RiskGhost zei:
Als gij zulke praat in game 5 normaal vindt, adviseer ik u om zelf te stoppen. Dreigen met uitloggen als anderen niet doen wat gij zegt is not done.
Dat gebeurt in zowat élke game, en heeft praktisch iedereen al wel eens gezegd in een game. BOEIE? Ik ben al een paar keer afk gegaan omdat'k geen zin had om een game verder uit te spelen als men team te achterlijk was, en neen dat zou niet gestraft mogen worden. Verder spelen is in sommige gevallen gewoon pure tijdsverspilling.
Ik heb games gehad dat ik bijv. 10-2 sta met kata/diana en die game gemakkelijk kan carry'en, waar men jungler/adc ineens blue buff begint te pikken en zaken zegt als "i dont care about this game so, i wanted blue".. endan 1v5 gewoon in enemy loopt. Ik ga geen halfuur mijn best doen om zo'n retards te gaan carry'en en dan mss toch nog verliezen als'k even goed iets nuttig kan gaan doen.
En omdat ik dat punishable vindt wil dat nog niet zeggen dat ik mentaal zwak ben.
Euhm, jawel. Man up gast, serieus. Gaat gij op't werk ook gaan blijten bij uw baas als iemand iets zegt dat u ni aanstaat? Kweek eens wa ruggegraat en negeer da gewoon of zeg iets terug, en daarbij blijft het.
Ik snap uberhaupt niet waarom er een ban in dit spel zou moeten bestaan, de meeste trolls die ik ken zijn nog nooit geband en veel deftige spelers zijn al vaak geband zonder deftige reden, het systeem werkt gewoon niet.