Archief - General

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zeal

Legacy Member
gazmask zei:
Zeal, 't is niet omdat ge thuis onder de sloef ligt, dat ge hier kunt beginnen memmen

Geen flauw idee wat ge hier probeert te zeggen. Iets in de zin van mensen die flamen op elkaar in een online game hebben karakter en laten niet over zich heen lopen? Is dat het? Damn 'k zal rap wa meer beginnen caren dan.

gazmask zei:
geen idee waar gij zevert over elo, want dat zijn allemaal maar normal games,

Amai want mijn post slaat helemaal nergens meer op als ge "free elo" vervangt door "free win".

gazmask zei:
gij zijt nu net het volk dat er inderdaad geen kak van aantrekt, maar er is genoeg volk dat wel doorheeft wanneer ge echt rotte mensen in uw spel hebt, zelfs aan de overzijde, en een keer vragen is normaal, dus geen idee waar gij uw rant vandaan haalt :p

Uw definitie van normaal trekt op geen kloten. Wat brengt dat nu op van 1 speler uit uw team te staan uitkakken tegenover iedereen in het spel? Ge speelt een teamgame, los uw problemen op binnen uw eigen team en maak er het beste van. Ge verpest het spel voor 3 andere mensen in uw team die er misschien wel het beste van willen maken.

Hebt gij ooit een ploegensport gedaan gelijk voetbal of volleybal ofzo? Ging ge dan ook bij uw tegenstander klagen als er onderling wat ruzie of problemen waren?

CuRv3

Legacy Member
hahahaha gast je bent toch een grapje aant maken hier met uwe post dat je niet snapt waarom het een ban is? Je hebt het lef om constant te whinen in chat, maar heb je al is goed gekeken naar je eigen stats en builds? Het is echt om te f huilen. Maar hey het is zeker door Ashe dat je verloren hebt.

Ja ik lig onder de sloef en trek er de kak van nzuu

Crosserke

Legacy Member
Feit : 99.9 % of tribunal ban posts contain some form of '' i admit that i was toxic in that game , but i shouldn't have been banned for it ''

CuRv3

Legacy Member
oh ja ik ben ook ene die 100% punish vote in tribunal omdat ik da grappig vind. Zit aan een 87% correct met een 50 correct streak ;)

Weebl

Legacy Member
Nu ja, gazmazk. Het is hier al genoeg gezegd geweest. Maar uiteindelijk zijn er wel meerdere zaken die je hebt gedaan die gewoon ronduit offensive zijn.
Als je een eerste account, waar je al zoveel geld aan gespendeerd hebt, permabanned krijgt. Dan zou ik een tweede account, waar je ook al veel tijd in gestoken hebt, waar je bovendien al op scherp stond toch zeker koesteren. En dat gedrag achterwege laten, want dat staat nu toch als een paal boven water, dat je jou niet gedraagt als een engeltje.
Om het gewoon kort te houden, je hebt het jezelf aangedaan. En als je niet tegen geflame kan, zet gewoon die chat uit voor jou, of speel tegen bots.

Xiao

Legacy Member
CuRv3 zei:
oh ja ik ben ook ene die 100% punish vote in tribunal omdat ik da grappig vind. Zit aan een 87% correct met een 50 correct streak ;)

Ik moet telkens op mijn tanden bijten om dat niet te doen.
Maar als ik ooit een ban krijg voor iets belachelijks ga ik ook wel voor de 87%. :woohoo:

Fliblit

Legacy Member
Voordat je een permban krijgt gaan de mensen van Riot zelf heel uw case toch nog eens bekijken? Nuja, als je al op twee accounts gepermbanned bent is tribunal denk ik niet het probleem :p

Maak anders eens een post op de officiële fora, dan kan morello uw stats bovenhalen en u publiek belachelijk maken :p

Darkseid

Legacy Member
CuRv3 zei:
oh ja ik ben ook ene die 100% punish vote in tribunal omdat ik da grappig vind. Zit aan een 87% correct met een 50 correct streak ;)

Ik snap niet dat ge daar trots op zijt, maar soit.

Killstick

Legacy Member
NotoriousP zei:
Tiger gewoon omdat je die leuker vindt? Want Phoenix doet het imho toch nog beter in deze jungle. 5 pots op Udyr zijn idd overkill, ik zou 2 pots + ward gaan. Udyr moet gewoon counter junglen, tiger of phoenix. :)

Tiger komt nu imo wel gelijk met phoenix voor jungle speed met de changes.
Met de attackspeed nerf en feit dat tiger harder ganked, meer build options heeft en better lategame heeft geef ik hem nu toch 100% voordeel.

5 pots + machete gedaan gwn om te checken wat het zou geven. Dacht dat die jungle moeilijker was maar met die machete is dat niet speciaal zo.

Nieuwe interface vind ik trouwens irritant :(

niemand al andere junglers geprobeerd? Lee en Tiger Udyr al goed bevonden

NotoriousP

Legacy Member
Mijn Phoenix is nog steeds sneller dan mijn Tiger maar het verschil is wel enorm verminderd. Nu betwijfel ik dat je veel zal kunnen ganken met Udyr, ongeacht voor welke je gaat. Met oracles die maar 5 min duren en continu wards op de map... ze zien u zo afkomen en je hebt geen gap closer. Udyr zal voornamelijk functioneren als farmjungler die lategame de rol van tank zal vervullen. Dan zie ik toch nog eerder Phoenix Udyr zitten.

Ik heb Nocturne, Udyr, Rengar, Amumu, Warwick en Rammus geprobeerd, straks Fiddlesticks, Mundo en Nunu checken.

Nocturne gaat zeer vlot maar heeft zijn potions nodig, Warwick gaat iets minder vlot maar heeft geen potions nodig, zotte sustain. Udyr (P en T) gaat ook zeer vlot met potions.

Amumu heeft wel een beetje last met die jungle, heeft zijn 5 potions nodig en komt dan nog op low health, clear time is trager maar doenbaar. Alleen gaat hij nu zo gemakkelijk gecounterjungled worden door bruisers. Rammus was traag en is dat nu nog steeds, heb hem nooit graag gespeeld omwille van die reden, nu zeker niet wanneer het meer op farmen zal aankomen.

Met Rengar wil ik nog wat experimenteren want dat stond me niet aan, hij had in S2 een zwakke start in de jungle en dat is er alleen maar erger op geworden. Straks varieer ik wat met zijn runes, denk wat meer attack speed te nemen ipv dmg om zo die passive van hunters meer te gebruiken.

Chickenlal

Legacy Member
Warwick ging er ook vlotjes door toch, met die machete, 1 ward, 2 pots.

Probleem blijft nogsteeds dat warwick voor level 6 amper kan ganken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan