MinatO
Legacy Member
Mja ik speel het spel ondertussen 2 jaar en kvind het nog evenplezant als toen ik begon. Ik heb ondertussen al een 5-7tal andere games gespeeld die ik snel beu was, en uiteindelijk altijd terug naar LoL gekeerd. Dus voor mij is dit spel, het geld meer dan waard.NotoriousP zei:Ik blijf ervan verschieten dat mensen geld uitgeven voor skins enz...
En AP teemo is geweldig als je kan counteren maar als first pick word je zelf zo gemakkelijk gecountered.
Financieel is het absoluut geen probleem voor mij, dus waarom niet? Als ge er meer over nadenkt, is het veel geld voor iets virtueel, maar anders zou het bij mij toch gaan naar alcohol, fastfood of andere random crap.




tis zo leuk nu