Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pinoken zei:Talon jungle viable?

Misterblort zei:Het gaat ni over trollen of slecht zijn of whatever.. Het gaat over zagen en flamen.. Irritating as fuck.
Darkseid zei:Da is op één knop duwen en ge ignored die mensen, serieus waar gij over klaagt. Mensen die trollen of gewoon ni luisteren/rotslecht zijn zijn 10x irritanter dan een bende flamers. Ignore ze gewoon of laat ze zeveren, maar ik heb 10x liever ne flamer die het spel kan spelen dan ne retard.
MinatO zei:Great ik ben gebanned voor 3 dagen...
Net al mijn cases bekeken: The Tribunal - Reviewing Case 507667
Echt belachelijk, als je zo 4 games bekijkt, lijkt het misschien alsof ik een negatieve attitude uitstraal. Maar de overige 80 solo q games waar er geen enkel probleem was en de 100+ honor telt allemaal voor niks ofwat?
Triestig gewoon hoe die kankerkinderen zo snel butthurt zijn. Toen ik begon met online gaming (1999) was de flame wel 10x erger dan dit en wat meer dan ne zin of 2.
Maar goed, iemand een idee hoe ik de chat volledig disable? No way dat ik ooit nog gebanned wil worden voor zo'n idioten of de idioten die hierop blindelings punish klikken voor free IP.

Nope, nooit geweest. Integendeel zelfs, ik vond het spel 10x aangenamer toen er nog geen tribunal was. Mensen reporten toen véééél minder, nu wordt het reportsysteem meer misbruikt dan gebruikt imo. De leavers en de flamers zijn er ook totaal niet op gebeterd vind ik persoonlijk.Darkseid zei:Lang leven tribunal hé, waart gij geen voorstander van dat kaksysteem?
En chat disablen gaat toch geen reet helpen? Dan reporten ze u nog altijd voor no communication en wordt ge gebanned omdat niemand tribunal cases leest anyway. Zelfs als ge nooit in chat iets zegt zou ge nog gebanned worden, 100% zeker.
Dien hollander zat in het andere team en kon dat niet lezen dusCuRv3 zei:Morgana [00:21:10] so really dont blame this on me, u trash shit
Morgana [00:27:51] gotta love the shitscrub nunu
Morgana [00:27:53] go play normal
Cho'Gath [00:00:32] giere tis nen hollander
= ban GG

Welcome to the league of cleavers.DarkKhen zei:Man ik ben 'n hypocriet, maar was ff pissed at game:
![]()