Archief - General

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CuRv3

Legacy Member
NotoriousP zei:
Ik blijf ervan verschieten dat mensen geld uitgeven voor skins enz... :p

En AP teemo is geweldig als je kan counteren maar als first pick word je zelf zo gemakkelijk gecountered.

Jij zal ook wel zaken hebben waar je geld aan uitgeeft die in andere hun ogen "onlogisch" zijn. Sommigen hebben misschien ook meer geld te besteden dan anderen.

NotoriousP

Legacy Member
Geld genoeg maar moest ik nu geld steken in LoL, dan zou ik eerder extra runepages kopen. :) Of hybrid pen marks voor Mundo, dat gaan me weer 7200 kosten :(

Rogue zei:
Ik heb nu zelf nog geen geld uitgegeven aan het spel, maar sommige van die ludieke skins vind ik wel iets hebben. Surfer Singed, Grungy Nunu en dergelijke zou ik misschien ook wel kopen.

Ik vind die skins ook wel cool hoor, nieuwe Noc skin is epic maar om er nu 10€ aan uit te geven... dat is gelijk mensen die gold kochten in WoW tijden, nooit gesnapt.

Anyway Nunu jungle eens uitgetest, gaat zonder problemen en hij heeft enorm sterke sustain. Ik denk eraan om te switchen naar gold runes zodat hij op dat vlak niet achter valt en eventueel bot kan campen.

DarkKhen

Legacy Member
NotoriousP zei:
Geld genoeg maar moest ik nu geld steken in LoL, dan zou ik eerder extra runepages kopen. :) Of hybrid pen marks voor Mundo, dat gaan me weer 7200 kosten :(



Ik vind die skins ook wel cool hoor, nieuwe Noc skin is epic maar om er nu 10€ aan uit te geven... dat is gelijk mensen die gold kochten in WoW tijden, nooit gesnapt.

Anyway Nunu jungle eens uitgetest, gaat zonder problemen en hij heeft enorm sterke sustain. Ik denk eraan om te switchen naar gold runes zodat hij op dat vlak niet achter valt en eventueel bot kan campen.

Ik blijf minato als voorbeeld gebruiken. Hij is denk ik de grootste spender van het LoL forum hier. Als je werkt, wat is 10 euro op 'n maand? (Besides, is die skin niet 975rp? 5 euro?)

Ma soit, ik ben student, ik begrijp u wel ze. Ik koop bijna alles on sale.

pinoken

Legacy Member
NotoriousP zei:
Ik blijf ervan verschieten dat mensen geld uitgeven voor skins enz... :p

En AP teemo is geweldig als je kan counteren maar als first pick word je zelf zo gemakkelijk gecountered.

Ik redeneer als volgend:
Het is gratis maar ik beleef er al 2 jaar pret aan. --> Als ik er geld aan geef is dat ten volle waar voor zijn geld want al dat geld helpt Riot groeien.

Ik denk al bij al dat er over 2 jaar €200 euro is in gekropen. Dat lijkt veel maar bedenk je eens hoe weinig games je eigenlijk kan kopen met €200 en dan hoe lang je hiermee zal doen? €8 in de maand is niet zoveel (voor mij althans, ik heb 5 jaar €13,50 betaald per maand om WoW te spelen).

Rogue

Legacy Member
NotoriousP zei:
Anyway Nunu jungle eens uitgetest, gaat zonder problemen en hij heeft enorm sterke sustain. Ik denk eraan om te switchen naar gold runes zodat hij op dat vlak niet achter valt en eventueel bot kan campen.


Yup, gisteren Machete en 5x pots genomen als starting items voor Nunu. Die 5 pots waren echt overkill. Je kan gemakkelijk de volledige jungle clearen zonder pots.

Chickenlal

Legacy Member
Ik ga in Januari waarschijnlijk dan wel eens 15k RP in 1 keer kopen. Maar deze maand en dan de maanden erna koop ik dan wel niets :p

VictorVonDoom

Legacy Member
het duurt me lang zon matchen, ook al speel ik tegen bots. Heb gemerkt bij een los dat ik ook xp kreeg. Heb sinds weer goesting om te spelen maar ik speel maar op laag pitje, ben niet echt gewend aan dit soort spelen

had gisteren gespeeld met de gambit achtige card draw dude (take a card, any card ?) was wel fun
heb wel gemerkt dat twisted faith (zijn naam) zijn teleport spel wel fell gebugt is of is er iets wat ik mis doe bij de activatie van de ultime skill ?

hoe werkt de map met de points die je moet capturen ? hoe gaan uw punten naar beneden ? door dood te gaan ? door andere captures ? (is de map met de mines, dorpjes, dril). ben volledig noob in lol termen

Chickenlal

Legacy Member
pinoken zei:
Dat is ongeveer €80?

Ja, maar er komen veel voordelen in januari voor het kopen van RP.

Ik koop sowieso elke maand voor 20 euro ofzo, dusja, nu koop ik gewoon december, fabruari en maart geen, maar dan in januari wel een hele hoop voor de voordelen.

Xiao

Legacy Member
In januari komen er ook een hoop skins on sale die anders niet meer te koop zijn.

NotoriousP

Legacy Member
DarkKhen zei:
Ik blijf minato als voorbeeld gebruiken. Hij is denk ik de grootste spender van het LoL forum hier. Als je werkt, wat is 10 euro op 'n maand? (Besides, is die skin niet 975rp? 5 euro?)

Die nieuwe van Noc is 1820. Nuja ik zeg niet dat het veel geld is maar voor een skin van 1 champ? Moest dat nu 1€/skin zijn ofzo zou ik nog zeggen cva maar om 2 maaltijden uit te geven aan een skin... gaat erover imho. Maarja ieder zijn ding. :p

pinoken zei:
Ik denk al bij al dat er over 2 jaar €200 euro is in gekropen. Dat lijkt veel maar bedenk je eens hoe weinig games je eigenlijk kan kopen met €200 en dan hoe lang je hiermee zal doen? €8 in de maand is niet zoveel (voor mij althans, ik heb 5 jaar €13,50 betaald per maand om WoW te spelen).

True zo redeneer ik ook maar ik bedenk me dan dat ik véél meer plezier had in WoW dan nu in LoL. De spelersbase vol met noobs & toxic spelers, alsook mensen die het Engels niet deftig meesteren, is gewoon zo frustrerend.

Ik werk nog niet (begin wrs in augustus) en de kans is groter dat ik dan een nieuwe mmorpg opneem dan geld steek in lol. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan