Archief - General

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Juve9le

Legacy Member
DarkKhen zei:
Lol ik heb de TSM mannen ook graag net omwille van hun attitude. Maar hun sympathiek noemen? Da doe ik zelfs ni lol. Dafuq. Onder welke rots hebt gij geleefd de voorbije maanden? Ik denk dat TSM de grootste cocky assholes zijn wat team betreft dat er is.

Meh, t'is nu niet alsof ik iedere tournament zit te spectaten. Nu en dan es een stream en dat is het zowat. Die cockiness hoort er gewoon bij, ik ken maar weinig teams die zeggen dat ze te slecht zijn om bij de top te horen. Ze zouden zo ook niet lang gesponsord worden denk ik. Dat ze dan de helft van de keren op hun bek gaan en zichzelf belachelijk gemaakt hebben voegt alleen maar toe aan de entertainment :p

Die ganse "we are better than the rest gevolgd door verklaringen achteraf waarom ze failden" boeit toch gewoon niet. Als ik zo'n drama zou willen lezen koop ik wel een Dag Allemaal.

pinoken

Legacy Member
Darkseid zei:
Elke voetbalwedstrijd schijten spitsen en verdedigers elkaar uit, die kennen elkaar ook niet en daar krijgt ge geen kaart voor, dat hoort er gewoon bij. Tegen de scheids schelden is iets wat hier niet gaat dus das irrelevant.

Tribunal verpest het game imo meer dan dat het goed doet. Waarom is het trouwens nodig? Ge maakt een 2de account aan en ge doet gewoon verder als ge nen ambetanterik zijt, een ban gaat geen mensen veranderen ze. Zonder tribunal zou er al 10x minder geblijt zijn elke game aangezien ze niet meer gaan spammen van "report x pls"..

Ge snapt het niet eh. Dat spitsen en verdedigers elkaar uitschelden (aangenomen dat ze elkaar niet kennen) is niet relevant want noch spitsen, nog verdedigers hebben de macht om de ander te berispen.

Tegen de scheids schelden is zeker wel relevant in de context dat je de persoon gaat uitschelden die de macht heeft om jou te berispen.
Ja goed, iemand kan een tweede account aanmaken, maar dan is die wel alles kwijt waar ie voor gewerkt heeft en het duurt een hele tijd voor hij 30 is.

Daarbij zou het zonder tribunal nog altijd zo erg zijn met de 'report X' whiners. Het grootste deel (allesinds een héél groot deel) van de periode waarin ik LoL gespeeld heb, was zonder tribunal en toen was het even erg, zoniet erger want toen had je ook nog zo'n opmerkingen: 'Enjoy ban noob, I know mod and he ban you! xD lolololol'.

Xiao

Legacy Member
Lol, gisteren mijn eerste 20 tribunal cases gereviewed sinds ze geen IP meer geven.
35% accuracy op 17 cases.
Had overwegend 'gepardond', maar blijkbaar is "retard", "omg noob" of "gg easy" zeggen een zwaar misdrijf :oink:

Kennethdw

Legacy Member
llsanderll zei:
Lol, gisteren mijn eerste 20 tribunal cases gereviewed sinds ze geen IP meer geven.
35% accuracy op 17 cases.
Had overwegend 'gepardond', maar blijkbaar is "retard", "omg noob" of "gg easy" zeggen een zwaar misdrijf :oink:

Geen zwaar misdrijf maar wel punishable, voor zo'n dingen krijg je doorgaans gewoon een warning denk ik.

enj0i^

Legacy Member
Een ander vraagje. Zijn er hier die LoL spelen op een macbook air/pro?

Ik speel nu op mijn netbook met ongeveer 25fps (alle settings op low en geen details) En ik hoop dat dit toch een stuk beter zal zijn op mijn nieuwe macbook air...

DarkKhen

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Steek die hoop dan maar snel weg. LoL heeft geen mac client ;-)

Jawel toch lol. 't Is wel in beta, maar die is er. Maat van me gebruikt dat zelfs in z'n Mac omgeving. (Dacht ik)

Maar van de beta ben ik vrij zeker van, ik geloof da die mod "boompje" dat promoot.

http://www.boompje.net/forum/

Chickenlal

Legacy Member
't is al een jaar in beta :p Allé er is alleszinds toch geen officiële client dacht ik. Gewoon iets dat door iemand extern gemaakt is, of heb ik het fout?

DarkKhen

Legacy Member
No clue. We zullen zien wat enjoi zegt he :D

@Enjoi: ALS ik league speel op m'n macbook pro, dan ist onder windows wel. Dat gaat vrij vlot. (duo core, 2.54Ghz, 4gb ram, 256gfx ram)

Martian

Legacy Member
Ge kunt da best op me bootcamp op windows spelen dan...
Maar der is wel degelijk ne mac client die werkt.

pinoken

Legacy Member
llsanderll zei:
Lol, gisteren mijn eerste 20 tribunal cases gereviewed sinds ze geen IP meer geven.
35% accuracy op 17 cases.
Had overwegend 'gepardond', maar blijkbaar is "retard", "omg noob" of "gg easy" zeggen een zwaar misdrijf :oink:

Het gaat niet over 'zware misdrijven' eh. Dat is wat mensen niet snappen precies, het gaat over de regels breken en in de regels staat "niet schelden". Als er dan gescheld wordt, kan je straffen. Meeste mensen vinden het precies normaal tegenwoordig om iemand voor mentaal gehandicapte uit te schelden of mensen kanker toe te wensen.

Gg easy is gewoon een kwestie van respect en voor 'noob' zal ik eerder kijken naar de context aangezien dat hetzelfde is als *****. Veel mensen zien het als scheldwoord of iets negatiefs terwijl het eigenlijk gewoon een aanduiding is voor een bepaalde eigenschap van iemand.

wartaal

Legacy Member
Ik gebruikte die mac client wel vroeger, maar had daar nogal veel lag mee, terwijl ik onder bootcamp niks van lag heb.

Slabby

Legacy Member
Ik meen te herinneren dat de laatste patch/eerstvolgende patch de MAC-client van boompje volledig kapot maakt. Boompje heeft zelf gezegd dat hij niet weet of er ooit een fix zal komen.

CuRv3

Legacy Member
llsanderll zei:
Lol, gisteren mijn eerste 20 tribunal cases gereviewed sinds ze geen IP meer geven.
35% accuracy op 17 cases.
Had overwegend 'gepardond', maar blijkbaar is "retard", "omg noob" of "gg easy" zeggen een zwaar misdrijf :oink:

in het begin ook echt cases gelezen en vond overwegend pardon cases (imo). 50% had ik juist. Nu druk ik gewoon 100% punish en bam 87% successrate.

MinatO

Legacy Member
Juve9le zei:
Why the TSM hate? Obviously doen ze het de laatste tijd slecht als team maar als streamers vind ik ze wel sympathiek. Het feit dat ze blijkbaar honderden vlogs maken als spelers vind ik ook interessant. Dan heb je die cockiness, tjah kan je ze moeilijk kwalijk nemen. Ze kunnen moeilijk afkomen van "jah we gaan misschien winnen, we zien wel, doei!". Ze zitten nu in een losing streak maar ze hebben in het verleden wel resultaten neer gezet waarvan je ziet dat ze potentieel hebben.

/wall of text end
Ik vond TSM vroeger het leukste NA team maar ze hebben mijn "respect" als kijker verloren rond IEM Kiev, wanneer ze beter begonnen te worden. Ze hadden iedereen behalve M5 verslagen, begonnen dan trashtalk videos te posten om dan uiteindelijk gestomped te worden door M5. Ze hebben op internationaal nog 0,0 bereikt en dat zal met hun "baylife" attitude ook nooit gebeuren.

Nadien wonnen ze een aantal IPLs en MLGs en dachten dat ze de beste in de wereld waren. Zelfs vandaag, denken ze nog altijd dat ze 1 vd beste teams in de wereld zijn. De grap echter is, dat alle NA teams, nog niet eens in de top20 vd wereld horen.

Ik moet wel zeggen dat ik ze respecteer voor hun attitude tegenover fans en streamers, maar daar blijft het bij.

Als TSM echt wil winnen in season 3, zullen ze weg moeten gaan uit NA. Ga een jaar in Azië wonen, speel OGN (Korea) en GPL (Zuid-Oost Azie met TPA, Singapore Sentinels, ...) en dan pas zullen ze progressie maken. Maar dat zie ik niet snel gebeuren.

PS: Ik kijk enorm uit naar IPL5 volgende week. Want ik heb het gevoel dat TSM zelfde niet 2e zal worden in hun groep.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan