Archief - General

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MinatO

Legacy Member
NotoriousP zei:
Ik blijf ervan verschieten dat mensen geld uitgeven voor skins enz... :p

En AP teemo is geweldig als je kan counteren maar als first pick word je zelf zo gemakkelijk gecountered.
Mja ik speel het spel ondertussen 2 jaar en kvind het nog evenplezant als toen ik begon. Ik heb ondertussen al een 5-7tal andere games gespeeld die ik snel beu was, en uiteindelijk altijd terug naar LoL gekeerd. Dus voor mij is dit spel, het geld meer dan waard.

Financieel is het absoluut geen probleem voor mij, dus waarom niet? Als ge er meer over nadenkt, is het veel geld voor iets virtueel, maar anders zou het bij mij toch gaan naar alcohol, fastfood of andere random crap.

Open Mind

Legacy Member
pffff season 3 patch van m'n *****
nog altijd geen idee wat te kopen, vergeet bijna elk game m'n boots te upgraden, door de shop browsen duurt een eeuwigheid en ik haat nog altijd junglen :crazy:

Spacid

Legacy Member
Open Mind zei:
pffff season 3 patch van m'n *****
nog altijd geen idee wat te kopen, vergeet bijna elk game m'n boots te upgraden, door de shop browsen duurt een eeuwigheid en ik haat nog altijd junglen :crazy:

²nd that, helemaal de weg kwijt ikke...
GP jungle for life, 3x gefeed in ranked dat ni schoon was maar never gna quitè!!!

DarkKhen

Legacy Member
Owja, wat 'n games heb ik verloren gistere avond. Dayum.

- Game 1: vs H2K Yamatocannon
- Game 2: vs een speler van AVENUE (kom niet meteen op z'n naam)
- Game 3: een tf da stinkt en een irelia da verliest van teemo met stack items

pinoken

Legacy Member
CuRv3 zei:
Wat vinden jullie van SotD op een ad carry?

Meh, het item lijkt OP maar ik vind het eigenlijk niet zo super tenzij je echt 0 crit chance bouwt voor de rest.

Early game is het alleen goed als je massa's AD hebt en dat item zelf kost al 2.2K
End game is het op zijn sterkst maar er zijn imo betere keuzes.

MinatO

Legacy Member
DarkKhen zei:
Owja, wat 'n games heb ik verloren gistere avond. Dayum.

- Game 1: vs H2K Yamatocannon
- Game 2: vs een speler van AVENUE (kom niet meteen op z'n naam)
- Game 3: een tf da stinkt en een irelia da verliest van teemo met stack items
Krenshaw by any chance?

Zitten die kerels nog op 1700 elo dan? Dacht dat zij al hoger zouden zitten ondertussen.

DarkKhen

Legacy Member
De kerel waar ik tegenspeelde was ne nieuwe zei em. Ge zult is in m'n matchhistory moeten kijken, ik kan nu niet direct op league. 't Was m'n Shen game.

SwagYolo

Legacy Member
Wow ik speel nog eens LoL na een maand..wat hebben die manne met dat spel uitgestoken? oO

MinatO

Legacy Member
Talon is precies de nieuwe faceroller in solo queue. Stack black cleavers met LW en ge 2shot alles lol. Net ook gebanned gezien op Chaox stream.

DarkKhen

Legacy Member
Alles wat op is atm:
- BC op champs zoals Talon
- Furor en Homeguard boots
- Homeguard + tp
- Maramune + sephy shield

MinatO

Legacy Member
DarkKhen zei:
Alles wat op is atm:
- BC op champs zoals Talon
- Furor en Homeguard boots
- Homeguard + tp
- Maramune + sephy shield
Die black cleavers zijn frustrerend. Kheb nu al 4 games ofzo gehad met bruisers op mid. 5 AD in uw team maakt toch niet uit, stackt black cleavers met LW en ge doet véél damage ongeacht enemy armor lol

Open Mind

Legacy Member
black cleaver is al gefixed op PBE, hopelijk wordt er snel gepatched

MinatO

Legacy Member
Open Mind zei:
black cleaver is al gefixed op PBE, hopelijk wordt er snel gepatched
Kheb het gelezen ,ze nerven gewoon alle stats lol + unique active voor armor pen. Dan is het weer useless tot einde season 3.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan