Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeal zei:Jij bent de enige die bullshit hier sorry. "Yo gasten ik kan makkelijk naar 2k elo cruizen met OP champs maar ik ga het niet doen omdat ik daar niet thuishoor". Rafl :').
En geen ervaring opdoen op high elo? Really? Door op uw dak te krijgen leert ge waar uw fouten zitten en improvet ge, niet door elke dag 1300 elo "scrubs" te pwnen en te braggen over uw mad skills.
Sorry maar hier ga je wel ferm de mist in.
MinatO zei:Sorry Khen, ge hebt meestal gelijk in de discussies maar kmoet Zeal hier toch ook gelijk geven. Kherinner me dak in oktober op fom had gespeeld tegen AT Gaming, Avenue en LLL en kheb toch wel wat opgestoken van hun carries.
Zeal zei:Jij bent de enige die bullshit hier sorry. "Yo gasten ik kan makkelijk naar 2k elo cruizen met OP champs maar ik ga het niet doen omdat ik daar niet thuishoor". Rafl :').
En geen ervaring opdoen op high elo? Really? Door op uw dak te krijgen leert ge waar uw fouten zitten en improvet ge, niet door elke dag 1300 elo "scrubs" te pwnen en te braggen over uw mad skills.
Sorry maar hier ga je wel ferm de mist in.
DarkKhen zei:Jama, mannen, ik zeg niet 100% he. Maar ge gaat me niet wijsmaken dat de average 1300 elo boob weet hoe em die info moet verwerken. Komop zeg. Wees wa realistisch.
Zeal zei:Ksnap niet wat de average 1300 elo boob hier mee te maken heeft eigenlijk. Het ging erom dat jij niet naar high elo wil omdat je "dan weer als een baksteen gaat zakken". Ik vond dat een bullshit reden dus ik reageer.
Snap eveneens ook niet waarom je ineens zo aggressief wordt omdat iemand niet akkoord gaat met uw mening.
pinoken zei:Wa voor champ wordt de volgende champ? Heb gelezen dat er mensen zijn die op PBE gezien hebben dat er een nieuwe is.![]()
actix zei:Iron lady
pinoken zei:En wa voor eentje is dat? Tank neem ik aan?

DarkKhen zei:Cuz i'm pissed. Simple reason. Hence waarom ik zeg daarna da'k me compleet verkeerd ben aan het verwoorden.


pinoken zei:Meh ik denk dat ik beide kanten snap.
Als ik je goed begrijp, stijg je liever langzaam op eigen houtje omdat je zo stilaan tegen betere mensen komt en meer opsteek door een stille stijging. Snel elo stijgen met OP items en champs om vervolgens te zakken als ze patched zijn is "verspilling van tijd".
Langs de andere kant snap ik de "pakken wat je pakken kan" mentaliteit van de rest ook wel aangezien ik het zelf ga doen.
Me want top ELO.![]()
MinatO zei:Don't pussy out Khen! Niet gelijk de Kenneth op ne smurf zitten en in solo q topic gaan zagen als ge dan trolls krijgt op 1300 elo.
Kga er nu net van profiteren tbh. Net zoals mensen zwaar en voor een lange periode geprofiteerd hebben van Diana na release en Evelyn na rework. Dat was ook borderline retarded maar free elo.
Kvind Lee Sin eigenlijk de beste jungler voor solo queue. Als ik denk aan toen hij gereleased werd... niemand speelde die hero voor een half jaar lang ofzo en toen was hij nog niet generved (ondertussen al 2 of 3x)... als ge dat sneller ontdekt had....
Japser zei:Hoeveel honor moet ge hebben voor een lintje ?
Na een slechte start toch terug goe bezig !
japser88 - Europe West - Summoners - League of Legends Statistics - lolking.net