Archief - General

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

enj0i^

Legacy Member
Das wel minder. Heb het gevoel dat ik in normals veel te weinig honor krijg terwijl ik altijd serieus en in team speel

Ik wil dat lintje :)

CuRv3

Legacy Member
het "nieuwe" is af van honor en veel mensen geven het niet meer. Heel uitzonderlijk denk je er is aan en geef je het is, maar het is toch schijt het systeem. Ze moeten een nieuwe incentive maken of het huidige honor systeem updaten.

BrNlicious

Legacy Member
ik heb al 4keer die popup gekrege da ik een van de 'few' honorable summoners was XD en tis ni da ik da zo vaak krijg lol

MinatO

Legacy Member
Toch nen heerlijke AP carry. Die gast kan eender welke hero spelen op het hoogste niveaus.
Als ik denk aan heel season 2, heeft hij toch een zeer uitgebreide championpool gehad:
Mordekaiser, Galio, Ryze, Karthus, Evelyn, Diana, Katarina, Zilean, Zyra, Gragas, Master yi, ...

Rogue

Legacy Member
MinatO zei:
Standaard is het ap quints/mpen reds/mregen yellow/mres blauw.

Als ge echter graag assassin-like AP's speelt zoals Diana, Katarina, Evelyn etc, dan zou ik er HP/lvl yellows van maken omdat zij ten eerste niet zo mana hungry zijn als de rest en ten tweede moeten ze altijd close range in teamfights springen terwijl de meeste AP casters vanachter staan.


mercikes


Voor champs als Ryze, Gragas en Swain kan ik dus zeker mregen yellows nemen?

hashtag

Legacy Member
Rogue zei:
Voor champs als Ryze, Gragas en Swain kan ik dus zeker mregen yellows nemen?

alles hangt echt af van hoe gij met uw champ speelt, de standaard AP-runepage gaat u ook sterker maken, maar bij Ryze gaat ge sneller mp, of mana/lvl gaan, of bij Gragas misschien gewoon flat armor seals imo, want niks leuker dan bot of top te bodyslammen. :p

Dezona

Legacy Member
Rogue zei:
mercikes


Voor champs als Ryze, Gragas en Swain kan ik dus zeker mregen yellows nemen?

Op Ryze zijn die ms quints ook wel heel handig, want aan die flat ap quints heeft ij wel wat minder benefit maar dat hangt ook een beetje af van u speelstijl.

Ciberth

Legacy Member
Dezona zei:
Op Ryze zijn die ms quints ook wel heel handig, want aan die flat ap quints heeft ij wel wat minder benefit maar dat hangt ook een beetje af van u speelstijl.

Nen echte ryze ga spellvamp quins =D en 9/0/21

Ciberth

Legacy Member
Dezona zei:
Daar had ik nog niet aan gedacht :p, heb je dan 9% spellvamp?

1 quin geeft 2% => 6 dus maar met je ult kan da tellen. Geen nood voor nen wota.

+ marumana + tear stacken me elkaar ;)

MinatO

Legacy Member
Rogue zei:
mercikes


Voor champs als Ryze, Gragas en Swain kan ik dus zeker mregen yellows nemen?
Gragas zeker wel, op Swain zou ik het niet doen omdat ge meestal rod of ages build en swain moet in feite zo lang mogelijk leven int midden van teamfight met zijn ulti aan, dus beter hp yellows voor survivability.

Op ryze zou ik het in geen enkel geval pakken. Ryze is een manabeest (maw ge koopt vooral items zoals tear of the godess/archangelstaff/maramuna/banshees veil/frozen heart of dergelijke en die hebben allemaal al meer dan genoeg mana voor ryze).
Kzou ook ms quints op ryze pakken. Tis nogal nen trage hero en ge gaat hiermee imo toch meer runeprisons kunnen doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan