Ciberth
Legacy Member
pinoken zei:Het gaat niet over 'zware misdrijven' eh. Dat is wat mensen niet snappen precies, het gaat over de regels breken en in de regels staat "niet schelden". Als er dan gescheld wordt, kan je straffen. Meeste mensen vinden het precies normaal tegenwoordig om iemand voor mentaal gehandicapte uit te schelden of mensen kanker toe te wensen.
Gg easy is gewoon een kwestie van respect en voor 'noob' zal ik eerder kijken naar de context aangezien dat hetzelfde is als *****. Veel mensen zien het als scheldwoord of iets negatiefs terwijl het eigenlijk gewoon een aanduiding is voor een bepaalde eigenschap van iemand.
- 3v5 (premade afk) (andere premade gaat afk omdat andere afk gaan)
Ik speel nog verder voor de fun eindig met een score van 3/10 ofzo en krijg een waarschuwing omdat ik intentional feed.
- Ik zeg iets als: "can you go ward, otherwise I can go afk under tower as well ..." en krijg waarschuwing omdat ik negative attitude heb (cfr. afk)
-> tell me more about tribunal being not broken =D
exactly. Ik wou het gewoon is bekijken of het beter is geworden dan vroeger, maar nee. Zelfs cases waar er maar 1 van de 5 reports ook maar een beetje gewhine heeft zijn dus al majority punish.
(DH winter tegen copenhagen wolves)

