Archief - General

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BrNlicious

Legacy Member
Als ze blackcleaver unique zoude make zou da echt al goe genoeg zijn lol

MinatO

Legacy Member
brainrain zei:
Als ze blackcleaver unique zoude make zou da echt al goe genoeg zijn lol
Idd, meer dan unique moeten ze niet doen imo. Maar ze gaan al die stats nerven zag ik op PBE review...

Thorfin

Legacy Member
Wat zijn zo eigenlijk de beste AD carries om solo q mee te gaan?
Dus degene die niet zo team dependent zijn.

BrNlicious

Legacy Member
Thorfin zei:
Wat zijn zo eigenlijk de beste AD carries om solo q mee te gaan?
Dus degene die niet zo team dependent zijn.

ez , graves denkik en als ge early kills kunt krijge vayne=p

Open Mind

Legacy Member
ik ga LoL een paar weken laten liggen, tot alles wat duidelijker is geworden
nog geen 1 keer deftig gespeeld sinds patch

Rogue

Legacy Member
Klein vraagje, wat kan je beschouwen als een standaard rune page voor ap mid? Op het eerste zicht is er meer variatie in set ups dan voor top lane. 'k Heb niet veel zin om mijn ip die ik zo langzaam verdien te verspillen aan de 'verkeerde' runes, vandaar de vraag.

hashtag

Legacy Member
marks: magpen of flat ap
glyphs: flat mr of mr/level (of combinatie)
seals: hp/level sommigen, andere mana/5, andere ap/level etc
quints: mag pen of flat ap (of spellvamp?)

Chickenlal

Legacy Member
Ability Power
+ 14.9
Mana Regen. / Level
+0.59 (10.53 @ 18)
Magic Resist
+ 12.1
Magic Pen.
+ 7.8

Deze gebruik ik het meest

CuRv3

Legacy Member
met de meest standaard AP & AD pagina kan je alles wel spelen hoor. Optimaal? Nee, maar goed genoeg en focus je gewoon op plezier.

MinatO

Legacy Member
Rogue zei:
Klein vraagje, wat kan je beschouwen als een standaard rune page voor ap mid? Op het eerste zicht is er meer variatie in set ups dan voor top lane. 'k Heb niet veel zin om mijn ip die ik zo langzaam verdien te verspillen aan de 'verkeerde' runes, vandaar de vraag.
Standaard is het ap quints/mpen reds/mregen yellow/mres blauw.

Als ge echter graag assassin-like AP's speelt zoals Diana, Katarina, Evelyn etc, dan zou ik er HP/lvl yellows van maken omdat zij ten eerste niet zo mana hungry zijn als de rest en ten tweede moeten ze altijd close range in teamfights springen terwijl de meeste AP casters vanachter staan.

Chickenlal

Legacy Member
Ik heb hier nog niets gelezen over de oracle nerf. Ik vind die wel redelijk belachelijk eigenlijk.

5 minuten en nogsteeds 400 gold? Gans de "meta" van kill the oracle is nu weg, of oracle rushen op uw jungler enzo is ook al waardeloos geworden :/

Kvind wel da ze die prijs mochten aanpassen op zijn minst, of gewoon alles laten hoe het was.

Chickenlal

Legacy Member
Wat denken jullie van als support gewoon niets te kopen?

Als je niets koopt, dan kan je op minuut 3 ongeveer al een sightstone kopen en verspil je geen geld aan wards. In die eerste minuut gewoon wat passief spelen, sightstone gaan halen en je kan niet meer geganked worden.

AllianZ

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Wat denken jullie van als support gewoon niets te kopen?

Als je niets koopt, dan kan je op minuut 3 ongeveer al een sightstone kopen en verspil je geen geld aan wards. In die eerste minuut gewoon wat passief spelen, sightstone gaan halen en je kan niet meer geganked worden.

Als je start met 3 wards en terug gaat na 10 minuten, ga je ook sightstone kunnen kopen hoor ;)

DarkKhen

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Wat denken jullie van als support gewoon niets te kopen?

Als je niets koopt, dan kan je op minuut 3 ongeveer al een sightstone kopen en verspil je geen geld aan wards. In die eerste minuut gewoon wat passief spelen, sightstone gaan halen en je kan niet meer geganked worden.

Ik weet dat als gij tegen mij staat in die lane, dat mijn mf u kapot raped op level 2.

Chickenlal

Legacy Member
DarkKhen zei:
Ik weet dat als gij tegen mij staat in die lane, dat mijn mf u kapot raped op level 2.

Ik sta dan ook nie tegen u hé :) Ik sta in solo q bot lanes :p

MinatO

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Wat denken jullie van als support gewoon niets te kopen?

Als je niets koopt, dan kan je op minuut 3 ongeveer al een sightstone kopen en verspil je geen geld aan wards. In die eerste minuut gewoon wat passief spelen, sightstone gaan halen en je kan niet meer geganked worden.
3 minuten zonder wards? Pretty much retarded if you ask me.

Dat zien ze direct aan uw inventory, en kan de jungler gewoon blijven campen en zijn jullie voor 3 minuten gedenied van farm/exp of ge gaat dood sowieso.

BrNlicious

Legacy Member
Net ook talong blackcleaver stack geprobeerd, i carried the shit out of that game xD

Talon one of my favorite champs playable again :)

DarkKhen

Legacy Member
Dat ze dat maar snel fixen. Mensen die het niet verdienen easy elo geven door een complete imba item. Dan als het item weg is, let the droppings begin yo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan