Juve9le
Legacy Member
DarkKhen zei:Lol ik heb de TSM mannen ook graag net omwille van hun attitude. Maar hun sympathiek noemen? Da doe ik zelfs ni lol. Dafuq. Onder welke rots hebt gij geleefd de voorbije maanden? Ik denk dat TSM de grootste cocky assholes zijn wat team betreft dat er is.
Meh, t'is nu niet alsof ik iedere tournament zit te spectaten. Nu en dan es een stream en dat is het zowat. Die cockiness hoort er gewoon bij, ik ken maar weinig teams die zeggen dat ze te slecht zijn om bij de top te horen. Ze zouden zo ook niet lang gesponsord worden denk ik. Dat ze dan de helft van de keren op hun bek gaan en zichzelf belachelijk gemaakt hebben voegt alleen maar toe aan de entertainment

Die ganse "we are better than the rest gevolgd door verklaringen achteraf waarom ze failden" boeit toch gewoon niet. Als ik zo'n drama zou willen lezen koop ik wel een Dag Allemaal.


