Archief - General

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pinoken

Legacy Member
'k Weet hiet he maar als Riot een pro player banned dan denk 'k toch dat het wel héél gereachtvaardigd is. Ik denk niet dat Riot het bannen van een pro player (die hun spel 'promote') overlaat aan de community en er echt wel iemand deftig naar laat kijken alvorens ze hem bannen.

Ik ken IwillDominate wel niet goed (weet dat hij de jungler van Dignitas is maar daar stopt het dan ook) maar 'k kan van Riot niet zeggen dat ze in dit geval niet fair zijn.

Is geweten of hij een nieuwe account mag aanmaken om terug deel te nemen aan competitive play?




On the Season 3 patch:
Server is unavaible. :sad:

Sword of the divine komt terug! :applause:
Warmog's change, nu +1K health en passive: "Regen 1.5% of your max health every 5 seconds"
Nieuwe Avarice blade geeft 2 GP/10 en 2 extra gold per minion kill. --> must have on ADC?

CuRv3

Legacy Member
over een jaar mag hij pas terug doen aan championship series dus dignitas moet nieuwe speler zoeken. Crumbz jungle wings top? ;)

pinoken

Legacy Member
CuRv3 zei:
over een jaar mag hij pas terug doen aan championship series dus dignitas moet nieuwe speler zoeken. Crumbz jungle wings top? ;)

Meh, Dignitas gaat er niet dood van gaan, dat team omvat meer dan een LoL-team.
Wat ècht erg is, is dat de manager van team Dignitas zijn huis is kwijtgeraakt in een brand en dat ze zo goed als al hun bezittingen verloren zijn. Als iets de doodssteek van Dignitas zal zijn, is het dat wel. Er is al wel een fund raising georganiseerd voor het gezin.

CuRv3

Legacy Member
tja unlucky, maar daar heb je brandverzekering voor. Hou er ook helemaal niet van hoe men daar zo sympathiek voor moet zijn. Kutsituatie, maar als zijn speler gepermbanned wordt na 8 temp bans heb je in mijn ogen gewoon al gefaald als manager. Vind dat ook allemaal belachelijk zo'n "manager". In mijn tijd was dat gewoon de bitch die alle sponsors voor ons fixte en mij mijn pc gaf.

pinoken

Legacy Member
Weet je wat een brandverzekering daar meestal inhoud? Ze betalen uw huis af en dat is het. Een nieuw huis moet ge zelf bekostigen. De kans dat je geld krijgt om een nieuw huis te bouwen/kopen is zeer gering.

Die manager zorgt voor heel dat team, zowel financieel als organisatorisch. Als je aan geld kan komen op deze manier, dan zou ik de persoon die dat mogelijk maakt ontzettend dankbaar zijn.

CuRv3

Legacy Member
Ja nee nu zeg je dat het slim zou zijn als heel dignitas zou instappen. Ze zouden een fund raiser kunnen organiseren voor donateurs en dan showmatches spelen en dergelijke. Signed tshirts verkopen en al het geld integraal naar die manager sturen. Daar is letterlijk niets mis mee, maar om meteen op reddit geld gaan vragen (ook al gebeurd het via via) vind ik gewoon fout.

Sinds CLG.EU succesvol geld heeft gefixt via reddit is dat gewoon een trend geworden waar mensen maar al te graag gebruik van maken. In goede en minder goede situaties.

//edit: EUW online ;)

pinoken

Legacy Member
Meh, als mensen geld willen geven uit goeie wil vind ik het alleen maar beter. Natuurlijk als ze dingen verkopen zal er meer volk op afkomen maar wat garandeerd dat ze dan uiteindelijk meer geld hebben? Er zijn kosten verbonden aan T-shirts drukken en dergelijke en wie gaat dat organiseren aangezien de manager degene is die de steun nodig heeft.

En free support en stuff sellen schrikt mensen af die anders zouden free-supporten.

DarkKhen

Legacy Member
Lol @ sommige items. Ik ga me straks is uitleven met wat items op m'n Evelyn te smijten hehe. Free eloz yo.

Chickenlal

Legacy Member
Heb net mijn eerste game gedaan. Heb manamune gekocht op ezreal, na 20 min ongeveer werd dat een muramana.

Als ik full mana ben doet dat toch 100 extra magic damage per hit, naast de 35 AD die ge permanent bijkrijgt en de grote manapool natuurlijk.

edit: het zuipt ook wel mana als ge het aanzet, dus bluebuff is wel handig. Maar ik vraag me af als dit echt een nuttig item wordt op sommige carries? Zou hier graag meer over horen.

