. Ik heb al gespeeld op 2.2-2.3k elo accounts en ge leert daar echt niks bij, ge krijgt idd gewoon op uw doos.

Enige manier hoe ik beter ben geworden is door echt in team te spelen met mensen van dat elo. Dan ziet ge wat voor map awareness etc die hebben, constant opmerkingen op skype etc.. Maar in soloq zelf heb ik tbh nooit iets bijgeleerd hoor.

DarkKhen

Legacy Member
Ik ben me hier peinsk gewoon slecht aan het verwoorden.
Laat me het in 'n nutshell zeggen wat ik bedoel.

Steekt een average (dus er zijn uitzonderingen) 1300 elo speler, in een season 2 2300 elo game, gaat ge me niet wijsmaken dat die iets gaat bijleren buiten hoe die geroflstomped word.

Zeal

Legacy Member
DarkKhen zei:
Jama, mannen, ik zeg niet 100% he. Maar ge gaat me niet wijsmaken dat de average 1300 elo boob weet hoe em die info moet verwerken. Komop zeg. Wees wa realistisch.

Ksnap niet wat de average 1300 elo boob hier mee te maken heeft eigenlijk. Het ging erom dat jij niet naar high elo wil omdat je "dan weer als een baksteen gaat zakken". Ik vond dat een bullshit reden dus ik reageer.

Snap eveneens ook niet waarom je ineens zo aggressief wordt omdat iemand niet akkoord gaat met uw mening.

xfxxl

Legacy Member
Garen vs Darius

Ik had 2 BC, ik pwnde iedereen gewoon tot de dood.

2.8K health en al over 200+ damage <.<

Als ik nog een 3de BC, met warmogs en atmas impaler= > 400 Damage , Tank, lage cooldown reduction

DarkKhen

Legacy Member
Zeal zei:
Ksnap niet wat de average 1300 elo boob hier mee te maken heeft eigenlijk. Het ging erom dat jij niet naar high elo wil omdat je "dan weer als een baksteen gaat zakken". Ik vond dat een bullshit reden dus ik reageer.

Snap eveneens ook niet waarom je ineens zo aggressief wordt omdat iemand niet akkoord gaat met uw mening.

Cuz i'm pissed. Simple reason. Hence waarom ik zeg daarna da'k me compleet verkeerd ben aan het verwoorden.

pinoken

Legacy Member
Wa voor champ wordt de volgende champ? Heb gelezen dat er mensen zijn die op PBE gezien hebben dat er een nieuwe is. :D

Lukkie

Legacy Member
Walking dead aant kijken. Vi is daar een computer


Sent from my iPhone using Tapatalk

pinoken

Legacy Member
DarkKhen zei:
Cuz i'm pissed. Simple reason. Hence waarom ik zeg daarna da'k me compleet verkeerd ben aan het verwoorden.

Meh ik denk dat ik beide kanten snap.

Als ik je goed begrijp, stijg je liever langzaam op eigen houtje omdat je zo stilaan tegen betere mensen komt en meer opsteek door een stille stijging. Snel elo stijgen met OP items en champs om vervolgens te zakken als ze patched zijn is "verspilling van tijd".

Langs de andere kant snap ik de "pakken wat je pakken kan" mentaliteit van de rest ook wel aangezien ik het zelf ga doen. :D
Me want top ELO. :D

Misterblort

Legacy Member
Vi lijkt mij leuk, eerste champ sinds lang dak nog is ga kopen. Trekt goed op Riven qua playstyle. Tekken style dus ^^

DarkKhen

Legacy Member
pinoken zei:
Meh ik denk dat ik beide kanten snap.

Als ik je goed begrijp, stijg je liever langzaam op eigen houtje omdat je zo stilaan tegen betere mensen komt en meer opsteek door een stille stijging. Snel elo stijgen met OP items en champs om vervolgens te zakken als ze patched zijn is "verspilling van tijd".

Langs de andere kant snap ik de "pakken wat je pakken kan" mentaliteit van de rest ook wel aangezien ik het zelf ga doen. :D
Me want top ELO. :D

Ach, ik ben wat uitgeraged. Ik had gisteren mij anders moeten uitdrukken in plaats van zo'n harde woorden te gebruiken. Ik kon het editten, maar I'm not lame like that.

En idd. op eigen houtje stijgen, dat ben ik nu aan het doen. Vandaar dat ik ook niet duo dit season op m'n main. Yolo queue all the way!

Dezona

Legacy Member
MinatO zei:
Don't pussy out Khen! Niet gelijk de Kenneth op ne smurf zitten en in solo q topic gaan zagen als ge dan trolls krijgt op 1300 elo :p.

Kga er nu net van profiteren tbh. Net zoals mensen zwaar en voor een lange periode geprofiteerd hebben van Diana na release en Evelyn na rework. Dat was ook borderline retarded maar free elo.

Kvind Lee Sin eigenlijk de beste jungler voor solo queue. Als ik denk aan toen hij gereleased werd... niemand speelde die hero voor een half jaar lang ofzo en toen was hij nog niet generved (ondertussen al 2 of 3x)... als ge dat sneller ontdekt had....

Was lee sin geen trash champ bij release ze hebben hem dan ook eerst gebuffd en was em op en dan weer paar keer generfd. Vandaar dat niemand hem speelde bij release
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan