Archief - General

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hashtag

Legacy Member
Die RP is gewoon een luxe waar ge zelf voor kiest. Of ge nu 4 pakskes saffen koopt, of €20/maand in skins/champs/runepages steekt. Ik ben alvast tevreden dat ge geen echte voordelen kunt kopen tov niet-betalende spelers, zoals power-ups.

Een gemiddeld PS3-spel kost mij €3/uur ofzo, League of legends zou al €1500 aan mij verdiend hebben dan :p

pinoken

Legacy Member
Ik denk dat ge zelden een roker zult vinden die na twee jaar roken slechts 4 pakskes per maand koopt. :p

Crosserke

Legacy Member
true ik doe er al 2 per week en das nog vrij casual

ontopic , Christmas Katarina insta buy :love:

She recalls around a big candycane :unsure:

hashtag

Legacy Member
1 pak Tigra om de 2-3 maanden, i'm the 1%.

Maar die january sale gaat mij ook wel overtuigen om opnieuw te investeren, too much skins

CuRv3

Legacy Member
NotoriousP zei:
Die nieuwe van Noc is 1820. Nuja ik zeg niet dat het veel geld is maar voor een skin van 1 champ? Moest dat nu 1€/skin zijn ofzo zou ik nog zeggen cva maar om 2 maaltijden uit te geven aan een skin... gaat erover imho. Maarja ieder zijn ding. :p

mijn maaltijden zijn geen 9 euro per stuk hoor :x

Darkwave

Legacy Member
NotoriousP zei:
Die nieuwe van Noc is 1820. Nuja ik zeg niet dat het veel geld is maar voor een skin van 1 champ? Moest dat nu 1€/skin zijn ofzo zou ik nog zeggen cva maar om 2 maaltijden uit te geven aan een skin... gaat erover imho. Maarja ieder zijn ding. :p



True zo redeneer ik ook maar ik bedenk me dan dat ik véél meer plezier had in WoW dan nu in LoL. De spelersbase vol met noobs & toxic spelers, alsook mensen die het Engels niet deftig meesteren, is gewoon zo frustrerend.

Ik werk nog niet (begin wrs in augustus) en de kans is groter dat ik dan een nieuwe mmorpg opneem dan geld steek in lol. :)

Bon, da is persoonlijk wel he of ge meer plezier hebt int 1 spel of het ander en daarom kiest om er geld voor in te steken. :P WoW zat ook bomvol me kiddies en zageventjes maar daarom ben ik ni gestopt me WoW ze...

Ik redeneer gwn het volgende: 1x uitgaan op ne avond van 4-6u = 20+ euro, 1x betalen per maand voor ne MMO = €12+- en dit redeneer ik zo ook verder naar LoL (speel het nu 1,5 jaar en heb er 40 euro ingestoken)

Xiao

Legacy Member
Ik vind het nog altijd een beter systeem dan al die games waar 'donators' (zoals ze die dan soms mooi noemen) een super hard voordeel hebben tov F2P players.

enj0i^

Legacy Member
Idd heb hetzelfde, speel nu ongeveer een jaar Lol en heb er al +\- 30 euro ingestoken.

Die IP punten gaan gewoon zo traag als je veel champs wil unlocken...

Crosserke

Legacy Member
enj0i^ zei:
Die IP punten gaan gewoon zo traag als je veel champs wil unlocken...

true , Nami is nog niet eens Live en er is weer een nieuwe champ op PBE...

dat is 12600 IP voor beide, en als je weet dat een +-45 min game victory zonder IP boost en zonder first win of the day een +- 110 IP is, dan wete genoeg :unsure:

en met de upcoming Snowdown skins en de re-release van 43 Legacy skins aan -50% tussen nu en eind Januari + een sale op 11 Januari met skins die nooit ervoor verkocht zijn geweest heb ik ook geen interesse om 975 rp aan een champ te geven.

Heb zowiezo al Holiday Katarina die ik wil en de Snowdown Fiddle skin, en uit die Legacy list Crimson Akali, Safari Cait en nog een stuk of 2-3, dat is al 2 x 975 RP voor de Snowdown skins en waarschijnlijk close to 1.5-2k RP voor de Legacy skins aan -50% die ik wil.

En dan weet niemand al wat die sale op 11 Januari gaat zijn met never released skins, Imo moeten nieuwe champs aan 4800 IP uitkomen, als ik me niet vergis zat Riot vroeger rond dat getal

pinoken

Legacy Member
Seg mannekens, 'k heb ze allemaal behalve Diana en Nami en 'k heb er misschien 3 met RP gekocht. 'k Speel nu 2 jaar dus als je genoeg speelt gaat het wel.

Daarbij moet je ze niet allemaal hebben, je moet de goeie en de leuke kopen. Ze allemaal hebben is overbodig en als je denkt dat je ze allemaal nodig hebt dan bent ge verkeerd.

Chickenlal

Legacy Member
Denk da ik toch 40 games per week speel, gebeurt vaak dat ik er een 10-tal per dag speel, dus zou gokken op 40-50 games per week gemiddeld

En ik ben nogsteeds een mongool :(

Japser

Legacy Member
Vanaf 20 spellekes per week geraakt ge er wel gok ik dan (want er zijn er super veel goedkope)

wartaal

Legacy Member
Ik doe er tegenwoordig 1, max 2 per dag, en dan nog niet elke dag. I have a long way to go :(

Crosserke

Legacy Member
Dat recall animation is a geek magnet :unsure:

[youtube]iegBQUjAv-k[/youtube]

Zeal

Legacy Member
NotoriousP zei:
Die nieuwe van Noc is 1820. Nuja ik zeg niet dat het veel geld is maar voor een skin van 1 champ? Moest dat nu 1€/skin zijn ofzo zou ik nog zeggen cva maar om 2 maaltijden uit te geven aan een skin... gaat erover imho. Maarja ieder zijn ding. :p

Ik ga hier mee akkoord fwiw. Ik heb totaal geen problemen met geld steken in een spel da ik elke dag massa's speel, en ik ga ook een paar van die legacy skins kopen in de sale, maar €10/skin voelt gewoon niet fijn.

Dat heeft geen zak te maken met het geld (10 euro is niets), maar wel met kost/effectiviteit. Mijn gezond verstand zegt gewoon dat ik hier belachelijk veel geld betaal voor wat ik maar terug krijg en dat voelt niet goed.

Fwiw, ik vind €5/skin ook nog aan de dure kant. Moesten skins 1 of 2 euro kosten had ik er waarschijnlijk voor elke champ wel eentje gekocht. Dat zou concreet betekenen dat ik 60-70€ meer zou geinvesteerd hebben dan nu.

CuRv3

Legacy Member
komt nog wel. Gewoon systeem van prijsdifferentiatie en uitmelken die handel!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan