Archief - General

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pinoken

Legacy Member
NotoriousP zei:
Ik antwoorde op Curv3 die zei dat de leash nu echt belangrijk geworden is, wat niet zo sterk het geval is en zeker niet voor junglers zoals Noc en Udyr. Uiteraard moet je een leash krijgen, enkel en alleen al om minder gemakkelijker gecounter jungled te worden. Ik heb dan ook nergens beweerd dat ik jungle zonder, maar imho is de leash even belangrijk als in S2, niet meer.

Het is wel degelijk héél belangrijk is. Leg het dan ineens uit zoals in deze post ipv eerst te zeggen dat het overroepen is want dat is niet zo. Overroepen ~ overbodig.

Ja ik heb het verkeerd geïnterpreteerd, dat geef ik dan ook toe, maar het is voor misinterpretatie vatbaar.

NotoriousP zei:
Ben jij zo slecht dat je op 500 elo gezeten hebt fzo? Zelfs op 800 junglen ze met smite.

Altijd zo volwassen?

Japser

Legacy Member
Nieuwe items is toch ni altijd zo makkelijk.

Die nieuwe avarice blade op een ad carry ... Da brengt een pakske goud binnen... (en als ge nog mastery hebt opstaan van +10% AS als ge crit is da best een goed item)

en 4vs5 gewonnen ! (Garen zegt da wij noobs zijn en gaat weg... Ik als fed cait (full build) knal er gewoon 2 teamfights op los en GG )

NotoriousP

Legacy Member
Leashen in de correcte zin van het woord kan idd niet meer, monsters vallen de dichts bijzijnde champ aan. Maar helpen dmg doen kan uiteraard wel nog. :)

Videl Kastroo

Legacy Member
is er eigenlijk een ingame 9lives chat channel? zou wel handig zijn om wa games samen dan te spelen :)

Rogue

Legacy Member
Geen van die nieuwe jungle items lijken echt goed te zijn voor Mundo, of vergis ik mij hierin?

Killstick

Legacy Member
eerste jungle game met tiger udyr gewonnen 0/21/9 jungle.

Hunters machete + 5 health pots is echt dikke overkill :s heb zelf maar 1tje voor jungle gebruikt. Beter een combo 2 HP pots + 1/2 mana pots

Killstick

Legacy Member
Rogue zei:
Geen van die nieuwe jungle items lijken echt goed te zijn voor Mundo, of vergis ik mij hierin?

dunno zo goed nog niet gekeken. Maar mundo doet voor clears vooral dmg met spells (?)

denk wel dat mundo niet verschrikkelijk hard geraakt werd door de patch. Cava zijn junlge zal trager zijn. Maar van ganks moet die het niet hebben, lategame mundo daarintegen is dik irritant.

Wat zijn zowat nieuwe junglers die jullie op jullie lijstje hebben gezet van "must try"?

bij mij:

- Tiger Udyr: MS nerf lijkt me dat hij beter kan ganken, 1v1 ownt die. ook beter lategame dan phoenix
- Jax: nooit echt geprobeerd. Maar het werkte in AOe jungle al dus deze zal sick worden imo. Hij kan ganken als het moet maar evengoe als die de boel affarmt....
- Lee > net tegen Lee gespeelt (hem wel gefaceraped) maar die kan nogaltijd makkelijk ganken zonder veel farm te moeten laten liggen.

Andere opties voor "in jungle till 20"
Irelia
Yi
Trynda (?)
WW
Akali (?)

Voor mij 4 champs die irritant zijn met goede farm maar die vanaf wat lvls toch serieus kunnen ganken als het moet en lategame ook echt powerhouse zijn.

Over Trynda en akali wat meer twijfels :p Maar Akali lijkt me nu de beste optie voor AP jungle die je hebt.

NotoriousP

Legacy Member
Yoshingy zei:
eerste jungle game met tiger udyr gewonnen 0/21/9 jungle.

Hunters machete + 5 health pots is echt dikke overkill :s heb zelf maar 1tje voor jungle gebruikt. Beter een combo 2 HP pots + 1/2 mana pots

Tiger gewoon omdat je die leuker vindt? Want Phoenix doet het imho toch nog beter in deze jungle. 5 pots op Udyr zijn idd overkill, ik zou 2 pots + ward gaan. Udyr moet gewoon counter junglen, tiger of phoenix. :)

MinatO

Legacy Member
Geen tijd om te spelen vandaag, wel masteriepages aant maken voor al mn heroes/rollen.
Die defensive tree ziet er OP uit als ge het mij vraagt voor sommige heroes zoals Irelia die al CC reduction heeft.

hashtag

Legacy Member
Geniaal, mijn smurfaccount is nu ook permbanned, haha. :D tribubal report maar eens nagevraagd bij support, ik heb deze keer zelfs opgeschreven wanneer ik gereport werd door 4-man premades, o wee als één van die reports een doorslaggevend punt waren.

En pro gamers krijgen 8 kansen, gogo 'neutral' riot :D

edit: found it: http://euw.leagueoflegends.com/tribunal/en/case/449200/
game 2 is terecht, ik moest daar niet zo ragen. Maar wtf @ game 1? Vayne 2/11, ashe was 2/14 in game 2, game 3 is een premade report voor niks

game 2 is terecht, maar permbanwaardig? Nee.

MinatO

Legacy Member
Ksnap niet waarom ge dermee komt stoefen of grappig vindt...
Ik vind Tribunal ook dikke zever en begrijp dat ge soms die retards ingame wilt flamen of afk gaan, maar als ik moet kiezen tussen "kans op ban" of behoud van een account met 100+ heroes en 100+ skins, dan weet ik het wel.

Nu goed, het gaat over uwe smurf, maar uwe main is ook gebanned als ik mij niet vergis...
Waarom speelt ge dan nog? Op uwe smurf zulde juist nog meer trolls tegenkomen op dat laag elo.

hashtag

Legacy Member
Wat kan ik doen in die drie cases? game 1: ik pick first time Elise om te junglen, nunu lockt last second in en ik ging zelfs top, ik kon evengoed mid of jungle trollen, nunu ging afk (lvl 7) en vayne stond 2/11. Soit, dat maakt niet uit, maar ik heb echt niks verkeerd gedaan in game 1. Zelfs swain flamede meer.

als ik +100 skins/heroes had, zou ik ook wel op mijn tanden bijten. Alé, dat doe ik nu al, en nog krijg ik bans. :) correct me if i'm wrong, game 2 is punishable, maar daarom ook banwaardig?

Ik post het hier omdat het een vrije wereld is, en ik blijf spelen hoor, ik heb nog wel een account ergens, alleen jammer van de friendlists en de stats :)

Zeal

Legacy Member
Elise [All] [00:00:19] report nunu for trollpicking jungle, thanks :)
Elise [All] [00:14:49] trollpicking jungle and ragequitting, awesome :D
Elise [All] [00:17:52] swain flaming and waiting in sawn --

Khoop dat al uw accounts gebanned worden. Mensen die meteen tegen de enemy gaan zagen zijn net kleuters die naar de juffrouw zijn gestapt om te klikken.

Snapt gij nu echt niet dat het enemy team geen reet geïnteresseerd is in uw team drama? Zij zijn gewoon blij voor de free elo. Heb eens wat zelfrespect ofzo, holy shit.

Zeal

Legacy Member
Ook lekker volwassen om te zitten zagen op ashe haar boots terwijl ge daar rondloopt met de meest debiele maokai build aller tijden.

Darkseid

Legacy Member
Ach, tribunal is gwn een achterlijk systeem. Kameraad van mij was vorige week ook weer geband en die raged echt nooit, het enige dat die soms zegt zijn zaken als "that was pretty bad <insert name>" als iemand serieus faalt. Sommigen kunnen blijkbaar nergens tegen en reporten hem daarvoor, en aangezien tribunal vol met kiddies zit die alleen maar op punish duwen zonder de case nog maar te lezen ...

Dat gazmask een ban krijgt tot daar aan toe, maar permban is er ook serieus over imo. Er zijn veel ergere gevallen..

ZackWhite

Legacy Member
Meuh, vind het allemaal een beetje te ingewikkeld geworden. Nu die nieuwe interface, al die nieuwe items, ni echt zin om da weer allemaal gewoon te worden :sop:

Zeal

Legacy Member
ZackWhite zei:
Meuh, vind het allemaal een beetje te ingewikkeld geworden. Nu die nieuwe interface, al die nieuwe items, ni echt zin om da weer allemaal gewoon te worden :sop:

Kheb ook da gevoel. Gewoon per role 1 nieuw item "ontdekken" is de beste manier imo. Op mijn support heb ik een sightstone gekocht en op AD carries een Black Cleaver, voor de rest de standaard build van vroeger.


Ik heb het gevoel dat die double doran's rushen niet zo effectief meer is trouwens, zeker nu de lifesteal weg is. Als je vergelijkt:

2 doran's blades + BF sword: 2500 gold voor +65 AD, +160 hp
Black Cleaver: 2865 gold voor +50 AD, +250 hp, +10% CDR, +15 armor pen, +475gold lategame (die spaar je uit omdat je geen dorans moet verkopen)

Aangezien je early game 2 longswords en een ruby crystal kan kopen (= 2 dorans qua stats) heb je ook niet het probleem dat je te ver behind zit omdat je meteen een eind item zit te rushen.

hashtag

Legacy Member
Zeal, 't is niet omdat ge thuis onder de sloef ligt, dat ge hier kunt beginnen memmen, geen idee waar gij zevert over elo, want dat zijn allemaal maar normal games, gij zijt nu net het volk dat er inderdaad geen kak van aantrekt, maar er is genoeg volk dat wel doorheeft wanneer ge echt rotte mensen in uw spel hebt, zelfs aan de overzijde, en een keer vragen is normaal, dus geen idee waar gij uw rant vandaan haalt :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan