Archief - General

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ciberth

Legacy Member
pinoken zei:
Het gaat niet over 'zware misdrijven' eh. Dat is wat mensen niet snappen precies, het gaat over de regels breken en in de regels staat "niet schelden". Als er dan gescheld wordt, kan je straffen. Meeste mensen vinden het precies normaal tegenwoordig om iemand voor mentaal gehandicapte uit te schelden of mensen kanker toe te wensen.

Gg easy is gewoon een kwestie van respect en voor 'noob' zal ik eerder kijken naar de context aangezien dat hetzelfde is als *****. Veel mensen zien het als scheldwoord of iets negatiefs terwijl het eigenlijk gewoon een aanduiding is voor een bepaalde eigenschap van iemand.

- 3v5 (premade afk) (andere premade gaat afk omdat andere afk gaan)
Ik speel nog verder voor de fun eindig met een score van 3/10 ofzo en krijg een waarschuwing omdat ik intentional feed.

- Ik zeg iets als: "can you go ward, otherwise I can go afk under tower as well ..." en krijg waarschuwing omdat ik negative attitude heb (cfr. afk)

-> tell me more about tribunal being not broken =D

Xiao

Legacy Member
CuRv3 zei:
in het begin ook echt cases gelezen en vond overwegend pardon cases (imo). 50% had ik juist. Nu druk ik gewoon 100% punish en bam 87% successrate.

Ja, voila.

Da's dus wat er fout is met het huidige tribunal systeem.
De mensen gaan de eerste paar keer stemmen volgens hun gevoel, krijgen dan een rating en zien dat de meerderheid blijkbaar meer punished.

Nu gaan ze zelf meer punishen om meer overeen te komen met de rest, dus gaat het % van punishes ook mee omhoog...

Als ik mijn cases en het aantal punishes vergelijk met het aantal pardons, had ik ook een successrate van 87% gehad als ik altijd 'punish' had geklikt. (3 pardons op 23 cases).

CuRv3

Legacy Member
;) exactly. Ik wou het gewoon is bekijken of het beter is geworden dan vroeger, maar nee. Zelfs cases waar er maar 1 van de 5 reports ook maar een beetje gewhine heeft zijn dus al majority punish.

hashtag

Legacy Member
ik vraag mij echt af waarom mensen afk gaan en ragen als iemand instalockt, is dat een fifth amendment? :')

hashtag

Legacy Member
ik wil eens ene keer mid ziggs gaan en dus zeg ik mid en neem ik ziggs, suddenly a wild kassadin and veigar appear, natuurlijk lock ik dan in, screw them. :p

enj0i^

Legacy Member
Speel nu een tijd Lol maar heb nog nooit een ranked matchke gedaan :)

Ik heb nog geen support/jungle champ dus wil ik er niet aan beginnen want als ik die role moet spelen wordt het toch een fail :s

Iemand die vnv es duoQ wil spelen? :p

Kennethdw

Legacy Member
CuRv3 zei:
pas maar op straks punished in tribunal

forums

Chickenlal

Legacy Member
Overlaatst kwam ik ieman tegen die gereport werd voor "using hacks". Hij stond 14 0 x poppy


lol reports
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan