Zeal
Legacy Member
gazmask zei:Zeal, 't is niet omdat ge thuis onder de sloef ligt, dat ge hier kunt beginnen memmen
Geen flauw idee wat ge hier probeert te zeggen. Iets in de zin van mensen die flamen op elkaar in een online game hebben karakter en laten niet over zich heen lopen? Is dat het? Damn 'k zal rap wa meer beginnen caren dan.
gazmask zei:geen idee waar gij zevert over elo, want dat zijn allemaal maar normal games,
Amai want mijn post slaat helemaal nergens meer op als ge "free elo" vervangt door "free win".
gazmask zei:gij zijt nu net het volk dat er inderdaad geen kak van aantrekt, maar er is genoeg volk dat wel doorheeft wanneer ge echt rotte mensen in uw spel hebt, zelfs aan de overzijde, en een keer vragen is normaal, dus geen idee waar gij uw rant vandaan haalt![]()
Uw definitie van normaal trekt op geen kloten. Wat brengt dat nu op van 1 speler uit uw team te staan uitkakken tegenover iedereen in het spel? Ge speelt een teamgame, los uw problemen op binnen uw eigen team en maak er het beste van. Ge verpest het spel voor 3 andere mensen in uw team die er misschien wel het beste van willen maken.
Hebt gij ooit een ploegensport gedaan gelijk voetbal of volleybal ofzo? Ging ge dan ook bij uw tegenstander klagen als er onderling wat ruzie of problemen waren?



ad:


