Archief - General

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CuRv3

Legacy Member
Ryze [00:30:23] U FUCKING LISTEN TO ME OR I LOG OFF
Blitzcrank [00:30:23] omg
Ryze [00:30:33] FUCKING STAY NEXT TO ME
Ryze [00:30:37] OR I LOG OFF

of

Ryze [00:30:23] Guys stay together we can win this
Blitzcrank [00:30:23] omg
Ryze [00:30:33] Please stay together go mid
Ryze [00:30:37] ???? profit

Xiao

Legacy Member
Juve9le zei:
Niet dus. Die case van Athene geeft duidelijk aan dat zijn teammembers hem reporten voor unskilled(feeden of whatever) en dat wordt uiteraard gepunished omdat het merendeel van de community zelf kinderachtige retards zijn zoals pinoken en RiskGhost die dat gewoon niet door hebben.

Riot leest die cases niet.

Als jij 'unskilled' aanvinkt als reden bij uw report, wordt daar niks mee gedaan. Heb nog nooit een case in tribunal gezien waar 'unskilled' was geselecteerd. Net zoals ik nog nooit een case van in een botgame heb gezien.

CuRv3

Legacy Member
MinatO zei:
En ik dacht dat ik een rager was... lol
Niet moeilijk dat er hier zoveel in "elo hell" vast zitten met zo'n mentaliteit.

je post slaat kant noch wal dus elaboreer aub!

NotoriousP

Legacy Member
Nighth4wkske zei:
Why no Shaco? :(

Vind da echt nen zalige jungler met veel escape mogelijkheden :p lekker om te zotten.. Maar jungle is er wel een paker moeilijk op geworden. Blue gaat nog vrij snel (en solo) door jack in the box x3-4 maar de rest hebt ge toch wel uw potions nodig. En Traaaag, nie normaal.. pas vanaf ge boots hebt wordt het terug leuk met hem maar tegen dan is de rest al hoger lvl als u en wordt ge uitgescheten door uw team langs alle kanten :(
Allez, zo is mijn ervaring toch met hem, nog ma 1tje kunne spelen

Heb hem ni maar zijn meerwaarde, zeker lategame, is enorm klein imho... In elo hell owned hij maar vanaf als je tegen teams speelt die deftig warden en niet overextenden, krijgt hij niet veel ganks meer af.

MinatO zei:
Wat is er mis met nunu jungle? Daar hebk zelf nog 10-2 stats mee gehaald in s2. Moest ik een reet geven om reports/tribunal dan zou ik u ook gereport hebben.

Niks, vond dat in S2 een zalige jungler, moet hem voor S3 nog testen maar zie er al naar uit. :)

hashtag

Legacy Member
Wanneer is het volgende groot toernooi eigenlijk? Ben echt benieuwd of er iets gaat veranderen op 'topniveau'

Juve9le

Legacy Member
CuRv3 zei:
Ryze [00:30:23] U FUCKING LISTEN TO ME OR I LOG OFF
Blitzcrank [00:30:23] omg
Ryze [00:30:33] FUCKING STAY NEXT TO ME
Ryze [00:30:37] OR I LOG OFF

of

Ryze [00:30:23] Guys stay together we can win this
Blitzcrank [00:30:23] omg
Ryze [00:30:33] Please stay together go mid
Ryze [00:30:37] ???? profit

Eerste quote kunt ge nog offensive aanschouwen door die "fucking", maar lol als ge daar al niet tegen kunt. Liever zo iemand dan het troller team dat ie sowieso had afgaande van de chat. Dat log off dreigement is gewoon hetzelfde als een /ff, aka hij zei gewoon play better or ff.

Wat is er mis met die tweede quote?

Darkseid zei:

Flamen = je speelt sowieso slechter.

Xiao zei:
Als jij 'unskilled' aanvinkt als reden bij uw report, wordt daar niks mee gedaan. Heb nog nooit een case in tribunal gezien waar 'unskilled' was geselecteerd. Net zoals ik nog nooit een case van in een botgame heb gezien.

Hoe weet jij dat? 9/10 wordt er geen reden aangegeven bij tribunal reports. Not to mention wordt er bij de comments gewoon aangegeven dat hij slecht speelde met random char, wat dus gewoon bevestigt wat ik al zei.

NotoriousP zei:
Heb hem ni maar zijn meerwaarde, zeker lategame, is enorm klein imho... In elo hell owned hij maar vanaf als je tegen teams speelt die deftig warden en niet overextenden, krijgt hij niet veel ganks meer af.

Shaco is zeker viable op hoge levels, check maar eens Perfects op twitch.tv

CuRv3

Legacy Member
Juve9le zei:
Eerste quote kunt ge nog offensive aanschouwen door die "fucking", maar lol als ge daar al niet tegen kunt. Liever zo iemand dan het troller team dat ie sowieso had afgaande van de chat. Dat log off dreigement is gewoon hetzelfde als een /ff, aka hij zei gewoon play better or ff.

Wat is er mis met die tweede quote?

gast serieus doe nu niet belachelijk. Mij kan het echt niets schelen. Ik ben zelf de eerste persoon die je in je gezicht zou uitschelden als ik je niet moet en doe dit ook online. Heb reeds 2 temp bans aan m'n voeten gehad dus ik doe elke dag paar van die tribunal cases zodat ik me blijf realiseren dat ik gewoon NIETS moet zeggen en iedereen muten omdat ik anders een perm ban krijg.

Feit is gewoon dat z'n toon FOUT is en hij "fuck" gebruikt EN dreigt. Meer heb je niet nodig. Jezus ik vote 100% punish en heb 87% correct. Zitten games tussen waar niet eens een woord gezegd wordt lol.

Chickenlal

Legacy Member
Kheb me daarnet ook weer serieus moeten inhouden amai.

Khad mijn top lane geraped en die enemy jax zat te zagen telkens ik hem killde omdat mijn jungler babysitte.

Onze mid was 2/3 ofzo, maar had maar 80Cs na 20 minuten. Begon die alles op mij te steken terwijl ik 6 2 stond met 200 cs lol. Gewoon omdat jax beter late game is dan pantheon :p

Man man man, ik ulti er in, kill hun ad carry en hun ap carry en tegen da ik daar mee klaar ben springen hun 3 tanks op mij omdat mijn team dood is :p

nuja, gewoon ignoren en reporten.

pinoken

Legacy Member
Juve9le zei:
Eerste quote kunt ge nog offensive aanschouwen door die "fucking", maar lol als ge daar al niet tegen kunt. Liever zo iemand dan het troller team dat ie sowieso had afgaande van de chat. Dat log off dreigement is gewoon hetzelfde als een /ff, aka hij zei gewoon play better or ff.

Het gaat er toch helemaal niet om 'of je er tegen kunt', het gaat er om of het als belediging bedoelt is (of in dit geval dreigen de game te verneuken met AFK)


AP Teemo is indeed the shit...

Xiao

Legacy Member
Juve9le zei:
Hoe weet jij dat? 9/10 wordt er geen reden aangegeven bij tribunal reports. Not to mention wordt er bij de comments gewoon aangegeven dat hij slecht speelde met random char, wat dus gewoon bevestigt wat ik al zei.

Voor zover ik weet moet je toch steeds een reden selecteren als je wil reporten...

DarkKhen

Legacy Member
Ein-de-lijk, gebanned. Ik vroeg me al af hoe lang het ging duren. Ik kan hier maar 1 conclusie uit trekken, mensen reporten meer op lower elo's dan op higher elo's. Want vorig season gedroeg ik me nog steeds hetzelfde als nu. :D

Anyhow, hoe zie ik de tribunal cases?

P.s.: m'n ban duurt tot 6 december. Heb ik nu een ban aan m'n klote voor 20 minuten? :/

Ok nevermind, still no ban, ik werd gebanned zodat ik tourney ryze en m'n 3k rp kreeg.

NotoriousP

Legacy Member
Ik blijf ervan verschieten dat mensen geld uitgeven voor skins enz... :p

En AP teemo is geweldig als je kan counteren maar als first pick word je zelf zo gemakkelijk gecountered.

DarkKhen

Legacy Member
NotoriousP zei:
Ik blijf ervan verschieten dat mensen geld uitgeven voor skins enz... :p

En AP teemo is geweldig als je kan counteren maar als first pick word je zelf zo gemakkelijk gecountered.

Omdat veel mensen het niet erg vinden om euros uit te geven aan een goeie free to play game.

Besides, ik heb geen geld uitgegeven aan Triumphant Ryze. Die skin kan je niet kopen. ;)

DarkKhen

Legacy Member
QOBdn.jpg

Rogue

Legacy Member
NotoriousP zei:
Ik blijf ervan verschieten dat mensen geld uitgeven voor skins enz... :p

En AP teemo is geweldig als je kan counteren maar als first pick word je zelf zo gemakkelijk gecountered.


Ik heb nu zelf nog geen geld uitgegeven aan het spel, maar sommige van die ludieke skins vind ik wel iets hebben. Surfer Singed, Grungy Nunu en dergelijke zou ik misschien ook wel kopen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan