Archief - General

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hashtag

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Ik heb hier nog niets gelezen over de oracle nerf. Ik vind die wel redelijk belachelijk eigenlijk.

5 minuten en nogsteeds 400 gold? Gans de "meta" van kill the oracle is nu weg, of oracle rushen op uw jungler enzo is ook al waardeloos geworden :/

Kvind wel da ze die prijs mochten aanpassen op zijn minst, of gewoon alles laten hoe het was.

Wut, daar heb ik inderdaad over gelezen. Ze pompen nu heel het spel vol met wards overal en dan kunde ze niet eens clearen. :p blijft die vijf min active ook nadat ge sterft, dus zoals een normaal elixir?

Kennethdw

Legacy Member
DarkKhen zei:
Dat ze dat maar snel fixen. Mensen die het niet verdienen easy elo geven door een complete imba item. Dan als het item weg is, let the droppings begin yo.

Zo zijde gij toch ook op plat geraakt?

Ahnee das juust gij gebruikt broken champs ipv items :lol:

DarkKhen

Legacy Member
Kennethdw zei:
Zo zijde gij toch ook op plat geraakt?

Ahnee das juust gij gebruikt broken champs ipv items :lol:

Aaaah ja, want ad carries en support zijn broken. Get your facts straight noob voor ge weer gebanned word van het forum hier.

CuRv3

Legacy Member
gazmask zei:
Wut, daar heb ik inderdaad over gelezen. Ze pompen nu heel het spel vol met wards overal en dan kunde ze niet eens clearen. :p blijft die vijf min active ook nadat ge sterft, dus zoals een normaal elixir?

nope kwijt bij dood.

DarkKhen

Legacy Member
MinatO zei:
To quote Alex Ich "We just play broken heroes!" :p

I live by that rule whenever I have the chance yo. Fuck tryharden in andere lanes. Grab Eve, Morde mid, grab Xin, Lee jungle. To quote GP: it's k

Zeal

Legacy Member
MinatO zei:
3 minuten zonder wards? Pretty much retarded if you ask me.

Dat zien ze direct aan uw inventory, en kan de jungler gewoon blijven campen en zijn jullie voor 3 minuten gedenied van farm/exp of ge gaat dood sowieso.

't Is 3 minuten in totaal eh... Tegen dat de minions in uw lane staan zit ge aan minuut 2, dus ge moet het gewoon 1 minuut uithouden, rap terug en uw sightstone halen.

Ik heb het al 2x gedaan op mijn janna met great succes. Gewoon rap wa damage traden en al mijn mana erdoor jagen zodra ik lvl 2 word, recallen, en terugkomen met 100 hp meer en infinite wards. De paar cs die uw AD carry gemist heeft kunt ge nu ruimschoots goedmaken door meer hp+full mana etc.

DarkKhen zei:
Ik weet dat als gij tegen mij staat in die lane, dat mijn mf u kapot raped op level 2.

Ik weet niet wat gij zoal koopt als first item op ne support, maar 99% van de tijd hebben mensen een fairie charm en paar wards. Maw, geen items die uw survivability vooruit helpen.

Kennethdw

Legacy Member
DarkKhen zei:
Aaaah ja, want ad carries en support zijn broken. Get your facts straight noob voor ge weer gebanned word van het forum hier.

Ge had het zelf ne keer gezegd da ge me uw lijstje vn broken champs ook free elo gained en dan begonde te zeuren over hoe ge nie snapt dat mensen niet plat kunnen halen :(
En tjah den weeble heeft een harde vuist dictatuur dat kunnen we niet ontkennen!

Thorfin

Legacy Member
brainrain zei:
Net ook talong blackcleaver stack geprobeerd, i carried the shit out of that game xD

Talon one of my favorite champs playable again :)

En dan krijg ik 2x na elkaar een Talon in mn team die gaat feeden

MinatO

Legacy Member
Talon en die black cleavers is toch echt broken. Momenteel win streak van 6.
Khad rond de 30-40 minuten, zo'n 400 AD, en hun ryze had 250 armor.
Das letterlijk 2-3 skills en hij is dood.

Hij zei zelf nog: "gg riot, 250 armor and he 2shot me".

Kga zoveel mogelijk games proberen te spelen nog, 100% zeker dat dit in de volgende patch gefixed wordt.

BrNlicious

Legacy Member
Thorfin zei:
En dan krijg ik 2x na elkaar een Talon in mn team die gaat feeden

zoals me elke champ als ge hem ni kunt spele gaat ge nog ni winne XD ik heb het voordeel da ik al veel normals heb gespeeld me talon en in s2 een paar rankeds dus ik weet hoe die champ werkt.

DarkKhen

Legacy Member
Ik ga stoppen met op m'n main ranked te spelen tot die BC shit weg is. Dit is te stom voor woorden.

MinatO

Legacy Member
Don't pussy out Khen! Niet gelijk de Kenneth op ne smurf zitten en in solo q topic gaan zagen als ge dan trolls krijgt op 1300 elo :p.

Kga er nu net van profiteren tbh. Net zoals mensen zwaar en voor een lange periode geprofiteerd hebben van Diana na release en Evelyn na rework. Dat was ook borderline retarded maar free elo.

Kvind Lee Sin eigenlijk de beste jungler voor solo queue. Als ik denk aan toen hij gereleased werd... niemand speelde die hero voor een half jaar lang ofzo en toen was hij nog niet generved (ondertussen al 2 of 3x)... als ge dat sneller ontdekt had....

Darkseid

Legacy Member
DarkKhen zei:
Ik ga stoppen met op m'n main ranked te spelen tot die BC shit weg is. Dit is te stom voor woorden.

Speel daar dan gewoon mee? Ik heb 9 winstreak nu duoq met ne kameraad, al 400 elo geboost met lee/riven/xin te spelen, echt grappeg. :)

Maar idd geen mids spelen nu, 'k had gisteren ook diana mid gespeeld en kstond 7/1, had alle lanes minstens 1x geganked en dus constant zitten roamen.. Maar vanaf dat enemy xin 2 BC's had raped die gewoon alles en verloren lol.

MinatO

Legacy Member
Nog niet getest maar volgens mij is nen Olaf ziek met 2 black cleavers.
HP/ARMOR PEN/FLAT AD/CDR die ge kunt stacken. Wat meer wilt ge nog op Olaf? lol

DarkKhen

Legacy Member
MinatO zei:
Don't pussy out Khen! Niet gelijk de Kenneth op ne smurf zitten en in solo q topic gaan zagen als ge dan trolls krijgt op 1300 elo :p.

Kga er nu net van profiteren tbh. Net zoals mensen zwaar en voor een lange periode geprofiteerd hebben van Diana na release en Evelyn na rework. Dat was ook borderline retarded maar free elo.

Kvind Lee Sin eigenlijk de beste jungler voor solo queue. Als ik denk aan toen hij gereleased werd... niemand speelde die hero voor een half jaar lang ofzo en toen was hij nog niet generved (ondertussen al 2 of 3x)... als ge dat sneller ontdekt had....

Ma niet opgeven? Ik kan nu Talon/panth/riven whatever locken en free elo gainen omdaarna wat? Gelijk een baksteen te zakken omdat ik het elo niet aankan waar ik uitkom? Houd er rekening mee dat +2k elo atm = high elo met de nieuwe elo normal he.

Allez, da is de reden gwn.

MinatO

Legacy Member
DarkKhen zei:
Ma niet opgeven? Ik kan nu Talon/panth/riven whatever locken en free elo gainen omdaarna wat? Gelijk een baksteen te zakken omdat ik het elo niet aankan waar ik uitkom? Houd er rekening mee dat +2k elo atm = high elo met de nieuwe elo normal he.

Allez, da is de reden gwn.
Klopt maar kdenk dat het sowieso een betere ervaring is. Om eerlijk te zijn, leer ik weinig of niets op dit elo (1550-1600). Kzou liever eens tegen spelers spelen die effectief een niveau hoger liggen.

DarkKhen

Legacy Member
Zeal zei:
Ja das natuurlijk wel een ramp om wa ervaring op te doen op high elo.

Bullshit zo is niet. We weten allemaal da 90% van de community 0% ervaring opsteekt in high elo games maar eerder alle topplayers zitten lastig te vallen over hoe ze fan zijn. En in gewone high elo games, absorberen ze vaak helemaal geen kennis. So big woop.

Ik heb genoeg keren gespeeld bij de top van de benelux in de Halo 2 tijd toen ik pas begon te spelen, en trust me, ik heb 0.0 opgestoken daarvan alleen maar hoe ik op m'n dak kreeg.

En ja ik ben atm pissed @ league lawl.

Zeal

Legacy Member
DarkKhen zei:
Bullshit zo is niet. We weten allemaal da 90% van de community 0% ervaring opsteekt in high elo games maar eerder alle topplayers zitten lastig te vallen over hoe ze fan zijn. En in gewone high elo games, absorberen ze vaak helemaal geen kennis. So big woop.

Ik heb genoeg keren gespeeld bij de top van de benelux in de Halo 2 tijd toen ik pas begon te spelen, en trust me, ik heb 0.0 opgestoken daarvan alleen maar hoe ik op m'n dak kreeg.

En ja ik ben atm pissed @ league lawl.

Jij bent de enige die bullshit hier sorry. "Yo gasten ik kan makkelijk naar 2k elo cruizen met OP champs maar ik ga het niet doen omdat ik daar niet thuishoor". Rafl :').

En geen ervaring opdoen op high elo? Really? Door op uw dak te krijgen leert ge waar uw fouten zitten en improvet ge, niet door elke dag 1300 elo "scrubs" te pwnen en te braggen over uw mad skills.

Sorry maar hier ga je wel ferm de mist in.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan