Archief - General

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DarkKhen

Legacy Member
Schaf gewoon de tribunal af da manne gelijk pino niet kunnen punishen op gebied van: "ja ge mute ze" of "ja ge hebt negative attitude door gg surrender 20" te zeggen.

God damn it zeg. Fucking crybabies.

Enige keren dat ik mensen report is voor excessive flames. Nog nooit heb ik iemand gereport omdat die sucked/negative attitude heeft noch ga ik zo iemand bannen. Volgens mij moet op league 95% van de playerbase gebanned worden als da de redenen nu al worden. (Ik heb Dyrus gistere nog zien ragequitten allez, ban plz)

pinoken

Legacy Member
LiteC zei:
Kzou Juve9 nie punishen gwn om de reden dat hij niet begonnen is met flame/belachelijk gedrag. Nunu lokt hier de reacties uit en alhoewel het niet slim is van Juve9 om zo te reageren, is het gwn een begrijpelijke reactie.

PARDON THAT SHIT

Meh, maakt voor mij niet uit. Je kan er ook voor kiezen om het te negeren, wat de slimmere optie is.

Chickenlal

Legacy Member
Ik report alleen als het duidelijk intentional feeden is, troll items of heel harde flame.

Maar de "gg surrender at 20", daar krijg ik ook wel het schijt van ze :-)

DarkKhen

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Ik report alleen als het duidelijk intentional feeden is, troll items of heel harde flame.

Maar de "gg surrender at 20", daar krijg ik ook wel het schijt van ze :-)

Mij stoort het wss minder omdat ik het minder tegenkom ma soit.

Hoe vlot het feitelijk met jullie duoq? Welk elo al?

foenN

Legacy Member
Ik zou hem ook wel gepunished hebben. Negative attidude is no-no want dat is aanstekelijk en ruineert gewoon heel het team.
Oké andere teamleden zijn ook niet echt vriendelijk, maar dan negeer je die en probeer enkel constructief te reageren (of volledig muten, helpt ook meestal).

Moest er een case van een van uw teammates zou ik die ook gepunished hebben.

Zeal

Legacy Member
gg surrender at 20 is echt de meest achterlijke opmerking die ge kunt maken. Het is al pijnlijk duidelijk dat uw team er niet goed voor staat, en dan staat er daar zo'n mongool constant te blijten da we moeten opgeven, miljaar ik krijg het daarvan.

Chickenlal

Legacy Member
DarkKhen zei:
Mij stoort het wss minder omdat ik het minder tegenkom ma soit.

Hoe vlot het feitelijk met jullie duoq? Welk elo al?

Laatste dagen niet veel duo meer gedaan, maar we staan momenteel 11-1 in duo, zijn beide 1500 atm.

Darkseid

Legacy Member
DarkKhen zei:
Schaf gewoon de tribunal af da manne gelijk pino niet kunnen punishen op gebied van: "ja ge mute ze" of "ja ge hebt negative attitude door gg surrender 20" te zeggen.

God damn it zeg. Fucking crybabies.
²

ik ben trouwens dat geween om reports ook kotsbeu. Elke game wordt /all chat vol gespammed met "report x pls", endan zegt die x "report y pls", echt bende blijters.

Da systeem trekt gewoon op niks alé, tijdens een voetbalwedstrijd krijgt ge toch ook geen rode kaart als ge zegt dat uw teamgenoten sucken of w/e, grow some fkn balls of ga mylittlepony spelen.

foenN zei:
Ik zou hem ook wel gepunished hebben. Negative attidude is no-no want dat is aanstekelijk en ruineert gewoon heel het team.
Oké andere teamleden zijn ook niet echt vriendelijk, maar dan negeer je die en probeer enkel constructief te reageren (of volledig muten, helpt ook meestal).

Moest er een case van een van uw teammates zou ik die ook gepunished hebben.
Stop eens met da spel te spelen als ge tegen niks kunt.

Zeal zei:
gg surrender at 20 is echt de meest achterlijke opmerking die ge kunt maken. Het is al pijnlijk duidelijk dat uw team er niet goed voor staat, en dan staat er daar zo'n mongool constant te blijten da we moeten opgeven, miljaar ik krijg het daarvan.

Als ge dat blijft spammen om uw enemy uit te lachen ja, maar 1x vragen snap ik wel. Gisteren kameraad van mij gespectate (2.1k elo) en die was duidelijk aan het winnen maar enemy begon te turtlen, en hun mid vroeg ook gewoon "ff pls? We are clearly winning and scale better lategame so just end the game instead of wasting time, would be nice" ..
Imo heeft die mid gewoon gelijk, no way dat dat ander team dat nog ging winnen als ge naar teamcompositions kijkt etc.. Ander team heeft dan ook gewoon gesurrendered een minuutje later, en ik zie helemaal niks fout in wat die zei.

Kennethdw

Legacy Member
Darkseid zei:
²

ik ben trouwens dat geween om reports ook kotsbeu. Elke game wordt /all chat vol gespammed met "report x pls", endan zegt die x "report y pls", echt bende blijters.

Da systeem trekt gewoon op niks alé, tijdens een voetbalwedstrijd krijgt ge toch ook geen rode kaart als ge zegt dat uw teamgenoten sucken of w/e, grow some fkn balls of ga mylittlepony spelen.


Stop eens met da spel te spelen als ge tegen niks kunt.



Als ge dat blijft spammen om uw enemy uit te lachen ja, maar 1x vragen snap ik wel. Gisteren kameraad van mij gespectate (2.1k elo) en die was duidelijk aan het winnen maar enemy begon te turtlen, en hun mid vroeg ook gewoon "ff pls? We are clearly winning and scale better lategame so just end the game instead of wasting time, would be nice" ..
Imo heeft die mid gewoon gelijk, no way dat dat ander team dat nog ging winnen als ge naar teamcompositions kijkt etc.. Ander team heeft dan ook gewoon gesurrendered een minuutje later, en ik zie helemaal niks fout in wat die zei.

In een voetbalwedstrijd zitte niet met 10 onbekenden eh, u teamgenoten zijn u maten. Althans da hoop ik toch:lol:
En ja ge krijgt wel degelijk een kaart als ge tege de scheids ga schelden ze^^

Dat mensen willen surrenderen is moeilijk te bepalen, sommige games zijn nog wel degelijk winbaar als iedereen zijn best doet maar ik ben ook al gereport geweest voor te willen surrenderen in een 100% lost game. Hadden ook early game team, één was afk gegaan en de andere waren aant feeden maar nope.

Chickenlal

Legacy Member
Omdat in solo queue elk game wel een 4-tal keer gethrowed en gerethrowed wordt!

Alatriste

Legacy Member
Ok de wachtrijen zijn nu wel belachelijk lang geworden. Eerst 15min in Queue terwijl ik zogezegd maar 5min moet wachten volgens die timer en net voordat ik er in kan loopt het vast. Na een refresh geeft het al aan dat ik 50min moet wachten, dus x3 is het 2:30u wachten. :(

Darkseid

Legacy Member
Kennethdw zei:
In een voetbalwedstrijd zitte niet met 10 onbekenden eh, u teamgenoten zijn u maten. Althans da hoop ik toch:lol:
En ja ge krijgt wel degelijk een kaart als ge tege de scheids ga schelden ze^^
Elke voetbalwedstrijd schijten spitsen en verdedigers elkaar uit, die kennen elkaar ook niet en daar krijgt ge geen kaart voor, dat hoort er gewoon bij. Tegen de scheids schelden is iets wat hier niet gaat dus das irrelevant.

Tribunal verpest het game imo meer dan dat het goed doet. Waarom is het trouwens nodig? Ge maakt een 2de account aan en ge doet gewoon verder als ge nen ambetanterik zijt, een ban gaat geen mensen veranderen ze. Zonder tribunal zou er al 10x minder geblijt zijn elke game aangezien ze niet meer gaan spammen van "report x pls"..

Chickenlal

Legacy Member
Als ik een tempban krijg ga ik wel veranderen, aangezien ik al 3-400 euro in mijn account heb gestoken, dan is gewoon een nieuwe starten geen optie meer :)

Kennethdw

Legacy Member
Darkseid zei:
Elke voetbalwedstrijd schijten spitsen en verdedigers elkaar uit, die kennen elkaar ook niet en daar krijgt ge geen kaart voor, dat hoort er gewoon bij. Tegen de scheids schelden is iets wat hier niet gaat dus das irrelevant.

Tribunal verpest het game imo meer dan dat het goed doet. Waarom is het trouwens nodig? Ge maakt een 2de account aan en ge doet gewoon verder als ge nen ambetanterik zijt, een ban gaat geen mensen veranderen ze. Zonder tribunal zou er al 10x minder geblijt zijn elke game aangezien ze niet meer gaan spammen van "report x pls"..

Nu zijde ook gewoon aant ragen eh, tribunal is zeker niet perfect maar het werkt wel degelijk. Er is genoeg data die bewijst dat tribunal wel degelijk helpt. Anders zou het ook al lang weer deleted zijn.

Juve9le

Legacy Member
MinatO zei:
Vlog van Chaox voor IPL5:
Blog - SoloMid.NET - League of Legends Competitive Gaming Community

Kan niet wachten tot ze weer gebuttraped worden. Ik voorspel dat ze de groepsfase zelfs niet zullen halen met Curse.EU en Singapore Sentinels :)

Why the TSM hate? Obviously doen ze het de laatste tijd slecht als team maar als streamers vind ik ze wel sympathiek. Het feit dat ze blijkbaar honderden vlogs maken als spelers vind ik ook interessant. Dan heb je die cockiness, tjah kan je ze moeilijk kwalijk nemen. Ze kunnen moeilijk afkomen van "jah we gaan misschien winnen, we zien wel, doei!". Ze zitten nu in een losing streak maar ze hebben in het verleden wel resultaten neer gezet waarvan je ziet dat ze potentieel hebben.

/wall of text end

DarkKhen

Legacy Member
Lol ik heb de TSM mannen ook graag net omwille van hun attitude. Maar hun sympathiek noemen? Da doe ik zelfs ni lol. Dafuq. Onder welke rots hebt gij geleefd de voorbije maanden? Ik denk dat TSM de grootste cocky assholes zijn wat team betreft dat er is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan