Archief - General

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chickenlal

Legacy Member
GogetaX7 [All] [00:14:25]: WOW GO TO OMTHER FKING HELL U MOTHER FKING SON OF A MOTHER FKING BIITCH FUCK U OTHER FKER
GogetaX7 [All] [00:14:34]: AND FUCK U MOTHRE FKING NOOB TALON U SUCK
GogetaX7 [All] [00:14:45]: IM SO MUCH BETTER AS A TALON THAT U U FREAKING NOOB
GogetaX7 [All] [00:14:50]: sry for caps

Darkseid

Legacy Member
Misterblort zei:
Het gaat ni over trollen of slecht zijn of whatever.. Het gaat over zagen en flamen.. Irritating as fuck.

Da is op één knop duwen en ge ignored die mensen, serieus waar gij over klaagt. Mensen die trollen of gewoon ni luisteren/rotslecht zijn zijn 10x irritanter dan een bende flamers. Ignore ze gewoon of laat ze zeveren, maar ik heb 10x liever ne flamer die het spel kan spelen dan ne retard.

pinoken

Legacy Member
Darkseid zei:
Da is op één knop duwen en ge ignored die mensen, serieus waar gij over klaagt. Mensen die trollen of gewoon ni luisteren/rotslecht zijn zijn 10x irritanter dan een bende flamers. Ignore ze gewoon of laat ze zeveren, maar ik heb 10x liever ne flamer die het spel kan spelen dan ne retard.

Jammer genoeg zijn flamers meestal ook retards of wil dat zeggen dat er een retard in uw game zit.

MinatO

Legacy Member
Great ik ben gebanned voor 3 dagen...
Net al mijn cases bekeken: The Tribunal - Reviewing Case 507667

Game 1: Ene zin dat ik schreef "most useless support ever, got to buy all my own wards?"
Grappige was dat ik die game uberhard gecarried had ondanks de sucky support zoals ge kunt zien aan de scores. Gewoon lachwekkend dat hij me voor die ene zin reporte. Hij had me fucking honor moeten geven voor zijn free elo.

Game 2: Dit is volgens de regels legit en imo de enige punishable case. Maar persoonlijk was het heat of the moment. Kijk naar de scores en ge weet genoeg. Sta zelf maar eens 8-0, verlies door 1 of 2 idioten en probeer u dan kalm te houden op het einde vd game...

Game 3:: Hier was het duidelijk een reactie op iemand die mij voor kanker zat te flamen... Na 2 zinnen zei ik dan ook niks meer.

Game 4: Wat is hier fout aan? Ik heb toch niemand geflamed? Is het omdat ik hier Nederlands praat tegen ne maat da'k al lang niet had gezien?

Eerste keer dat ik die cases zo bekijk maar zie ik nu dat er overal maar 1 report was? Ben ik nu serieus gebanned omdat 1 kerel mij gij report had in die 4 games?

Echt belachelijk, als je zo 4 games bekijkt, lijkt het misschien alsof ik een negatieve attitude uitstraal. Maar de overige 80 solo q games waar er geen enkel probleem was en de 100+ honor telt allemaal voor niks ofwat?

Triestig gewoon hoe die kankerkinderen zo snel butthurt zijn. Toen ik begon met online gaming (1999) was de flame wel 10x erger dan dit en wat meer dan ne zin of 2.

Maar goed, iemand een idee hoe ik de chat volledig disable? No way dat ik ooit nog gebanned wil worden voor zo'n idioten of de idioten die hierop blindelings punish klikken voor free IP.

Thorfin

Legacy Member
Da's jammergenoeg onmogelijk tenzij je u chatvenster uit uw scherm sleept.
Beste optie is gewoon die handel instant ignoren.

Darkseid

Legacy Member
MinatO zei:
Great ik ben gebanned voor 3 dagen...
Net al mijn cases bekeken: The Tribunal - Reviewing Case 507667

Echt belachelijk, als je zo 4 games bekijkt, lijkt het misschien alsof ik een negatieve attitude uitstraal. Maar de overige 80 solo q games waar er geen enkel probleem was en de 100+ honor telt allemaal voor niks ofwat?

Triestig gewoon hoe die kankerkinderen zo snel butthurt zijn. Toen ik begon met online gaming (1999) was de flame wel 10x erger dan dit en wat meer dan ne zin of 2.

Maar goed, iemand een idee hoe ik de chat volledig disable? No way dat ik ooit nog gebanned wil worden voor zo'n idioten of de idioten die hierop blindelings punish klikken voor free IP.

Lang leven tribunal hé, waart gij geen voorstander van dat kaksysteem? :)

En chat disablen gaat toch geen reet helpen? Dan reporten ze u nog altijd voor no communication en wordt ge gebanned omdat niemand tribunal cases leest anyway. Zelfs als ge nooit in chat iets zegt zou ge nog gebanned worden, 100% zeker.

MinatO

Legacy Member
Darkseid zei:
Lang leven tribunal hé, waart gij geen voorstander van dat kaksysteem? :)

En chat disablen gaat toch geen reet helpen? Dan reporten ze u nog altijd voor no communication en wordt ge gebanned omdat niemand tribunal cases leest anyway. Zelfs als ge nooit in chat iets zegt zou ge nog gebanned worden, 100% zeker.
Nope, nooit geweest. Integendeel zelfs, ik vond het spel 10x aangenamer toen er nog geen tribunal was. Mensen reporten toen véééél minder, nu wordt het reportsysteem meer misbruikt dan gebruikt imo. De leavers en de flamers zijn er ook totaal niet op gebeterd vind ik persoonlijk.

Grappig dat je dat zegt van die "no communication". Ik heb al vaak in champion select, van die irritante kerels gehad die constant door elkaar praten/spammen over picks en als ik dan pick wat er nodig is, zonder chat te lezen, was het dikwijls "gg no communication, report"... lol

Crosserke

Legacy Member
Rule 1 of LoL : Just say ss and keep your mouth shut, kben nog nooit voor tribunal verschenen

Argumenten als '' hij heeft eerst fuck you gezegd en ik antwoord gewoon'' of '' kids zijn butthurt '' en '' in mijne tijd of dat game 10 jaar geleden was er constant flame '' heeft geen waarde of relevantie als ge voor tribunal verschijnt, want 9 vd 10 keer gaat Punish winnen want mensen lezen gewoon de purple text

IP gains van tribunal te doen zijn al maanden geleden eruit gehaald dus dat heeft ook geen relevantie.
ik ben ook geen voorstander van tribunal maar tis het systeem dat er is en iedereen weet hoe makkelijk de punish button is eenmaal je ervoor verschijnt, dus vermijd gewoon alles buiten basic communication

CuRv3

Legacy Member
Morgana [00:21:10] so really dont blame this on me, u trash shit
Morgana [00:27:51] gotta love the shitscrub nunu
Morgana [00:27:53] go play normal
Cho'Gath [00:00:32] giere tis nen hollander

= ban GG

DarkKhen

Legacy Member
Man ik ben 'n hypocriet, maar was ff pissed at game:
4M8te.jpg

MinatO

Legacy Member
CuRv3 zei:
Morgana [00:21:10] so really dont blame this on me, u trash shit
Morgana [00:27:51] gotta love the shitscrub nunu
Morgana [00:27:53] go play normal
Cho'Gath [00:00:32] giere tis nen hollander

= ban GG
Dien hollander zat in het andere team en kon dat niet lezen dus :p

MinatO

Legacy Member
Sowieso dat gij dien gif hebt opgeslagen in uw favorieten hé juvie. Die hebk hier al 10x zien passeren opt forum :p

CuRv3

Legacy Member
Offensive Language
Reported by: Enemy
"Tryndameres Ultimate ist zu hart! Bitte nurfen!"

valid imo
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan