Archief - General

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BrNlicious

Legacy Member
Unpro zei:
Omdat het athene is mag hij geen waarschuwing krijgen als hij zich niet gedraagt? Heb niet naar zn case gekeken maar het is nogal een domme redenering van u.

Kijk naar de cases, da is echt ni nodig om te bannen. 4 reported games zegt die niks in chat xD

Xiao

Legacy Member
Unpro zei:
Omdat het athene is mag hij geen waarschuwing krijgen als hij zich niet gedraagt? Heb niet naar zn case gekeken maar het is nogal een domme redenering van u.

Mss moet je dat wel doen ;)

DarkKhen

Legacy Member
Unpro zei:
Omdat het athene is mag hij geen waarschuwing krijgen als hij zich niet gedraagt? Heb niet naar zn case gekeken maar het is nogal een domme redenering van u.

Dus in de tribunal verschijnen = zich niet gedragen. Als ik een team bij elkaar scharrel van 5 man en jij doet dat ook, en we queuen op hetzelfde moment normals. Vervolgens op het einde van de game report iedereen jou ook al zeg je niets. Herhaal dit 5x na elkaar en da's tribunal voor jou.

Aka, niet lezen en punishen.

Yusifer

Legacy Member
brainrain zei:
Kijk naar de cases, da is echt ni nodig om te bannen. 4 reported games zegt die niks in chat xD

Enkel de laatste game is punishable, maar in de eerste 4 deed hij echt niks verkeerd. Wel een zeer negatieve kill/death ratio dat als feeding gezien kan worden, maar zoiets kun je enkel reporten door him unskilled te reporten en daardoor zul je niet op Tribunal geraken (afaik).

Darkseid

Legacy Member
RiskGhost zei:
Enkel de laatste game is punishable, maar in de eerste 4 deed hij echt niks verkeerd. Wel een zeer negatieve kill/death ratio dat als feeding gezien kan worden, maar zoiets kun je enkel reporten door him unskilled te reporten en daardoor zul je niet op Tribunal geraken (afaik).

Neen, daar is niks punishable aan. Als ge vindt dat die gepunished moet worden, stop aub direct met dit spel, ge zijt er duidelijk mentaal te zwak voor.

Nirri

Legacy Member
"Ryze [00:03:53] i'm real athene u don't want me to report u"
attitude

Ryze [00:30:23] U FUCKING LISTEN TO ME OR I LOG OFF
Blitzcrank [00:30:23] omg
Ryze [00:30:33] FUCKING STAY NEXT TO ME
Ryze [00:30:37] OR I LOG OFF

Als da 1 keer gebeurt, gebeurt et meerdere keren. Daarom staat et niet direct in de Tribunal. En Athene heeft rap een "attitude"-issue als het er op aan komt.

En omdat er een item naar hem vernoemd is, helpt niet echt om zen ego te verlagen.

Yusifer

Legacy Member
Darkseid zei:
Neen, daar is niks punishable aan. Als ge vindt dat die gepunished moet worden, stop aub direct met dit spel, ge zijt er duidelijk mentaal te zwak voor.

Als gij zulke praat in game 5 normaal vindt, adviseer ik u om zelf te stoppen. Dreigen met uitloggen als anderen niet doen wat gij zegt is not done.

En omdat ik dat punishable vindt wil dat nog niet zeggen dat ik mentaal zwak ben. ;)

DarkKhen

Legacy Member
Ik was me net aan het afvragen hoe het internet er zou uitzien als het tribunal zou toegepast worden op het internet in general.

Yusifer

Legacy Member
DarkKhen zei:
Ik was me net aan het afvragen hoe het internet er zou uitzien als het tribunal zou toegepast worden op het internet in general.

99% van het de internetgebruikers gebanned binnen een jaar. :p

MinatO

Legacy Member
Wat is er mis met nunu jungle? Daar hebk zelf nog 10-2 stats mee gehaald in s2. Moest ik een reet geven om reports/tribunal dan zou ik u ook gereport hebben.

Darkseid

Legacy Member
RiskGhost zei:
Als gij zulke praat in game 5 normaal vindt, adviseer ik u om zelf te stoppen. Dreigen met uitloggen als anderen niet doen wat gij zegt is not done.
Dat gebeurt in zowat élke game, en heeft praktisch iedereen al wel eens gezegd in een game. BOEIE? Ik ben al een paar keer afk gegaan omdat'k geen zin had om een game verder uit te spelen als men team te achterlijk was, en neen dat zou niet gestraft mogen worden. Verder spelen is in sommige gevallen gewoon pure tijdsverspilling.

Ik heb games gehad dat ik bijv. 10-2 sta met kata/diana en die game gemakkelijk kan carry'en, waar men jungler/adc ineens blue buff begint te pikken en zaken zegt als "i dont care about this game so, i wanted blue".. endan 1v5 gewoon in enemy loopt. Ik ga geen halfuur mijn best doen om zo'n retards te gaan carry'en en dan mss toch nog verliezen als'k even goed iets nuttig kan gaan doen.

En omdat ik dat punishable vindt wil dat nog niet zeggen dat ik mentaal zwak ben. ;)
Euhm, jawel. Man up gast, serieus. Gaat gij op't werk ook gaan blijten bij uw baas als iemand iets zegt dat u ni aanstaat? Kweek eens wa ruggegraat en negeer da gewoon of zeg iets terug, en daarbij blijft het.
Ik snap uberhaupt niet waarom er een ban in dit spel zou moeten bestaan, de meeste trolls die ik ken zijn nog nooit geband en veel deftige spelers zijn al vaak geband zonder deftige reden, het systeem werkt gewoon niet.

Nighth4wkske

Legacy Member
NotoriousP zei:
Ik heb Nocturne, Udyr, Rengar, Amumu, Warwick en Rammus geprobeerd, straks Fiddlesticks, Mundo en Nunu checken.

Why no Shaco? :(

Vind da echt nen zalige jungler met veel escape mogelijkheden :p lekker om te zotten.. Maar jungle is er wel een paker moeilijk op geworden. Blue gaat nog vrij snel (en solo) door jack in the box x3-4 maar de rest hebt ge toch wel uw potions nodig. En Traaaag, nie normaal.. pas vanaf ge boots hebt wordt het terug leuk met hem maar tegen dan is de rest al hoger lvl als u en wordt ge uitgescheten door uw team langs alle kanten :(
Allez, zo is mijn ervaring toch met hem, nog ma 1tje kunne spelen

Yusifer

Legacy Member
Darkseid zei:
Dat gebeurt in zowat élke game, en heeft praktisch iedereen al wel eens gezegd in een game. BOEIE? Ik ben al een paar keer afk gegaan omdat'k geen zin had om een game verder uit te spelen als men team te achterlijk was, en neen dat zou niet gestraft mogen worden. Verder spelen is in sommige gevallen gewoon pure tijdsverspilling.

Dus omdat het in elke game gebeurt is het daarom wel goed? Dus als er veel diefstallen gebeuren, is het dan ook ok om zelf te gaan stelen als het toch zo vaak gebeurd? Het is een slechte mentaliteit dat niet gemotiveerd mag worden, hoe vaak het ook voorkomt.

Darkseid zei:
Euhm, jawel. Man up gast, serieus. Gaat gij op't werk ook gaan blijten bij uw baas als iemand iets zegt dat u ni aanstaat? Kweek eens wa ruggegraat en negeer da gewoon of zeg iets terug, en daarbij blijft het.
Ik snap uberhaupt niet waarom er een ban in dit spel zou moeten bestaan, de meeste trolls die ik ken zijn nog nooit geband en veel deftige spelers zijn al vaak geband zonder deftige reden, het systeem werkt gewoon niet.

In dat geval zou ik inderdaad iets terug zeggen, maar in het echt staat die persoon wel voor u en niet verscholen achter een PC, waar de enige indruk dat je kunt maken is door hem voor dat gedrag te reporten. Moest ik zo'n troll voor mij hebben staan, zou ik zeggen tegen hem van ne keer volwassen te doen.

Als er al van een zwakke mentaliteit ter sprake is hier, dan is het wel dat jij het gedrag zoals game 5 goed lijkt te keuren. Zoiets is in mijn ogen punishable (maar niet bannable tenzij hij het constant doet).

Ik ben wel met je eens dat het systeem niet werkt.

Juve9le

Legacy Member
Xiao zei:
Die reports voor unskilled gaan los de vuilbak in volgens mij :p

Niet dus. Die case van Athene geeft duidelijk aan dat zijn teammembers hem reporten voor unskilled(feeden of whatever) en dat wordt uiteraard gepunished omdat het merendeel van de community zelf kinderachtige retards zijn zoals pinoken en RiskGhost die dat gewoon niet door hebben.

Riot leest die cases niet.

CuRv3

Legacy Member
punish is terecht letterlijk op basis van hetgeen Nirri al gequote heeft. Overigens heb je al een punish aan je voeten als je gewoon zegt dat iemand slecht is hoor. Ik ga er overigens VOLLEDIG mee akkoord dat 99% van de mensen gewoon is moet leren wat te incasseren. Vaak is het verdiend en in plaats van meteen te huilen zou je is moeten zoeken naar de oorzaak van het geflame, want vaak is het terecht.

Naja ik haat die gast dus mooie punish. Dikke +

en idd ik moet elke keer f hard lachen als ik lees hoe mensen dat argument er bij pakken dat Riot elke perm ban case zelf beoordeeld. We praten over 32 MILJOEN SPELERS!!! 1% toxic behaviour is letterlijk 320.000 cases en 5% is permbanned dan praten we over 16.000 cases die een member van Riot gaat moeten lezen en beoordelen. Yeah right.

Juve9le

Legacy Member
CuRv3 zei:
punish is terecht letterlijk op basis van hetgeen Nirri al gequote heeft. Overigens heb je al een punish aan je voeten als je gewoon zegt dat iemand slecht is hoor. Ik ga er overigens VOLLEDIG mee akkoord dat 99% van de mensen gewoon is moet leren wat te incasseren. Vaak is het verdiend en in plaats van meteen te huilen zou je is moeten zoeken naar de oorzaak van het geflame, want vaak is het terecht.

Om welke reden dan? Gewoon een attitude hebben is iirc geen reden voor report. Lijkt me nogal belachelijk moest het een geldige reden zijn voor report gewoon het feit dat je zijn persoonlijkheid niet kunt hebben. Negative attitude had ie imo niet, if anything was hij de enige in game 5 die effectief de game wou winnen, itt die anderen die bs zaten te verkondigen à la "we lose at 5min".

Yusifer

Legacy Member
Juve9le zei:
Niet dus. Die case van Athene geeft duidelijk aan dat zijn teammembers hem reporten voor unskilled(feeden of whatever) en dat wordt uiteraard gepunished omdat het merendeel van de community zelf kinderachtige retards zijn zoals pinoken en RiskGhost die dat gewoon niet door hebben.

Riot leest die cases niet.

Ik zeg toch nergens dat hij voor die eerste 4 games gepunished moet worden? Enige wat ik erover zei is dat voor die eerste 4 games hij gereported zou worden als unskilled (exact als gij zei) en dat die 5de game wel punishable is vanwegens die negatieve mentaliteit dat hij daar hanteert.

Lees es de volledige post voor ge anderen voor kinderachtige retards uitmaakt. Lekker volwassen zeg.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan