DarkKhen
Legacy Member
Schaf gewoon de tribunal af da manne gelijk pino niet kunnen punishen op gebied van: "ja ge mute ze" of "ja ge hebt negative attitude door gg surrender 20" te zeggen.
God damn it zeg. Fucking crybabies.
Enige keren dat ik mensen report is voor excessive flames. Nog nooit heb ik iemand gereport omdat die sucked/negative attitude heeft noch ga ik zo iemand bannen. Volgens mij moet op league 95% van de playerbase gebanned worden als da de redenen nu al worden. (Ik heb Dyrus gistere nog zien ragequitten allez, ban plz)
God damn it zeg. Fucking crybabies.
Enige keren dat ik mensen report is voor excessive flames. Nog nooit heb ik iemand gereport omdat die sucked/negative attitude heeft noch ga ik zo iemand bannen. Volgens mij moet op league 95% van de playerbase gebanned worden als da de redenen nu al worden. (Ik heb Dyrus gistere nog zien ragequitten allez, ban plz)