't is allemaal wel heel verwarrend enzo :p

CuRv3

Legacy Member
ik vind die shop langzaam aanvoelen. Niet zozeer van items vinden (dat leer je wel), maar het klikken en sluiten.

Chickenlal

Legacy Member
hmja maar dat is gewoon omdat het anders is waarschijnlijk. Enkele dagen aan wennen en dat zal wel vlot gaan :)

Videl Kastroo

Legacy Member
shop is wel veel makkelijker om alles te vinden nu zonder overbodige clicks, daar had ik last van :p

CuRv3

Legacy Member
ben wel blij dat jungle sterker geworden is. LVL 1 leash is nu echt wel belangrijk of je bent zo screwed als jungler.

NotoriousP

Legacy Member
Die jungle trekt op geen kloten meer... je bent gedwongen een vrij nutteloos item te kopen, ganken wordt moeilijker omdat wards goedkoper worden voor support & oracles maar 5 minuten duurt. Bovendien krijg je minder gold uit de jungle, pas vanaf 11:00 is de jungle evenwaardig en tegen dan zit de rest van uw team al aan uw jungle. Bovendien geen HoG meer om gold te compenseren, zodat je zelfs achterop de support kunt geraken indien je ganks niet lukken.

Chance dat ik nog Nocturne heb die nog steeds kan ganken post 6.

Lvl 1 leash is overroepen imho, zonder clear ik mijn jungle nog steeds tegen 3:15 met zowel Udyr (Phoenix) als Nocturne.

pinoken

Legacy Member
Saintvicious zegt net dat het gold van de jungle beter geworden is. >.<

NotoriousP zei:
Lvl 1 leash is overroepen imho, zonder clear ik mijn jungle nog steeds tegen 3:15 met zowel Udyr (Phoenix) als Nocturne.

Deze zin zegt imo alles over uw visie op de jungle. Er zijn ook champs die het zonder smite kunnen, run je dan zonder smite? Neen, om de simpele reden dat je er alles moet aan doen om de jungle sneller en makkelijker te laten verlopen.
Leash maakt het simpeler dus doe je dat gewoon.

'k Ben godverdomme blij dat 'k uit het ELO ben waar ze constant zeggen "I run jungle without smite, I can do it easily".

NotoriousP

Legacy Member
pinoken zei:
Saintvicious zegt net dat het gold van de jungle beter geworden is. >.<

Na 11:00 ja... als uw team dan niet in uw jungle zit.

pinoken zei:
Deze zin zegt imo alles over uw visie op de jungle. Er zijn ook champs die het zonder smite kunnen, run je dan zonder smite? Neen, om de simpele reden dat je er alles moet aan doen om de jungle sneller en makkelijker te laten verlopen.
Leash maakt het simpeler dus doe je dat gewoon.

Wat ben jij voor een dwaas... Eventjes een post compleet verkeerd interpreteren en dan op basis van 1 zin een foute conclusie trekken over mijn volledige visie op de jungle?

Ik antwoorde op Curv3 die zei dat de leash nu echt belangrijk geworden is, wat niet zo sterk het geval is en zeker niet voor junglers zoals Noc en Udyr. Uiteraard moet je een leash krijgen, enkel en alleen al om minder gemakkelijker gecounter jungled te worden. Ik heb dan ook nergens beweerd dat ik jungle zonder, maar imho is de leash even belangrijk als in S2, niet meer.

pinoken zei:
'k Ben godverdomme blij dat 'k uit het ELO ben waar ze constant zeggen "I run jungle without smite, I can do it easily".

Ben jij zo slecht dat je op 500 elo gezeten hebt fzo? Zelfs op 800 junglen ze met smite.

BrNlicious

Legacy Member
pinoken zei:
Saintvicious zegt net dat het gold van de jungle beter geworden is. >.<



Deze zin zegt imo alles over uw visie op de jungle. Er zijn ook champs die het zonder smite kunnen, run je dan zonder smite? Neen, om de simpele reden dat je er alles moet aan doen om de jungle sneller en makkelijker te laten verlopen.
Leash maakt het simpeler dus doe je dat gewoon.

'k Ben godverdomme blij dat 'k uit het ELO ben waar ze constant zeggen "I run jungle without smite, I can do it easily".

Kheb gistere ng zo ne kerel gehad die shaco jungle ging zonder smite (1400 elo wasda:p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan